Polityka plików "Cookies"

Polityka plików „cookies”

Niniejsza Polityka dotyczy plików „cookies” i odnosi się do strony internetowej, których operatorem jest Executive Conversation Polska-Kamieńska Sp. j. (zwana dalej: „stroną internetową”). Strona internetowa nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Czym są i do czego służą pliki „cookies”?

"Cookies" są to małe pliki tekstowe, wysyłane i przechowywane na komputerze, smartfonie czy innych urządzeniach, z których użytkownik łączy się z Internetem. Pliki te są pomocne, gdyż umożliwiają serwisowi rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio się wyświetlić. Strona internetowa korzysta z plików "cookies" z wielu powodów, np.: aby dostosować stronę do preferencji użytkowników, ułatwić nawigację oraz zapewnić skuteczność procedur bezpieczeństwa. Niektóre z tych funkcji są realizowane również przez inne rozwiązania technologiczne. Dlatego też niniejsza polityka dotycząca plików "cookies" odnosi się zarówno do typowych plików "cookies", jak i innych mechanizmów spełniających ten sam cel. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki „cookies” używane są również w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika. Używane są także w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Jakie pliki „cookies” są używane na stronie internetowej?

Stosowane są dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe?

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Usuwanie plików „cookies”

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://www.aboutcookies.org (strona dostępna w języku angielskim) lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

edipresse

Jak zarządzać doświadczeniami klientów?

Wszystkie przedsiębiorstwa tworzą swoim klientom określone doświadczenia. Mało która potrafi nimi zarządzać. Janusz Kamieński omawia sześcioetapowy proces pozwalający rozwijać przedsiębiorstwo przy zachowaniu wysokiej rentowności, poprzez świadome dostarczanie klientom doświadczeń, za które gotowi są oni płacić.;

edipresse

Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną poprzez zarządzanie wartościami?

Klienci kupują wyłącznie dlatego, że spodziewają się uzyskać określoną wartość za cenę, którą płacą. Zdolność do generowania tych wartości jak najtańszym kosztem prowadzi do osiągnięcia niedościgłej przewagi konkurencyjnej. Janusz Kamieński pokazuje trzypunktową drogę do osiągnięcia powyższego celu.

edipresse

Jakie są strategie pozycjonowania marki?

Rzeczowniki dzielimy na trzy rodzaje: męski, żeński i nijaki. Z markami jest tak samo. Są marki dostarczające dużo wartości za wysoką cenę, mało wartości za niską cenę i nijakie. Janusz Kamieński opowiada o konieczności precyzyjnego wyboru jednego z trzech strategicznych kierunków pozycjonowania marki: najwyższej jakości produkt, wyjątkowa bliskość z klientem lub najniższe koszty dla klienta.