Doradztwo
Nasza działalność w zakresie doradztwa biznesowego zdecydowanie różni się od potocznego rozumienia tego pojęcia. Efektem naszych działań nie jest opasły Raport, lecz konkretne efekty biznesowe. Dzięki wieloletnim doświadczeniom naszych konsultantów, jesteśmy pewni proponowanych i wdrażanych rozwiązań aż do stopnia wzięcia na siebie pełnej odpowiedzialności (success fee) za osiągnięcie zakładanych celów.
Doradztwo biznesowe prowadzimy w następujących obszarach:
- klasyczne doradztwo strategiczne, polegające na wytyczeniu kierunków i sposobów rozwoju przedsiębiorstwa w określonym kontekście biznesowym
- doradztwo skutkujące obniżeniem kosztów działalności operacyjnej przedsiębiorstw bez utraty zdolności do wytworzenia pożądanej przez klientów wartości
- doradztwo w zakresie optymalizacji procesów biznesowych przedsiębiorstw produkcyjnych, usługowych i handlowych, skutkujące wskazaniem strat, czyli redukcją kosztów nie tworzących wartości
- doradztwo w zakresie pozycjonowania strategicznego przedsiębiorstw polegające na wypracowaniu sposobów na jednoznaczne i pozytywne wyróżnienie się firmy na tle konkurencji
- doradztwo w zakresie sposobów na podniesienie skuteczności sprzedażowej przedsiębiorstwa
- doradztwo marketingowe dla firm polegające na wypracowaniu strategicznych założeń do całej komunikacji marketingowej – strategic brief
- doradztwo w zakresie modyfikacji obietnicy marki (brand promise) i sposobów generowania wartości dla klientów
- doradztwo w zakresie formułowania mierników realizacji strategii, a także systemów zarządzania przedsiębiorstwem – w tym Balanced Scorecard i KPI (strategiczne, procesowe, sprzedażowe, marketingowe, obsługowe, produkcyjne, efektywnościowe, kompetencyjne itd.)
- doradztwo w zakresie podnoszenia zaangażowania i kompetencji personelu
- doradztwo w zakresie planowania realizacji celów (organizacji, działu, procesów itd.)
REFERENCJE
Winek Bronny – Dyrektor fabryki Reckitt-Benckiser w latach 2009 – 2012 (obecnie dyrektor Regionu Ameryki Łacińskiej Reckitt-Benckiser)
Wypowiedź na temat realizacji projektu doradczego, który pozwolił na osiągnięcie największej produktywności Reckitt-Benckiser na świecie:
Pani Dominika Ludwiczak, Dyrektor Personalna Sage
Wypowiedź na temat działań przeprowadzonych dla top menedżmentu Sage:
Poprowadzone przez Janusza Kamieńskiego warsztaty w pełni uzmysłowiły nam, w którym miejscu znajdujemy się na drodze do zdolności naszej firmy do zarządzania nadzwyczajnymi, ponadprzeciętnymi doświadczeniami naszych klientów. Konkretnie, przejrzyście, z energią. Inspirująco. Polecam wszystkim!
REZULTATY
Przypadek BR EDIPRESSE
- generatory wartości i obietnica marki;
- lista unikatowych, wyróżniających i zgodnych ze strategią przeżyć i doświadczeń klientów we wszystkich punktach styku;
- opis procesu relacji z klientami z uwzględnieniem niezbędnych zachowań przedstawicieli wszystkich działów i funkcji;
- szczegółowe wytyczne do procedur i standardów pracy i zachowań.
Po przeprowadzeniu badań klientów oraz określeniu strategii pozycjonowania marki, przeprowadzone zostały warsztaty projektowe, podczas których powstały:
Kolejnym etapem były warsztaty planistyczne, podczas których opracowano szczegółowe ścieżki realizacji strategii budowania wartości dla klientów.Efektem programu było znaczące zwiększenie udziałów EDIPRESSE w rynku, a także podniesienie opinii klientów na temat firmy we wszystkich najważniejszych dla klientów kryteriach.