15
Maj

JAK WYGRAĆ W EPOCE NADMIARU, czyli Customer Experience Management (CEM), jako strategia na budowanie skutecznej przewagi konkurencyjnej

28 maja EC we współpracy z Politechniką Warszawską oraz Persona Global Polska organizuje Konferencję http://www.e-c.com.pl/konferencja/, podczas której kadra kierownicza i właściciele działających w Polsce przedsiębiorstw odkryją, jak radzić sobie z przytłaczającym nadmiarem konkurencji. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, albo zarządzasz przedsiębiorstwem, bądź jego ważną funkcją, akurat tej konferencji przegapić nie możesz.

14
Maj

800 000 odsłon bloga Janusza Kamieńskiego

Cieszymy się bardzo, że blog Janusza Kamieńskiego, którego głównym celem jest wspieranie rozwoju biznesu w Polsce, przekroczył już 800 000 odsłon!
13
Maj

Provident dołącza do grona klientów EC

Rozpoczynamy współpracę z Providentem.

16
Kwi

Stena Recycling dołącza do grona klientów EC

Rozpoczynamy współpracę ze Stena Recycling.

02
Kwi

Ergo Hestia klientem EC

Rozpoczynamy współpracę z Ergo Hestia.