Paulina Koperska
CEO - Customer Experience Officer
Lider, prezes, dyrektor finansowy, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w branży FMCG - tak międzynarodowych jak i polskich firmach.
Konsultantka, coach zespołowy i indywidualny, trener. Pasjonatka pracy z ludźmi, budowania nowoczesnych organizacji i uczenia przez doświadczenie.
Absolwentka m.in. MBA IGIA/ESSEC; SGH-Zarządzania wartością firmy, UW-Psychologii Zmiany Postaw i zachowań; Studium pracy z organizacjami; CTI – The Coaching Training Institute; ORSC™ Organization and Relationship Systems Coaching
Osiągnięcia:
- Doprowadziła do znaczącego wzrostu wyników spółki Krynica Vitamin 2014 vs 2013 (+25% obroty; +95% Ebitda)
- Zrealizowała projekty doradcze i projekty rozwojowe dla ponad 60 firm z różnych branż (poprawa efektywności, opracowanie strategii, wprowadzenie zmian usprawniających, Lean Leadership)
- Zapewniła organizację administracyjno-finansową przedsięwzięcia green field i inwestycji w nową fabrykę
- Jako dyrektor finansowy współtworzyła sukces Żywiec Zdrój a także współtworzyła proces integracji spółki Żywiec Zdrój w struktury międzynarodowej korporacji
- Zrealizowała liczne projekty optymalizacji kosztów produkcji m. in wykorzystanie procedury uszlachetniania czynnego w ramach produkcji w rejonie Europy Środkowej
Poprawiono: czwartek, 19, listopad 2015 14:42
Odsłony: 5853
Piotr Pysiak
CEO - Chief Experience Officer
Konsultant, trener, speaker. Zajmuje się wdrażaniem skutecznego przywództwa, podwyższaniem efektywności sprzedaży, zapewnianiem jakości obsługi Klienta. W pracy wykorzystuje najnowsze badania z dziedziny Behavioral Economics.
Osiągnięcia:
- Stworzenie i wdrożenie standardów sprzedaży w ogólnopolskich sieciach bankowości detalicznej
- Stworzenie i wdrożenie standardów obsługi pacjenta w ogólnopolskiej sieci klinik
- Skuteczne wdrożenie systemów zarządzania opartych na metodologii LEAN w przedsiębiorstwach produkcyjnych.
- Funkcja Szefa planowania biznesowego Microsoft
- Kapitan jachtowy - wykorzystuje rejsy morskie do edukowania menedżerów
- Ukończył Microsoft Marketing Academy by Chartered Institute of Marketing
Poprawiono: poniedziałek, 04, czerwiec 2018 22:41
Odsłony: 5612
Andrzej Kaniewski
CEO - Chief Experience Officer
Menedżer, konsultant i praktyk podnoszenia efektywności. Pasjonat Systemu Produkcyjnego Toyoty.
Osiągnięcia:
- Kierował zakładem produkcji firm Xella i Sibelco oraz wydziałem produkcji pasty Colgate (bezinwestycyjne osiągnięcie najlepszych wyników wydajnościowych i jakościowych w historii).
- Wybrany przez każdy z zespołów jakim zarządzał za najlepszego dotychczasowego przełożonego.
- Wykorzystuje koncepcję Sytemu Produkcyjnego Toyoty do podnoszenia efektywności zakładów, przy jednoczesnym wzroście zadowolenia pracowników oraz bez dodatkowych nakładów.
- Od początku kariery związany z optymalizacją i ciągłą poprawą.
- Do efektywnego zarządzania produkcją wystarczają mu ołówek, kartka papieru i kalkulator.
- Wyznaje zasadę, że szef powinien wdrażać swoje pomysły dopiero po wykorzystaniu pomysłów załogi, które wystarczają, by drastycznie podnieść wskaźniki produkcyjne.
- Jako konsultant pomaga firmom z różnych branż.
Poprawiono: poniedziałek, 20, luty 2017 18:46
Odsłony: 5381
Daniel Rękas
CEO - Chief Experience Officer
Konsultant, trener. Zajmuje się doradztwem operacyjnym w zakresie produkcji i łańcucha dostaw, współpracując w trakcie projektów z kadrą zarządzająca, specjalistami oraz operatorami procesu. Zawsze zwraca uwagę na pomysły pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaną pracą. W pracy kieruje się zasadami Systemu Produkcyjnego Toyoty.
Osiągnięcia:
- Lider program Lean Leadership dla firmy FMCG (największy eksporter żywności z Polski).
- Program rozwoju managerów (ponad 100 managerów wyższego średniego szczebla).
- Lean Coach dla 6 Kaizen events (m.in podniesienie wydajności linii o 12%, zwiększenie wykorzystania surowca o 1,2%).
- Lean coach dla ponad 40 projektów A3 – m. in zwiększenie możliwości przerobu surowca na jednym z działów o 23%, zwiększenie wykorzystania surowca w ciągu produkcyjnym o 7%, obniżenie towaru 3. kategorii o 50%.
- Bezinwestycyjne zwiększenie możliwości produkcyjnych o 74% u producenta agrochemikaliów.
- Skrócenie procesu montażu o 21% u producenta urządzeń rehabilitacyjnych.
- Odpowiedzialny za program Lean (szkolenia, coaching managerski, projekty A3) który przyczynił się do podniesienia OE o 2,1%.
- Wdrożenie Grup Rozwiązujących Problemy do Dziennego Systemu Zarządzania, które przyczyniły się do rozwiązania 6 dużych problemów (jakość i wydajność) przez pierwsze 6 miesięcy.
- Zwiększenie wydajności produkcji o 3% u producenta tworzyw sztucznych
- Zmniejszenie średniorocznego poziomu zapasów wyrobu gotowego z 14 mln do 10 mln na jednej z kategorii produktowych (bez utraty dostępności) w firmie z branży FMCG
Poprawiono: sobota, 11, luty 2017 13:05
Odsłony: 5249
Katarzyna Węgrzynowicz
Office Manager
Specjalizuje się w zarządzaniu projektami wewnątrz firmy, jak i realizowanymi dla klientów EC. Posiada umiejętności analityczne .Wspiera działania diagnostyczne oraz audytorskie.
Obecnie studiuje na Wydziale Ekonomii, Zarządzania i Finansów Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Fryderyka Skarbka.
Poprawiono: poniedziałek, 09, grudzień 2013 07:41
Odsłony: 4624