Akurat tej konferencji nie możesz przegapić!

Jak wygrać w epoce nadmiaru?

Czyli Customer Experience Management (CEM), jako strategia na budowanie skutecznej przewagi konkurencyjnej.

28 maja, Politechnika Warszawska

Al. Armii Ludowej 16, sala nr 407, piętro IV

Żyjemy w epoce nadmiaru!
  • Jako menedżerowie i przedsiębiorcy stoimy przed wyzwaniem radzenia sobie z nadmiarem konkurencji
  • Jako klienci codziennie jesteśmy odbiorcami niezliczonych komunikatów marketingowych dotyczących coraz większej ilości produktów i usług
Jeżeli:
  • Jako przedsiębiorca, bądź dyrektor mierzysz się z narastającym zagrożeniem ze strony konkurencji
  • Odpowiadasz za wyniki sprzedaży, za jakość produktów, usług i/lub jakość relacji z klientami, a realizacja celów staje się coraz trudniejsza
  • Chcesz wiedzieć, w jaki sposób polskie przedsiębiorstwa skutecznie budują swoją konkurencyjność
  • Chcesz upewnić się, że proces zmian, który planujesz albo wdrażasz w swoim przedsiębiorstwie doprowadzi do pożądanych rezultatów

Konferencja przeznaczona jest wyłącznie dla kadry kierowniczej oraz właścicieli działających w Polsce przedsiębiorstw.
Podczas konferencji omówimy w szczegółach:
  • Co oznacza dla Twojego przedsiębiorstwa, że weszliśmy w czasy ekonomii doświadczeń
  • Zaskakujące strategie, które doprowadziły do spektakularnych osiągnięć działających w Polsce przedsiębiorstw
  • W jaki sposób prowadzić badania klientów, by dowiedzieć się, za jakie doświadczenia z Twoją marką chcą płacić
  • Praktyczne wnioski i porady wiążące się z wdrażaniem strategii CEM w przedsiębiorstwie produkcyjnym
  • Co zrobić, by pracownicy Twojej firmy zaangażowali się na rzecz realizacji strategii w znacznie większym stopniu niż ma to miejsce obecnie
  • Jakie są skuteczne metody podniesienia zaangażowania załogi na rzecz strategii, podnoszenia efektywności i wydajności pracy

PROGRAM:

08:30 - 09:00
Rejestracja
09:00 - 10:30
CEM, czyli jak wygrać w epoce nadmiaru Janusz Kamieńskiwspółzałożyciel i CEO polskiej firmy doradczej Executive-Conversation

Nikt nie kwestionuje tego, że żyjemy w czasach nadmiaru. Mało kto jednak wie, jak w tych czasach uprawiać biznes. Współcześni decydenci i menedżerowie podejmują decyzje w oparciu o praktyki z zupełnie innych czasów. A przecież większość firm opisanych przez Collinsa w jego bestsellerowej książce "Built to last" już nie istnieje...

Czym się zatem kierować w dzisiejszych czasach? Skąd brać pomysły co do sposobów na usprawnianie swoich organizacji? Jak wyprzedzić konkurencję? Czym jest Customer Experience? Dlaczego żyjemy w czasach ekonomii doświadczeń? Na czym polega ekonomia doświadczeń? W jaki sposób zarządzać doświadczeniami? Jak działające w Polsce przedsiębiorstwa skutecznie wykorzystują metodykę zarządzania doświadczeniami klientów (Customer Experience Management) do budowania swojej przewagi konkurencyjnej? Na te pytania Janusz Kamieński odpowie w trakcie swojego wystąpienia.
10:30 – 10:45
Przerwa kawowa
10:45 – 11:10
Jak uczelnie wzmacniają konkurencyjność przedsiębiorstw Paweł Nowak Prodziekan ds. Rozwoju, adiunkt, Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej

Rola uczelni jest naturalnie znacznie szersza niż wspieranie konkurencyjności przedsiębiorstw. Ponieważ Konferencja skierowana jest jednak do ludzi biznesu, dlatego Paweł Nowak opowie o skutecznych projektach, jakie realizuje Politechnika Warszawska by wyjść naprzeciw potrzebom biznesu:
- powołanie, prowadzenie, rola i wsparcie ze strony Zespołu Doradców
- wykorzystanie BIM (Building Information Modeling), czyli klient w projektach budowlanych
- programy dydaktyczne dla przemysłu

