ISPI
ISPI (International Society for Performance Improvement):
Istniejące od 1962 International Society for Performance Improvement (ISPI) (www.ispi.org) jest wiodącym międzynarodowym stowarzyszeniem, zajmującym się doskonaleniem efektywności biznesowej przedsiębiorstw (organizational performance).
ISPI zrzesza ponad 10 000 specjalistów z całego świata. Misją ISPI jest rozwijanie umiejętności zrzeszonych w organizacji specjalistów oraz propagowanie koncepcji „Human Performance Technology” (HPT). Stowarzyszenie realizuje swoją misję poprzez organizowanie corocznych ogólnoświatowych konferencji, warsztatów, kursów, wydawanie publikacji książkowych i czasopism, prowadzenie badań.
Human Performance Technology (HPT) to systemowe podejście do kwestii doskonalenia efektywności i kompetencji, charakteryzujące się wykorzystaniem konkretnych procedur oraz strategii rozwiązywania problemów. HPT to proces selekcji, analizy, projektowania, rozwoju, wdrażania oraz oceny rozwiązań, które w efektywniejszy sposób wpływają na zachowania ludzi i skuteczność biznesową ich organizacji. HPT łączy trzy podstawowe procesy: analizę warunków efektywności, analizę związków przyczynowo-skutkowych w badanym systemie oraz proces wyboru rozwiązań, które można zastosować w odniesieniu do indywidualnych pracowników, zespołów oraz całych organizacji. HPT stanowi dla konsultantów EC jedno ze źródeł know-how oraz metodyki pracy z klientami.
Poprawiono: sobota, 27, październik 2012 10:48
Odsłony: 5119
THINKTANK
THINKTANK
THINKTANK (www.mttp.pl) jest platformą wymiany doświadczeń i miejscem dyskusji o efektywnym zarządzaniu.
Misją THINKTANK jest inspirowanie liderów biznesu, polityki i administracji. EC wspiera THINKTANK
od samego początku jego istnienia. Współpracujemy m.in. w zakresie realizacji badań rynkowych, organizacji spotkań i warsztatów, przygotowywania publikacji, wystąpień publicznych. Konsultanci EC:
Agnieszka Polska-Kamieńska i Janusz Kamieński działają w Radzie Ekspertów THINKTANK.
Poprawiono: czwartek, 28, luty 2013 11:06
Odsłony: 5026
Persona GLOBAL Inc.
Persona GLOBAL Inc.
Persona GLOBAL®, Inc. (www.personaglobal.com) to organizacja oferująca sprawdzone rozwiązania, pozwalające integrować strategie, procesy oraz personel danego przedsiębiorstwa.
Nadrzędną misją Persona GLOBAL® jest zapewnienie firmom odpowiednich metodologii, umożliwiających uzyskanie efektu synergii na drodze do realizacji ich strategii. Strategie są realizowane przez ludzi, a każda strategia bez właściwego wdrożenia skazana jest nieuchronnie na porażkę. Dzięki współpracy z ponad tysiącem licencjonowanych specjalistów w ponad 50 krajach Persona GLOBAL® oferuje zestawy rozwiązań dostosowane do specyfiki kulturowej konkretnych rynków. Charakteryzują się one wspólnym, globalnym podejściem do rozwiązywania kluczowych problemów biznesowych.
Persona GLOBAL® koncentruje swoją uwagę na następujących obszarach rozwoju organizacji w powiązaniu z rozwojem osobistym i zawodowym pracowników:
- Tworzenie i realizacja strategii
- Rozwój umiejętności przywódczych
- Rozwój umiejętności zarządczych
- Rozwój umiejętności zarządzania zespołami sprzedażowymi
- Budowanie spójności organizacyjnej
- Gotowość organizacji do zmian
- Rozwój relacji partnerskich
- Wydajność osobista i zespołowa
- Zarządzanie talentami w organizacji
- Systemy nagradzania i motywacji
- Umiejętności skutecznego przekonywania
- Umiejętności negocjacji
- Sprzedaż
- Zarządzanie doświadczeniem klienta
- Planowanie sukcesji
EC współpracuje z Persona GLOBAL® od samego początku, to jest od 2004 roku.
Poprawiono: poniedziałek, 21, listopad 2016 14:53
Odsłony: 5000
Smithconsulting+co
Smithconsulting+co
ShaunSmith+co (www.shaunsmithco.com) to firma konsultingowa oferująca pomoc klientom, którzy za podstawowe źródło wyróżniania się na rynku uznają markę oraz budowanie przeżyć i doświadczeń własnych klientów. Firma zapewnia najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie kształtowania doświadczeń klientów, połączone z indywidualnym i elastycznym podejściem, jakie może zapewnić jedynie niewielka firma doradcza.
ShaunSmith+co jest kierowana przez Shauna Smith, który współpracuje z wybraną grupą doświadczonych, niezależnych konsultantów. Każdy z nich oferuje konkretny zakres doświadczeń i umiejętności, pomagając firmom w opracowywaniu i wdrażaniu programów budowania przeżyć klientów. Dzięki takiemu podejściu firma zapewnia najlepsze połączenie oferowanych zasobów bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów, jakie pociąga za sobą niejednokrotnie współpraca z większymi organizacjami.
Od 2006 roku EC jest partnerem ShaunSmith+co w projektach związanych z budowaniem wizerunku marki poprzez kształtowanie doświadczeń klientów, posługując się przy tym procesem CEM+.
CEM+ (Customer Experience Management Plus) – to wszechstronne narzędzie, które pomaga w:
- ocenie przeżyć klientów w kontaktach z daną firmą oraz zrozumieniu ich oczekiwań i tego co cenią
- dokonaniu oceny stopnia, w jakim oczekiwania i wartości ważne dla klientów są faktycznie dostarczane przez daną firmę (określenie stopnia, do jakiego spełniona jest obietnica marki)
- uzyskaniu zdolności danej firmy do kształtowania przeżyć klientów
- uzyskaniu spójności pomiędzy organizacją a jej strategią
Shaun Smith podczas konferencji
Poprawiono: niedziela, 02, luty 2014 18:25
Odsłony: 5002