http://www.linkedin.com/groups?home=&gid=894087&trk=anet_ug_hmGrupa dyskusyjna osób, profesjonalnie zajmujących się zarządzaniem doświadczeniem klienta |
Linki
www.insightexec.comNajwiększy serwis CRM-owy w Europie, dostarczający ciekawych danych, informacji, porad i analiz przypadków. Pomaga swoim członkom we wprowadzaniu u siebie najlepszych praktyk, zwiększaniu zwrotu z inwestycji w doświadczenia klientów. |
www.customerthink.comJedna z najlepszych na świecie wirtualna społeczność zajmująca się zarządzanie relacjami z klientami (Customer Relationship Management) |
www.ecustomerserviceworld.comNajwiększa na świecie onlinowa organizacja mająca na celu krzewienie bajlepszych praktyk w zakresie obsługi klienta. Na tym portalu znajdziesz najwięcej ciekawych wpisów dokonanych przez osoby profesjonalnie zajmujące się strategicznym podejściem do obsługi klienta, CRM, CEM i call center. |
www.greaterchinacrm.orgGCCRM jest największą organizacją w Chinach zajmującą się relacjami z klientami. Znajdziesz tu doskonałe artykuły z zakresu CRM i CEM. |
www.hbrp.plJedno z najlepszych na świecie i w Polsce źródeł artykułów na temat zarządzania doświadczeniami, tworzenia i wdrażania strategii, marketingu, leadershipu oraz rozwoju ludzi i organizacji. |
www.brandchannel.comZnaczna ilość artykułów i dyskusji we wszystkich tematach związanych z marką |
www.ispi.orgMiędzynarodowa organizacja konsultantów specjalizujących się w dziedzinie Human oraz Organizational Performance |
www.personaglobal.comDostarcza sprawdzonych narzędzi diagnostycznych, prowadzących do zwiększania efektywności biznesowej zarówno całych organizacji, jak również pracowników i zespołów. Narzędzia Persona GLOBAL® dostępne są w ponad 50 państwach ze wszystkich kontynentów, w tym od 2004 roku również w Polsce. |
www.personaglobal.plJeden z dwóch, obok EC dystrybutorów narzędzi Persona GLOBAL® w Polsce. Specjalizuje się diagnozowaniu i rozwijaniu kompetencji ludzi i zespołów. |
www.smithcoconsultancy.comJedna z najwybitniejszych na świecie firm specjalizujących się w dziedzinie zarządzania doświadczeniami klientów. |
www.supplychainbrain.comStrona internetowa poświęcona zarządzaniu łańcuchem dostaw. Mnóstwo najświeższych informacji, wiedzy, przykładów – szczególnie w obszarze mierzalności. |
www.thinktankmagazine.plWięcej niż tylko kwartalnik dla biznesu i administracji! THINKTANK to społeczność osób zajmujących się najnowszymi i najskuteczniejszymi praktykami w dziedzinie rozwoju organizacji, ofertując platformę do dyskusji o najnowszych trendach w biznesie i gospodarce. |
www.tnsglobal.plPolski oddział jednej z największych i najlepszych firm zajmujących się badaniami rynku, klientów i konsumentów, a także trendów w ekonomii, gsopodarce, polityce i społeczeństwie. |
www.websterb.comWarto zajrzeć na tę stronę w poszukiwaniu informacji w obszarze spójności organizacyjnej, CRM i usprawniania procesów. |