Rozwój umiejętności sprzedaży i obsługi klientów w kontekście CX

Standardowe szkolenia ze sprzedaży, czy obsługi klientów, przynoszą standardowe rezultaty. W jaki sposób chcemy, żeby nasi handlowcy, serwisanci, czy pracownicy call-center wyróżniali się na tle pracowników konkurencji, skoro jednych i drugich szkoli albo ta sama firma szkoleniowa, albo też inna, ale z tych samych, klasycznych, standardowych umiejętności. Nie żeby nie były potrzebne, bo są! Ale nie dziwmy się, że nie prowadzą do wyróżnienia na rynku!

W Executive-Conversation oferujemy działom sprzedaży i obsługi klientów programy szkoleniowo-wdrożeniowe uczące konkretnych, specyficznych zachowań, które budują siłę danej marki zgodnie z jej strategią pozycjonowania na rynku i generowania wartości dla klientów.

 

REFERENCJE

Jarosław Król, v-ce Prezes Zarządu, CTL Logistics

Dzięki konsultantom Executive-Conversation zbudowaliśmy mocny fundament wiedzy na temat nowoczesnych procesów związanych ze sprzedażą i obsługą klienta i poszerzyliśmy znacznie horyzonty naszego zespołu. Konkurencja niech się teraz boi.

Ryszard Stogowski, Sales Manager ALTANA Pharma

Spółka ALTANA Pharma współpracuje z firmą Executive-Conversation w zakresie rozwijania umiejętności sprzedażowych Przedstawicieli Medycznych od wielu lat. Oceniamy bardzo pozytywnie tę współpracę. Działania, w tym rozwojowe, podejmowane przez przedstawicieli Executive-Conversation niezmiennie przyczyniają się do poprawy skuteczności pracy naszych Reprezentatów. Konsultanci Executive-Conversation naszym zdaniem bardzo dobrze radzą sobie z wszelkimi postawionymi przez nas zadaniami.W związku z powyższym możemy polecić konsultantów Executive-Conversationjako solidnego i profesjonalnego partnera.

Przeczytaj co inni klienci sądzą na temat współpracy z EC i osiągniętymi dzięki naszym konsultantom rezultatami.

 

REZULTATY

Przypadek Michelin

Firma Michelin, w obliczu presji konkurencji, chciała wyróżnić się na rynku nie tylko poprzez jakość produktów, ale również poprzez takie procesy, które ułatwiają współpracę z klientami, a także dostarczanie im pozytywnych, wartościowych doświadczeń podczas rozmów telefonicznych.Nie możemy zdradzić szczegółów rozwiązania, niemniej zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy projekt doradczy dla kierownictwa, a także proces rozwojowy dla osób w call center, który w efekcie przyniósł trwałe umocnienie pozycji firmy na rynku. Chcąc zwiększyć wartość dostarczaną swoim klientom, Michelin zamówiła u nas usługę polegającą na doradztwie i edukacji właśnie dla nich. Wspieraliśmy zatem partnerów handlowych Michelin w budowaniu ich własnej przewagi konkurencyjnej na ich rynkach, co zostało przez nich bardzo docenione.

Skontaktuj się z nami na info@e-c.com.pl. jeśli chcesz porozmawiać z przedstawicielami kierownictwa Michelin.

Przypadek działu sprzedaży w dużym banku - Pion klientów detalicznych

Jeden z dużych, działających w Polsce banków, planował podnieść obecność w rynku klientów detalicznych, przy jednoczesnej poprawie rentowności. Konsultanci EC, zaprojektowali i wdrożyli dla tego banku rozwiązanie polegające na:

  • odkryciu najważniejszych oczekiwań kluczowych segmentów w sprzedaży detalicznej
  • zaplanowaniu zmian na poziomie procesów, oraz kompetnecji doradców, kierowników oddziałów, kierowników wiązek oddziałów i dyrektorów regionalnych
  • nauczeniu doradców specyficznego sposobu prowadzenia rozmów telefonicznych zachęcających do spotkania, oraz rozmów sprzedażowych w oddziałach bądź w miejscach wskazanych przez klientów tak, by potrafili oni dostarczać klientom pożądanych przez nich doświadczeń
  • przygotowaniu wszystkich kierowników i dyrektorów do zarządzania procesami sprzedażowymi w zgodzie z duchem CX, oraz prowadzenia coachingu i monitorowania doradców
  • przygotowaniu dyrektorów regionalnych do pełnienia roli coachów w całym projekcie
  • wsparcie wdrożeniowe całego procesu

W efekcie, bank ten zwiększył zakładane parametry biznesowe, jak udziały w rynku, konwersja zimnych telefonów na spotkania, a spotkań na kontrakty, podniesienie jakości i wartości (stopień wykorzystania) kredytów.

Skontaktuj się z nami na info@e-c.com.pl. jeśli chcesz porozmawiać z przedstawicielami kierownictwa tego banku.

Executive-Conversation © 2004 - 2016. All rights reserved.