Projektowanie doświadczeń klientów

Jako konsultanci w zakresie CX i CEM, mieliśmy okazję poznać szereg zaprojektowanych Ścieżek klientów (Customer Journeys), Punktów styku (Customer Touch-Points), czy Procesów Relacji z Klientami (Customer Relationship Processes) w licznych przedsiębiorstwach. Niestety, zdecydowana większość z nich albo powstała w zacisznych gabinetach różnych doradców, albo została przywieziona z zagranicznej centrali korporacji, albo napisana jest językiem danej organizacji, a nie klientów, albo jest niemożliwa do wdrożenia (non actionable).

W Executive-Conversation od wielu lat wykorzystujemy Projektowanie doświadczeń klientów jako narzędzie do operacjonalizacji strategii naszych klientów. Dlatego też wiemy kiedy ma sens projektowanie doświadczeń klientów, jak to robić, z kim to robić i jak wykorzystać zaprojektowane doświadczenia. Napisz do nas na info@e-c.com.pl, jeśli planujesz projektować doświadczenia klientów i nie do końca wiesz jak się zabrać za temat. Napisz też, jeśli już Twoja organizacja ma zaprojektowane doświadczenia klientów – chętnie podpowiemy co zrobić, żeby poniesiony już w ich powstanie, przyniósł maksimum pożytku.

 

REFERENCJE

Costa Tzavaras, Global Knowledge Manager, Amrop

Janusz Kamieński poprowadził dla kilkudziesięciu kluczowych pracowników Amrop warsztaty dotyczące rozwijania biznesu naszej firmy. Międzynarodowy zespół uczestników był zaangażowany w projektowanie doświadczeń naszych klientów, jako klucza do realizacji strategii Amrop. Warsztaty były doskonale zaplanowane i w całości dotyczyły specyficznego modelu biznesowego Amrop. Janusz poprowadził warsztaty w sposób w pełni go charakteryzujący – z pełną mocą energii, interakcją i nieustającym stawianiem wyzwań uczestnikom – wszystko na najlepszym, światowym poziomie.

Jeśli chcesz porozmawiać z Panem Costą Tzavaresem, prosimy o kontakt na info@e-c.com.pl.


Przeczytaj co inni klienci sądzą na temat współpracy z EC i osiągniętymi dzięki naszym konsultantom rezultatami.

 

INSPIRACJA

Artykuł Projektowanie Doświadczeń Klientów - Kamieński/SmithPrzeczytaj artykuł Janusza Kamieńskiego i Shauna Smith pt. „Projektowanie doświadczeń klientów”, opublikowany przez Harvard Business Review już w 2009 roku. Artykuł powstał na podstawie szeregu lat doświadczeń obu konsultantów w doradztwie strategicznym, procesowym i organizacyjnym w zakresie CX i CEM.

Executive-Conversation © 2004 - 2016. All rights reserved.