17
Paź

Amrop

Do grona naszych klientów dołącza Amrop globalna firma executive search. Rozpoczynamy od realizowanego we Francji cyklu warsztatów strategiczno planistycznych.
15
Paź

Janusz Kamieński i Paweł Pawłowski szkolą w Rzymie

Janusz Kamieński i Paweł Pawłowski szkolą w Rzymie grupę 35 menedżerów ds. relacji z klientami w dostarczaniu najlepszych przeżyć i doświadczeń we wszystkich punktach styku z klientami.

10
Paź

Konferencja Next Generation Consumer Care

Konsultanci EC uczestniczą jako goście specjalni w Konferencji Next Generation Consumer Care.
05
Wrz

Kreowanie przeżyć klientów – najlepsze praktyki

Janusz Kamieński prowadzi warsztat na 33 dorocznej konferencji Persona GLOBAL: "Kreowanie przeżyć klientów – najlepsze praktyki". Kliknij tutaj, aby poznać program Konferencji.

22
Sie

Lojalni klienci

Prof. Claes Fornell, założyciel American Customer Satisfaction Index (ACSI) dowodzi, że “lojalni klienci wykazują tendencję do bycia wysoce dochodowymi pod warunkiem, że ich lojalność wynika z satysfakcji a nie niskiej ceny". Czytaj więcej