Planowanie działań i zmian

Czasami do skutecznego zaplanowania zmian warto skorzystać z usług zewnętrznego facylitatora. Dlaczego? Bo nie jest obciążony ograniczeniami wynikającymi z bieżącej działalności operacyjnej, ani międzyludzkimi relacjami, czy nieformalnymi układami. Jako konsultanci od lat zajmujemy się facylitacją różnych procesów planistycznych. Oto najczęstsze okoliczności, w których służymy pomocą:

  • Formułowanie, bądź modyfikacja strategii
  • Planowanie realizacji strategii
  • Planowanie i realizacja M&A (Mergers & Aquisitions; czyli łączenia i przejęcia firm)
  • Mapowanie i modyfikowanie głównych i wspierających procesów biznesowych
  • Przygotowanie wdrożenia produkt na rynek na każdym etapie (kreacja, testowanie, konstruowanie, przygotowanie strategii wdrożeniowej, monitorowanie, reklamacje itd.)
  • Wypracowanie standardów i systemów – w tym motywacyjnych
  • Projektowanie doświadczeń klientów i pracowników
  • Planowanie procesów rozwojowych pracowników
  • Projektowanie architektury informatycznej przedsiębiorstwa
  • Planowanie badań klienckich i pracowniczych

 

REFERENCJE

Janusz Kwiek, Supply Director Mars Polska

Dzięki warsztatom przeprowadzonym przez konsultantów EC, czujemy komfort przed planowanymi zmianami. Wyciągnęliśmy wnioski z własnych błędów, a teraz mamy pewność, że tym razem będziemy lepiej przygotowani. Mamy nadzieję, że w przyszłości ludzie poczują się odpowiedzialni i zobaczą możliwość wpływania na to, żeby nasze wspólne wyniki były jak najlepsze. Już teraz natomiast koncentrują się na dobrych wskaźnikach, a nie myślą, że ostatecznie musi wyjść od nas batonik. Dokładnie taki batonik, jakiego oczekuje klient, w najlepszej cenie, jakości i serwisie. Często o tym zapominamy. Na warsztatach pierwsze slajdy zawierały pytanie „co jest dla naszej firmy największą wartością?”. Uczestnicy zgłaszali: jakość, zespół, zaangażowanie, tylko jedna osoba powiedziała: produkt. To było dla nas dużym zaskoczeniem i pokazało nam właściwy sposób myślenia i kierunek działania w planowaniu zarządzania zmianą.

Dyrektorka sprzedaży i marektingu Boehringer Ingelheim

Podczas trzech dni warsztatów z konsultantami EC wypracowaliśmy doskonały proces wdrożenia naszego nowego produktu. Gdybyśmy to robili bez pomocy konsultanta z EC, zajęłoby nam to 6 miesięcy!

Przeczytaj co inni klienci sądzą na temat współpracy z EC i osiągniętymi dzięki naszym konsultantom rezultatami.

 

REZULTATY

Przypadek dostawcy energii

Wobec deregulacji na rynku dostawy energii, nasz klient postanowił znaleźć sposób na wyróżnienie się wśród firm konkurencyjnych poprzez dostarczenie klientom dodatkowej wartości. Poprowadzone przez Executive-Conversation warsztaty pozwoliły kluczowym menedżerom na określenie pożądanej strategii i zaplanowanie konkretnych działań. Firma jest obecnie na najlepszej drodze by stać się wzorem w dostarczaniu klientom pożądanych doświadczeń.

Executive-Conversation © 2004 - 2016. All rights reserved.