Rozwój umiejętności sprzedaży i obsługi klientów w kontekście CX
Standardowe szkolenia ze sprzedaży, czy obsługi klientów, przynoszą standardowe rezultaty. W jaki sposób chcemy, żeby nasi handlowcy, serwisanci, czy pracownicy call-center wyróżniali się na tle pracowników konkurencji, skoro jednych i drugich szkoli albo ta sama firma szkoleniowa, albo też inna, ale z tych samych, klasycznych, standardowych umiejętności. Nie żeby nie były potrzebne, bo są! Ale nie dziwmy się, że nie prowadzą do wyróżnienia na rynku!
W EC oferujemy działom sprzedaży i obsługi klientów programy szkoleniowo-wdrożeniowe uczące konkretnych, specyficznych zachowań, które budują siłę danej marki zgodnie z jej strategią pozycjonowania na rynku i generowania wartości dla klientów.
REFERENCJE
Jarosław Król, v-ce Prezes Zarządu, CTL Logistics
Dzięki konsultantom EC zbudowaliśmy mocny fundament wiedzy na temat nowoczesnych procesów związanych ze sprzedażą i obsługą klienta i poszerzyliśmy znacznie horyzonty naszego zespołu. Konkurencja niech się teraz boi.
Ryszard Stogowski, Sales Manager ALTANA Pharma
Spółka ALTANA Pharma współpracuje z firmą EC w zakresie rozwijania umiejętności sprzedażowych Przedstawicieli Medycznych od wielu lat. Oceniamy bardzo pozytywnie tę współpracę. Działania, w tym rozwojowe, podejmowane przez przedstawicieli EC niezmiennie przyczyniają się do poprawy skuteczności pracy naszych Reprezentatów. Konsultanci EC naszym zdaniem bardzo dobrze radzą sobie z wszelkimi postawionymi przez nas zadaniami.W związku z powyższym możemy polecić konsultantów EC jako solidnego i profesjonalnego partnera.
REZULTATY
Przypadek Michelin
Firma Michelin, w obliczu presji konkurencji, chciała wyróżnić się na rynku nie tylko poprzez jakość produktów, ale również poprzez takie procesy, które ułatwiają współpracę z klientami, a także dostarczanie im pozytywnych, wartościowych doświadczeń podczas rozmów telefonicznych.Nie możemy zdradzić szczegółów rozwiązania, niemniej zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy projekt doradczy dla kierownictwa, a także proces rozwojowy dla osób w call center, który w efekcie przyniósł trwałe umocnienie pozycji firmy na rynku. Chcąc zwiększyć wartość dostarczaną swoim klientom, Michelin zamówiła u nas usługę polegającą na doradztwie i edukacji właśnie dla nich. Wspieraliśmy zatem partnerów handlowych Michelin w budowaniu ich własnej przewagi konkurencyjnej na ich rynkach, co zostało przez nich bardzo docenione.
Skontaktuj się z nami na info@e-c.com.pl. jeśli chcesz porozmawiać z przedstawicielami kierownictwa Michelin.
Przypadek działu sprzedaży w dużym banku - Pion klientów detalicznych
Jeden z dużych, działających w Polsce banków, planował podnieść obecność w rynku klientów detalicznych, przy jednoczesnej poprawie rentowności. Konsultanci EC, zaprojektowali i wdrożyli dla tego banku rozwiązanie polegające na:
- odkryciu najważniejszych oczekiwań kluczowych segmentów w sprzedaży detalicznej
- zaplanowaniu zmian na poziomie procesów, oraz kompetnecji doradców, kierowników oddziałów, kierowników wiązek oddziałów i dyrektorów regionalnych
- nauczeniu doradców specyficznego sposobu prowadzenia rozmów telefonicznych zachęcających do spotkania, oraz rozmów sprzedażowych w oddziałach bądź w miejscach wskazanych przez klientów tak, by potrafili oni dostarczać klientom pożądanych przez nich doświadczeń
- przygotowaniu wszystkich kierowników i dyrektorów do zarządzania procesami sprzedażowymi w zgodzie z duchem CX, oraz prowadzenia coachingu i monitorowania doradców
- przygotowaniu dyrektorów regionalnych do pełnienia roli coachów w całym projekcie
- wsparcie wdrożeniowe całego procesu
W efekcie, bank ten zwiększył zakładane parametry biznesowe, jak udziały w rynku, konwersja zimnych telefonów na spotkania, a spotkań na kontrakty, podniesienie jakości i wartości (stopień wykorzystania) kredytów.
Skontaktuj się z nami na info@e-c.com.pl. jeśli chcesz porozmawiać z przedstawicielami kierownictwa tego banku.