Inspirujące wystąpienia publiczne
- Amrop - wystąpienie z okazji dorocznego spotkania pracowników z regionu EEMA
- Bibby – wystąpienie dla zaproszonych klientów firmy
- Biedronka – wystąpienie z okazji Gali na 20-lecie firmy
- Ergo Hestia – wystąpienie dla zaproszonych klientów firmy
- Europe Assisstance – wystąpienie dla klientów i partnerów firmy
- Eurologistics – wystąpienie na konferencji dla partnerów, klientów i sympatyków
- Festiwal Inspiracji – wystąpienie na otwarcie festiwalu
- Harvard Business Review – wystąpienie podczas konferencji poświęconej CEM
- Kingspan – wystąpienie na dorocznym spotkaniu Regionu Europa/Azja
- Leroy Merlin – wystąpienie z okazji Gali „Pracownik na 6+”
- MEGA Rzeszów – wystąpienie na zakończenie konferencji
- Michelin – wystąpienie dla dealerów firmy
- Pracuj.pl – wystąpienia podczas konferencji dla HR
- Puls biznesu – wystąpienia podczas szeregu konferencji
- PTBRiO – wystąpienia podczas konferencji organizowanych przez towarzystwo
- Questus – wystąpienia podczas konferencji
- Reckitt Benckiser – wystąpienia podczas konferencji organizowanych przez firmę dla pracowników
- Stena Recycling – wystąpienie podczas dorocznego spotkania top 120
- TEDxWSB – wystąpienie na zwieńczenie konferencji
- THINTKANK – wystąpienia podczas kilku różnych konferencji
- Toast Masters – wystąpienie Janusza Kamieńskiego w charakterze gościa specjalnego
- Trio Conferences – wystąpienie na konferencji
Shaun Smith
Od kilkunastu lat Shaun inspiruje menedżerów światowej klasy firm do zmiany koncentracji z taktycznego spojrzenia na obsługę klientów na znacznie szersze, strategiczne spojrzenie na zarządzanie ich doświadczeniami. Jest wybitnym, uznanym, światowym specjalistą i prekursorem w obszarze wyróżnienia firm na rynku poprzez customer experience. Występował podczas licznych forów i konferencji biznesowych na wszystkich kontynentach – w tym wielokrotnie również i w Polsce.
Shaun jest autorem szeregu książek z obszaru Customer Experience Management. Jego książka “BOLD – how to be brave in business and win” zdobyła tytuł najlepszego biznesowego e-booka roku 2012. Shaun jest również twórcą popularnych badań organizacyjnych:
- Organisational Alignment Survey (OAS™), które stosowane jest przez przedsiębiorstwa na całym świecie by zbadać poziom i wpływ zaangażowanie pracowników w realizację strategii I wartości firmowych
- Customer Experience Management+™ survey (CEM+™), służącego do oszacowania mocnych i słabych stron przedsiębiorstw w osiąganiu przewagi konkurencyjnej poprzez dostarczanie klientom pożądanych przez nich doświadczeń
EC współpracuje z Shaunem Smith już od 2004 roku. Dzięki temu działające w Polsce przedsiębiorstwa korzystają z obydwu przedstawionych wyżej badań.