16
Lut

Warsztaty z zakresu zaawansowanego CEM dla Play

Kontynuujemy prace doradcze i rozwojowe dla zespołu CEM w PLAY.

09
Lut

Badania oczekiwań klientów wewnętrznych

Czy można zastosować metodykę Customer Experience Management do budowania skuteczności biznesowej konkretnego zespołu w danej firmie? Oczywiście! Właśnie zakończyliśmy badanie oczekiwań klientów wewnętrznych wobec działu ...CEM w Play! Wyniki? A, to już tajemnica handlowa... :-)

15
Sty

WKG dołącza do grona klientów EC

Warsztatem teambuildingowym dla prawie całej załogi rozpoczynamy głęboki proces rozwojowy dla polskiej firmy WKG, specjalizującej się w wydobyciu i produkcji towarów opartych na trawertynie (Kopalnia w Raciszynie) oraz produkcji wszelkiego rodzaju wyrobów z bloków kamiennych pochodzących praktycznie z całego świata (Zakład Obróbki Kamienia w Wojkowicach). Celem jest zapewnienie radykalnego rozwoju firmy zarówno w obszarze sprzedaży i udziałów w rynku, jak i podniesienia rentowności. Do realizacji przeznaczamy zespół 5 konsultantów EC. Pracować będziemy na poziomie strategii, procesów, struktury organizacyjnej, rozwoju kompetencji, systemów raportowania itd.

12
Sty

Kierownicy DANONE przechodzą do fazy realizacji

Dziś odbyły się kapitalne prezentacje projektów zmian wypracowane przez uczestników projektu rozwojowego dla DANONE. Serce rośnie jak widzi się zmiany w ludziach - wzrost zaangażowania, gotowości do trudnych wdrożeń i umiejętności nie tylko przygotowania, ale i przekonującego zaprezentowania własnych pomysłów. Niech tylko ich część będzie zrealizowana z powodzeniem, a ROI (zwrot z inwestycji) w projekt wyniesie tysiące procent!