http://www.linkedin.com/groups?home=&gid=894087&trk=anet_ug_hmGrupa dyskusyjna osób, profesjonalnie zajmujących się zarządzaniem doświadczeniem klienta |
ZAKOŃCZYLIŚMY IV EDYCJĘ BADANIA CEM+
Kliknij, aby pobrać Raport z badania
Celem badania jest odkrycie::
- czym wyróżniają się od innych firmy cieszące się największym przyrostem dochodowości,
- mocnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w budowaniu przewagi konkurencyjnej
w dzisiejszych czasach,
- sposobów na jak najszybsze wyróżnienie się na tle konkurencji najtańszym dla siebie kosztem.
Pierwsza edycja badania przeprowadzona została w roku 2008 przez Janusza Kamieńskiego z EC oraz Shauna Smith ze smithconsulting&Co. Druga edycja badania została przeprowadzona w roku 2010, gdy kryzys zebrał już swoje żniwa. Badanie pozwoliło m.in. odkryć czym charakteryzowały się firmy, które pomiędzy rokiem 2008 a 2010 osiągnęły największą dochodowość. Kolejna edycja badania została zrealizowana w 2013 i pomogła zdefiniować nowe wyzwania, przed którymi stanęły polskie przedsiębiorstwa w obszarze zarządzania doświadczeniami klientów. Badanie przeprowadzone w 2016 roku przyniosło ciekawe zmiany wśród czynników, które w ciągu ostatniego roku wpłynęły w największym stopniu na wzrost dochodowości działających w Polsce przedsiębiorstw. Spójrz na infografikę poniżej.
Od 2008 roku, kiedy EC przeprowadziła pierwsze badanie, w świecie polskiego biznesu rośnie popularność haseł Customer Experience, Customer Experience Management czy Zarządzanie doświadczeniem klienta. Jednak jak pokazują kolejne fale badania liczba osób, która dokładnie rozumie, czym jest CX, CEM rośnie znacznie wolniej niż popularność samych nazw i haseł.
Zapraszamy po więcej informacji!
Kontakt: info@e-c.com.pl
Więcej wiedzy na temat zarządzania doświadczeniami klientów:
Harvard Business Review Polska
"Debata dotycząca CEM z udziałem Janusza Kamieńskiego, Bernda Schmitt i szeregu menedżerów wiodących polskich firm"
"Projektowanie pożądanych doświadczeń klientów"
THINKTANK
"Czas pomyśleć strategicznie o doświadczeniach klientów"
"Zarządzanie doświadczeniem klientów: gra o lojalność i zaufanie"
Poprawiono: czwartek, 15, grudzień 2016 23:17
Odsłony: 13478
Multimedia
Jesteśmy firmą doradczą o dość nietypowym podejściu. Rozumiemy, że same rady bywają frustrujące. Ktoś z miną „przecież to takie proste" przekazuje raport odkryć i wniosków, znikając w kluczowym momencie wprowadzania zmian. My zostajemy. Po przeanalizowaniu sytuacji i wyznaczeniu kierunku zmian, wspólnie pracujemy nad osiągnięciem najlepszych z możliwych rezultatów. Bierzemy na siebie współodpowiedzialność za realizację celów naszych klientów.
Poprawiono: niedziela, 26, marzec 2017 11:32
Odsłony: 9228
Wideoreferencje
Jesteśmy firmą doradczą o dość nietypowym podejściu. Rozumiemy, że same rady bywają frustrujące. Ktoś z miną „przecież to takie proste" przekazuje raport odkryć i wniosków, znikając w kluczowym momencie wprowadzania zmian. My zostajemy. Po przeanalizowaniu sytuacji i wyznaczeniu kierunku zmian, wspólnie pracujemy nad osiągnięciem najlepszych z możliwych rezultatów. Bierzemy na siebie współodpowiedzialność za realizację celów naszych klientów. Oto opinie niektórych naszych klientów o współpracy z EC.
Poprawiono: poniedziałek, 09, grudzień 2013 07:52
Odsłony: 6631
Linki
www.insightexec.comNajwiększy serwis CRM-owy w Europie, dostarczający ciekawych danych, informacji, porad i analiz przypadków. Pomaga swoim członkom we wprowadzaniu u siebie najlepszych praktyk, zwiększaniu zwrotu z inwestycji w doświadczenia klientów. |
www.customerthink.comJedna z najlepszych na świecie wirtualna społeczność zajmująca się zarządzanie relacjami z klientami (Customer Relationship Management) |
www.ecustomerserviceworld.comNajwiększa na świecie onlinowa organizacja mająca na celu krzewienie bajlepszych praktyk w zakresie obsługi klienta. Na tym portalu znajdziesz najwięcej ciekawych wpisów dokonanych przez osoby profesjonalnie zajmujące się strategicznym podejściem do obsługi klienta, CRM, CEM i call center. |
www.greaterchinacrm.orgGCCRM jest największą organizacją w Chinach zajmującą się relacjami z klientami. Znajdziesz tu doskonałe artykuły z zakresu CRM i CEM. |
www.hbrp.plJedno z najlepszych na świecie i w Polsce źródeł artykułów na temat zarządzania doświadczeniami, tworzenia i wdrażania strategii, marketingu, leadershipu oraz rozwoju ludzi i organizacji. |
www.brandchannel.comZnaczna ilość artykułów i dyskusji we wszystkich tematach związanych z marką |
www.ispi.orgMiędzynarodowa organizacja konsultantów specjalizujących się w dziedzinie Human oraz Organizational Performance |
www.personaglobal.comDostarcza sprawdzonych narzędzi diagnostycznych, prowadzących do zwiększania efektywności biznesowej zarówno całych organizacji, jak również pracowników i zespołów. Narzędzia Persona GLOBAL® dostępne są w ponad 50 państwach ze wszystkich kontynentów, w tym od 2004 roku również w Polsce. |
www.personaglobal.plJeden z dwóch, obok EC dystrybutorów narzędzi Persona GLOBAL® w Polsce. Specjalizuje się diagnozowaniu i rozwijaniu kompetencji ludzi i zespołów. |
www.smithcoconsultancy.comJedna z najwybitniejszych na świecie firm specjalizujących się w dziedzinie zarządzania doświadczeniami klientów. |
www.supplychainbrain.comStrona internetowa poświęcona zarządzaniu łańcuchem dostaw. Mnóstwo najświeższych informacji, wiedzy, przykładów – szczególnie w obszarze mierzalności. |
www.thinktankmagazine.plWięcej niż tylko kwartalnik dla biznesu i administracji! THINKTANK to społeczność osób zajmujących się najnowszymi i najskuteczniejszymi praktykami w dziedzinie rozwoju organizacji, ofertując platformę do dyskusji o najnowszych trendach w biznesie i gospodarce. |
www.tnsglobal.plPolski oddział jednej z największych i najlepszych firm zajmujących się badaniami rynku, klientów i konsumentów, a także trendów w ekonomii, gsopodarce, polityce i społeczeństwie. |
www.websterb.comWarto zajrzeć na tę stronę w poszukiwaniu informacji w obszarze spójności organizacyjnej, CRM i usprawniania procesów. |
Poprawiono: niedziela, 26, marzec 2017 11:34
Odsłony: 21955