Inspirujące wystąpienia publiczne

Podczas dużych gal, konferencji, spotkań typu top-100, spotkań działów handlowych, czy innych grup pracowników, niezbędne jest czasem zainspirowanie uczestników, przekonanie do jakiejś tezy, bądź zaprezentowanie nowatorskich strategii, czy przypadków. W takiej sytuacji, z przyjemnością oddajemy do Państwa dyspozycji dwóch mówców. Jednym jest Janusz Kamieński, współzałożyciel, konsultant i CEO EC. Drugim zaś Shaun Smith, założyciel i menedżer smith+co. Na przestrzeni ostatnich lat, Janusz Kamieński wystąpił m.in. dla następujących organizacji i przedsiębiorstw:
  • Amrop - wystąpienie z okazji dorocznego spotkania pracowników z regionu EEMA
  • Bibby – wystąpienie dla zaproszonych klientów firmy
  • Biedronka – wystąpienie z okazji Gali na 20-lecie firmy
  • Ergo Hestia – wystąpienie dla zaproszonych klientów firmy
  • Europe Assisstance – wystąpienie dla klientów i partnerów firmy
  • Eurologistics – wystąpienie na konferencji dla partnerów, klientów i sympatyków
  • Festiwal Inspiracji – wystąpienie na otwarcie festiwalu
  • Harvard Business Review – wystąpienie podczas konferencji poświęconej CEM
  • Kingspan – wystąpienie na dorocznym spotkaniu Regionu Europa/Azja
  • Leroy Merlin – wystąpienie z okazji Gali „Pracownik na 6+”
  • MEGA Rzeszów – wystąpienie na zakończenie konferencji
  • Michelin – wystąpienie dla dealerów firmy
  • Pracuj.pl – wystąpienia podczas konferencji dla HR
  • Puls biznesu – wystąpienia podczas szeregu konferencji
  • PTBRiO – wystąpienia podczas konferencji organizowanych przez towarzystwo
  • Questus – wystąpienia podczas konferencji
  • Reckitt Benckiser – wystąpienia podczas konferencji organizowanych przez firmę dla pracowników
  • Stena Recycling – wystąpienie podczas dorocznego spotkania top 120
  • TEDxWSB – wystąpienie na zwieńczenie konferencji
  • THINTKANK – wystąpienia podczas kilku różnych konferencji
  • Toast Masters – wystąpienie Janusza Kamieńskiego w charakterze gościa specjalnego
  • Trio Conferences – wystąpienie na konferencji
O Januszu Kamieńskim można poczytać więcej przechodząc na stronę jego notatki z bio poprzez kliknięcie w to zdanie. Informacje o Shaunie Smith podajemy poniżej.

 

   

Shaun Smith

Od kilkunastu lat Shaun inspiruje menedżerów światowej klasy firm do zmiany koncentracji z taktycznego spojrzenia na obsługę klientów na znacznie szersze, strategiczne spojrzenie na zarządzanie ich doświadczeniami. Jest wybitnym, uznanym, światowym specjalistą i prekursorem w obszarze wyróżnienia firm na rynku poprzez customer experience. Występował podczas licznych forów i konferencji biznesowych na wszystkich kontynentach – w tym wielokrotnie również i w Polsce.

 

Shaun jest autorem szeregu książek z obszaru Customer Experience Management. Jego książka “BOLD – how to be brave in business and win” zdobyła tytuł najlepszego biznesowego e-booka roku 2012.    Shaun jest również twórcą popularnych badań organizacyjnych:

 
       
  • Organisational Alignment Survey (OAS™), które stosowane jest przez przedsiębiorstwa na całym świecie by zbadać poziom i wpływ zaangażowanie pracowników w realizację strategii I wartości firmowych
  • Customer Experience Management+™ survey (CEM+™), służącego do oszacowania mocnych i słabych stron przedsiębiorstw w osiąganiu przewagi konkurencyjnej poprzez dostarczanie klientom pożądanych przez nich doświadczeń  
 

EC współpracuje z Shaunem Smith już od 2004 roku. Dzięki temu działające w Polsce przedsiębiorstwa korzystają z obydwu przedstawionych wyżej badań.

   

Fragmenty wystąpienia Shaun Smith pt. „How to deliver a great brand experience” na London Business Forum