Warto zauważyć, że nie tylko biznes musi radzić sobie z wyzwaniami epoki NADMIARU (jak wygrać z konkurencją oraz jak przyciągnąć i zaangażować najlepszych pracowników). Również uczelnie skonfrontowane są z tym samym wyzwaniem: jak wygrać z innymi uczelniami i jak przyciągnąć do siebie i utrzymać wartościowych studentów? Uczestników Konferencji z pewnością zainspirują działania prewencyjne, jakie podejmuje w tym zakresie Politechnika Warszawska.
11:10 – 11:50
Wnioski z wdrażania strategii opartej o CEM w polskiej firmie produkcyjnej Aleksandra SierakowskaDyrektor Generalny INTERCHEMALL

INTERCHEMALL od kilku lat szukał sposobu na podniesienie swojej konkurencyjności na rynku. Dwa lata temu firma uznała, że najlepszym sposobem na skuteczne zarządzanie procesem generowania wartości dla klientów będzie strategia CEM. W swoim wystąpieniu Aleksandra Sierakowska podzieli się dwiema grupami spostrzeżeń:
- jakie są najlepsze praktyki wdrażania strategii CEM na przykładzie polskiego przedsiębiorstwa produkcyjnego
- jakie korzyści płyną z zastosowania strategii CEM dla kluczowych interesariuszy firmy.
11:50 – 12:30
Techniki zarządzania zorientowane na wartość dla kluczowych interesariuszy Robert Reinfusswłaściciel i CEO Reinfuss Consulting

Budowanie organizacji tak, by pracownicy we wszystkich punktach styku z marką tworzyli pozytywne doświadczenia klientów wymaga ich partycypacyjności. Aby partycypacja menedżerów, pracowników i ich klientów w zarządzaniu procesem tworzenia wartości, przynosiła biznesowe rezultaty, warto ją wesprzeć specjalnie zaprojektowanymi i ułatwiającymi podejmowanie pożądanych zachowań, zinformatyzowanymi procesami.

Ani mówienie o partycypacyjności, ani same tylko szkolenia nie są wystarczająco skuteczne, aby do partycypacji przekonać. Mamy natomiast w Polsce spektakularne sukcesy wdrożeń konkretnych zinformatyzowanych i sproceduryzowanych technik. Robert Reinfuss podzieli się przykładami takich właśnie wdrożeń, a także, wspólnie z uczestnikami podyskutuje na temat zmian, jakie wywołują one w organizacjach i ich biznesowej skuteczności.
12:30 - 12:50
Przerwa kanapkowa
12:50 – 13:30
Rola liderów w budowaniu siły marki  Agnieszka Polska-KamieńskaPrezes Zarządu Persona GLOBAL Polska

Marka to stopień spełnienia obietnicy. Czy ta definicja dotyczy tylko produktów, usług, czy firm? Zdecydowanie nie. Dotyczy również menedżerów, liderów, szefów przedsiębiorstw. Nas wszystkich. Wszyscy mamy swoje marki. Sęk w tym, jak spowodować, żeby liderzy w przedsiębiorstwie swoim postępowaniem wspierali proces budowania marki przedsiębiorstw, w których pracują. Czy należy ich wysłać na dobre czy najlepsze wręcz dostępne szkolenia z zarządzania albo przywództwa?

W swoim wystąpieniu Agnieszka Polska-Kamieńska opowie, co zrobić, aby menedżerowie generowali markowe doświadczenia (branded experience), a nie tylko powodowali, że ich wewnętrzni i zewnętrzni klienci doświadczają marki (experience the brand). Takie spojrzenie wymaga odpowiedniego podejścia i odpowiedniego procesu. Agnieszka Polska-Kamieńska doradzi, w jaki sposób spowodować, żeby menedżerowie potrafili i chcieli podejmować działania wzmacniające marki, dla których pracują.
13:30 – 14:10
Jak poprawić efektywność osobistą i organizacyjną Beata UytenbogaardtCountry Manager, PEP-IBT Poland

Każda strategia wymaga skutecznej realizacji. Jako menedżerowie nie mamy możliwości nieustannego monitorowania naszych pracowników pod kątem tego, czy podejmują właściwe działania we właściwy sposób. Ba, próby podejmowania tego typu starań ze strony menedżerów nie mają żadnego sensu. Wszak naszym menedżerskim obowiązkiem jest przekazać ludziom co, dlaczego i jak mają robić.

