Customer Experience Management (CEM+)

Badanie zdolności przedsiębiorstw do zarządzania
doświadczeniami klientów. 

Polityka plików "Cookies"

Polityka plików „cookies”

Niniejsza Polityka dotyczy plików „cookies” i odnosi się do strony internetowej, których operatorem jest Executive Conversation Polska-Kamieńska Sp. j. (zwana dalej: „stroną internetową”). Strona internetowa nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Czym są i do czego służą pliki „cookies”?

"Cookies" są to małe pliki tekstowe, wysyłane i przechowywane na komputerze, smartfonie czy innych urządzeniach, z których użytkownik łączy się z Internetem. Pliki te są pomocne, gdyż umożliwiają serwisowi rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio się wyświetlić. Strona internetowa korzysta z plików "cookies" z wielu powodów, np.: aby dostosować stronę do preferencji użytkowników, ułatwić nawigację oraz zapewnić skuteczność procedur bezpieczeństwa. Niektóre z tych funkcji są realizowane również przez inne rozwiązania technologiczne. Dlatego też niniejsza polityka dotycząca plików "cookies" odnosi się zarówno do typowych plików "cookies", jak i innych mechanizmów spełniających ten sam cel. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki „cookies” używane są również w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika. Używane są także w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Jakie pliki „cookies” są używane na stronie internetowej?

Stosowane są dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe?

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Usuwanie plików „cookies”

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://www.aboutcookies.org (strona dostępna w języku angielskim) lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Kontakt

Uprzejmie informujemy, że działalność prowadzoną pod nazwą Executive-Conversation Polska-Kamieńska s.j. zakończyliśmy z dniem 31 marca 2019. Od 1 kwietnia 2019 kontynuujemy ją pod nazwą EC sp. z o.o..

EC sp. z o.o.

ul. Domaniewska 17/19, lok. 133
02-672 Warszawa
info@e-c.com.pl

KONTAKT Z KLIENTAMI

Janusz Kamieński, CEO: +48 502 165 850

NIP: 521-385-75-89
KRS: 0000773315

Dla Mediów

Dla mediów

EC

EC jest polską firmą doradczą, powołaną w 2004 roku przez
Agnieszkę Polską-Kamieńską oraz Janusza Kamieńskiego. Nadrzędnym celem Firmy jest wspieranie przedsiębiorstw w osiąganiu wysokiej dochodowości i przewagi konkurencyjnej. Kluczowym obszarem działalności EC jest budowanie zdolności firm i instytucji do zapewnienia ich klientom wartościowych i pożądanych przeżyć.

Unikatową specjalizacją EC jest:

  • prowadzenie badań oraz analiz pozwalających na odkrycie kluczowych oczekiwań klientów wobec branży, w jakiej działa dane przedsiębiorstwo
  • projektowanie pożądanych doznań i przeżyć klientów, a także wynikających z nich zmian w produktach, procesach i zachowaniach pracowników
  • budowanie zdolności przedsiębiorstw do zarządzania doświadczeniem klienta (powodowanie, że klienci doświadczają zaprojektowanych wcześniej przeżyć)

 

EC, realizując swoją misję usprawniania efektywności biznesowej przedsiębiorstw, współpracuje z gronem wybitnych i doświadczonych menedżerów i konsultantów. Specjalizują się oni w szeregu dziedzin, jak np.: badania i audyty oczekiwań klientów, formułowanie wygrywających strategii, zarządzanie marką, projektowanie przeżyć klientów, prowadzenie warsztatów planistycznych, budowanie systemów zarządczych (MBO, BSC, mapowanie procesów itd.), branded training.

Konsultanci EC od lat posługują się w swojej działalności koncepcją zarządzania doświadczeniem klienta – Customer Experience Management (CEM). CEM to zorientowana na odczucia i osobiste doznania klientów strategia biznesowa, której celem jest zwiększenie ich lojalności oraz gotowości do rekomendowania przez nich danej firmy/marki innym. CEM zapewnia spójność pomiędzy składaną obietnicą marki, a jej rzeczywistym wizerunkiem w oczach klientów, wynikającym z faktycznych przeżyć, doznań i doświadczeń klientów.

Wyróżniające podejście EC do doradztwa strategicznego opiera się na dwóch kanonach:

  • Umieszczenie klienta w centrum procesu generowania wartości danego przedsiębiorstwa tak, aby klienci doświadczali dokładnie takich doznań, za które gotowi są płacić.
  • Aktywne i realne wspieranie przedsiębiorstw w budowaniu ich zdolności do osiągania planowanych rezultatów. Zaprezentowanie Raportu Odkryć i Rekomendacji jest początkiem, a nie końcem współpracy.

 

EC współpracuje z renomowanymi firmami i instytucjami zajmującymi się organizacyjną efektywnością:

  • ShaunSmith+co – firma specjalizująca się w dziedzinie zarządzania doświadczeniami klientów (www.smithcoconsultancy.com). Jej założyciel – Shaun Smith – jest światowej sławy mówcą i konsultantem w obszarze CEM oraz twórcą następujących narzędzi stosowanych przez
    EC:  
    • Zarządzanie Doświadczeniem Klienta Plus (CEM+)
    • Badanie spójności organizacyjnej (OAS – Organizational Alignment Survey)
  • Persona GLOBAL®, Inc. – oferująca rozwiązania pozwalające zintegrować pracowników ze strategią i procesami danej firmy; od lutego 2009 roku obecna w Polsce również pod marką Persona GLOBAL® Polska Sp. z o.o. (www.personaglobal.com)

  • International Society for Performance Improvement (www.ispi.org) – międzynarodowe stowarzyszenie profesjonalnych konsultantów, specjalizujących się w obszarze Human Performance Technology

 

Do grona dotychczasowych klientów EC należą między innymi: Auchan,
ABG SterProjekt, Akzo Nobel, Afriso, Asseco, Bank Pekao SA, Deni Cler, ECCO, BR Edipresse, Eltel Networks, First Data, Kingspan, Macrologic, Polkomtel SA, Reckitt Benckiser, RWE, Softbank S.A..

Raport 2016

Link do raportu z badania   Zobacz raport z badania 2016

Raport 2013

Link do raportu z badania   Zobacz raport z badania 2013

Raport 2010

Link do raportu z badania   Zobacz raport z badania 2010

Raport 2008

Link do raportu z badania   Zobacz raport z badania 2008

Janusz Kamieński
o badaniu CEM+

Janusz Kamieński o badaniach