DIGITAL, czyli automatyzacja chaosu - THINKTANK, październik 2019, Janusz Kamieński
Artykuły
- 2019
- 2017
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- Starsze
"Customer Experience Management, czyli jak zarządzać doświadczeniami klientów" - BusinessWoman&Life 10'2014 Janusz Kamieński
Coaching robi karierę - Puls Biznesu 11 sierpnia 2014
Recepta na strategiczną porażkę - Rzeczpospolita 26 czerwca 2014 Janusz Kamieński
Liderką być! - HRWeb 03'2014 Janusz Kamieński
Generatory wartości - Eurologistics 02/03'2014 Janusz Kamieński
Wartość tworzą klienci - THINKTANK jesień 2013 Janusz Kamieński
Z marką jak z człowiekiem - NEWSLETTER "Szlachetna Paczka" 08'2013 - wywiad z Januszem Kamieńskim
Jak zwiększyć dochodowość firmy – WYNIKI BADANIA CEM+™ 2013 - BRIEF.PL 04'2013
Wysokie koszty mobbingu - GAZETA UBEZPIECZENIOWA 04'2013 Agnieszka Polska-Kamieńska
Jak zwiększyć dochodowość firmy – wyniki badania CEM+™ 2013 - SALES NEWS 04'2013
Zarządzaj przeżyciami klientów - PULS BIZNESU 04'2013
Zwiększanie dochodowości dzięki zapewnianiu doświadczeń – czy polskie firmy to potrafią? - MARKETING PRZY KAWIE 04'2013 Janusz Kamieński
Jak trwale i skutecznie zniszczyć swoją markę - cz.3/3 - MARKETING PRZY KAWIE 04'2013 Janusz Kamieński
Pańskie oko konia tuczy - wywiad z Agnieszką Polską-Kamieńską PULS BIZNESU 03'2013
Jak trwale i skutecznie zniszczyć swoją markę - cz.2/3 - MARKETING PRZY KAWIE 03'2013 Janusz Kamieński
Zarządzaj doświadczeniem klientów - MARKETING W PRAKTYCE 02'2013 Janusz Kamieński
Jak trwale i skutecznie zniszczyć swoją markę – cz. 1/3 - MARKETING PRZY KAWIE 02'2013 Janusz Kamieński
Przywódcą być EUROLOGISTICS 01'2013 Janusz Kamieński
Zysk nie zawsze dobry, czyli o wymuszonej lojalności - MARKETING PRZY KAWIE 01'2013 Janusz Kamieński
"SPRZEDAŻ ZESPOŁOWA" - THINKTANK Jesień 2012 Agnieszka Polska Kamieńska
"HANDLOWCY W EKONOMII PRZEŻYĆ" - THINKTANK Jesień 2012 Janusz Kamieński
"Nowy model obsługi klienta" - BENEFIT 11'2012 Janusz Kamieński
"Do silnej marki przez emocje i spełnianie obietnic. To wciąż jedyna droga" - MARKETING PRZY KAWIE 10'2012 Janusz Kamieński
"Spójność organizacyjna. Rozmowa z Jonem Gornsteinem, założycielem i prezesem firmy doradczej Persona GLOBAL" - PERSONEL I ZARZĄDZANIE 08'2012 Halina Guryn
Felieton Agnieszki Polskiej-Kamieńskiej "Ja - mistrz. Mistrzowskie doskonalenie" - EUROLOGISTICS 08'2012
"Idealne czasy dla przywództwa" - PERSONEL PLUS 08'2012 Janusz Kamieński
"Lekcja od Majów" – EUROLOGISTICS 07’2012 Janusz Kamieński
"Przesyt coachów, a nie coachingu" - PULS BIZNESU 06'2012 Agnieszka Polska-Kamieńska
"Czeka nas profesjonalizacja coachów" - Personel Plus 06'2012 Piotr Ławacz
"Tych klientów nie obsługujemy" – BLOOMBERG BUSINESS WEEK 09’2011, Janusz Kamieński
"Najważniejszy komunikat marki: doświadczenie klienta" – THINKTANK MAGAZINE
07’2011, Janusz KamieńskiFelieton Janusza Kamieńskiego "MY i ONI" – EUROLOGISTICS 07’2011
"Marka w akcji" – MARKETING W PRAKTYCE 06’2011, Jerzy Filonik
"Gra o lojalność" – EUROLOGISTICS 05’2011, Janusz Kamieński
Debata dotycząca CEM z udziałem Janusz Kamieńskiego, Bernda Schmitt i szeregu menedżerów wiodących polskich firm – HARVARD BUSINESS REVIEW 04’2011
"Wyczuć klienta" – MARKETING W PRAKTYCE 03’2011, Jarosław Pawelec
"Najlepszy start, to być Sekretarką…" – MIESIĘCZNIK SEKRETARKA
02’2011, Wywiad z Agnieszką Polską-Kamieńską"Po pierwsze: zrozumieć klienta" - POD PRĄD - magazyn pracowników RWE w Polsce
11’2010, Wywiad Katarzyny Pettka z Januszem Kamieńskim"10 sposobów na zniszczenie marki" – MARKETING W PRAKTYCE 04’2010, Janusz Kamieński
"Metody na wygrywanie" - MARKETING W PRAKTYCE 03’2010, Janusz Kamieński
Komentarz Janusza Kamieńskiego dotyczący produktów niszowych - KWARTALINK MAGNES 03'2010
"Zarządzanie doświadczeniem klienta" - THINKTANK MAGAZINE 09’2009, Janusz Kamieński
"The Kingspan Case" - NEWSLETTER PERSONA GLOBAL BRAZIL 06’2009, Janusz Kamieński
"Projektowanie doświadczeń klientów" - HARVARD BUSINESS REVIEW
03’2009, Shaun Smith, Janusz Kamieński"Zaprojektuj doświadczenia swojego klienta" - NEWSLETTER TP SA
01’2009, Wywiad Pawła Rabieja z Agnieszką Polską-Kamieńską i Januszem Kamieńskim"Sposób na zyskowność w trudnych czasach" - GAZETA UBEZPIECZENIOWA 12’2008, Janusz Kamieński
"Zarządzanie bez mierzenia?" - HARVARD BUSINESS REVIEW 12’2008, Andrzej Łokaj, Janusz Kamieński
"Implementing CEM" 04’2008, Shaun Smith
"The Famous Five" 05’2007, Shaun Smith
"Komunikuj się efektywnie" - GAZETA FINANSOWA 10’2006, Janusz Kamieński
"Organizacyjna spójność – najważniejszy nośnik strategii" 01’2006, Janusz Kamieński
"Czym jest strategia?" 12’2005, Janusz Kamieński
"Profiting from Customer Experience Economy" 04’2001, Shaun Smith