Warsztaty strategiczno-planistyczne

Dlaczego warto zatrudnić konsultantów Executive-Conversation do facylitacji warsztatów?

  • Inspiracja – wnosimy nieznaną powszechnie, praktyczną wiedzę o wpływie doświadczeń klientów i/lub pracowników na sukces w epoce nadmiaru (zwłaszcza konkurencji), w jakich dziś żyjemy
  • Głęboka wiedza – wszyscy nieustannie rozwijamy swoją własną wiedzę i wnosimy doświadczenia z licznych projektów i procesów rozwojowych
  • Praktyczność – wszyscy mamy wysokie doświadczenie w biznesie, w tym w zarządzaniu procesami, zespołami, firmami
  • Energia – podczas warsztatów zarażamy wręcz uczestników własną pasją i energią, co zawsze wpływa na efektywność pracy i zaangażowanie ludzi

 

REFERENCJE

Dr Hartmut Lüker, były Dyrektor Zarządzający i Prezes Zarządu Basell Orlen Poliolefins

Łagodnie licząc 10 000%. Tyle wynosił zwrot z inwestycji w serię, rozciągniętych w okresie roku warsztatów strategiczno-planistycznych, poprowadzonych przez konsultantów Executive-Conversation. Pomogli nam oni w znalezieniu obszarów do zmian, prowadzących do ograniczenia kosztów, przy zachowaniu zdolności do dostarczania wartości klientom na obecnym poziomie, a następnie w sformułowaniu konkretnych projektów do natychmiastowego wdrożenia. Wszystko z pasją, energią i w pomysłowy, nietuzinkowy sposób – np. poprzez naukę żonglowania…”

Jeśli chcesz porozmawiać z Hartmutem Lükerem, prosimy o kontakt na info@e-c.com.pl

Dominika Ludwiczak, szefowa Działu HR, SAGE

Poprowadzone przez Janusza Kamieńskiego warsztaty w pełni uzmysłowiły nam, w którym miejscu znajdujemy się na drodze do zdolności naszej firmy do zarządzania nadzwyczajnymi/ponadprzeciętnymi doświadczeniami naszych klientów. Konkretnie, przejrzyście, z energią. Inspirująco. Polecam wszystkim!

Jeśli chcesz porozmawiać z Panią Dominiką Ludwiczak, prosimy o kontakt na info@e-c.com.pl

Przeczytaj co inni klienci sądzą na temat współpracy z EC i osiągniętymi dzięki naszym konsultantom rezultatami.

 

REZULTATY

Przypadek Danone

Fima Danone planowała wdrożyć nową strategię aktywizacji sprzedaży Actimel. W tym celu powołany został specjalny zespół kros-funkcjonalny. Konsultanci EC pomogli przeprowadzić warsztaty inspirująco-strategiczno-planistyczne, które pozwoliły na wypracowanie planu działań, opartego o nowatorskie spojrzenie na wartość dla klientów.

Executive-Conversation © 2004 - 2016. All rights reserved.