Ale jak wykonywać powierzone zadania w sposób maksymalnie efektywny? Podczas swojego wystąpienia Beata Uytenbogaardt podzieli się szeregiem sprawdzonych, opartych o wieloletnią praktykę biznesową metod poprawiania osobistej, a także organizacyjnej efektywności pracy. Praktyki te, w połączeniu z wypracowaniem właściwej strategii na generowanie wartości dla klientów, przynoszą radykalną poprawę skuteczności biznesowej.
14:10 – 14:30
Najnowsze informacje o dotacjach unijnych na lata 2015-2020 Małgorzata Bogusławskaspecjalistka od funduszy unijnych, wieloletni doradca w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków unijnych

Środki unijne, jeśli zostaną dobrze zainwestowane, mogą przynieść wyraźną poprawę kondycji przedsiębiorstwa i wesprzeć procesy budowania przewagi konkurencyjnej. Niestety ich wykorzystanie obwarowane jest ze skomplikowanymi wytycznymi, a ich zdobycie wymaga spełnienia szeregu warunków. Trwa właśnie ostatnia faza wyznaczania zasad przyznawania środków unijnych na lata 2014 (to nie pomyłka; termin ogłoszenia zasad już został przekroczony) do 2020. W swoim wystąpieniu Małgorzata Bogusławska opowie o najważniejszych trendach w zasadach ubiegania się i otrzymywania środków unijnych, jakie będą wkrótce obowiązywać.
14:30 - 14:40
Podsumowanie konferencji Paweł NowakProdziekan ds. Rozwoju, adiunkt, Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
14:30 - 15:00
Debata "Jak wygrać w Epoce Nadmiaru" (dla chętnych) Moderator debaty: Janusz Kamieński 
Uczestnicy debaty: wszyscy Prelegenci oraz uczestnicy Konferencji, którzy wyrażą swoją chęć udziału w debacie.

Tematy wystąpień poszczególnych Prelegentów są równie ciekawe, co głębokie. Formuła Konferencji natomiast nie daje szansy na dialog z publicznością. Dlatego dla chętnych postanowiliśmy zorganizować na koniec Konferencji debatę, która da możliwość interakcji pomiędzy prelegentami i uczestnikami. Zapraszamy do wspólnej rozmowy (po angielsku: executive conversation).

WARUNKI UCZESTNICTWA

Są dwa warunki uczestnictwa:
Warunek I:

Konferencja, jak już zaznaczyliśmy, przeznaczona jest wyłącznie dla kadry kierowniczej i właścicieli działających w Polsce przedsiębiorstw. Jest tak dlatego, że Konferencja dotyczyć będzie zagadnień ściśle biznesowych, a nie ogólnospołecznych czy ogólnorozwojowych. Jak wiadomo, ludzie biznesu nie mają czasu na być może ciekawe, jednak teoretyzujące wątki poboczne. Dlatego założeniem jest wymiana doświadczeń ludzi biznesu z innymi ludźmi biznesu.

Warunek II:

Jeśli akceptujesz Warunek I, pora na Warunek II. Jest nim wypełnienie Formularza zgłoszeniowego oraz pokrycie kosztów uczestnictwa (przed Konferencją, a nie w trakcie, czy po) w wysokości 499 zł netto. Jak widać, cena nie jest wygórowana i mocno odbiega od cen za podobne Konferencje, mimo że naszym zdaniem wartością wręcz je przewyższa. Dlaczego? Bo organizatorzy nie żyją z organizowania konferencji, lecz z tworzenia i dostarczania wiedzy.

Dzięki temu, by uzyskać unikatową i wartościową wiedzę, nie musisz, Drogi Uczestniku, płacić wysokich marż narzucanych przez firmy konferencyjne!

JAK ZAPISAĆ SIĘ NA KONFERENCJĘ:

Kliknij tutaj, by pobrać Formularz zgłoszeniowy.

Jeżeli wolisz, Drogi Uczestniku, prostszą formę zgłoszenia, wystarczy, jeśli skopiujesz i wypełnisz poniższy tekst i wyślesz swoje Zgłoszenie drogą mailową do Office Managera Executive-Conversation, Pani Katarzyny Węgrzynowicz na jej adres mailowy:

Tekst do skopiowania i wypełnienia:


FORMULARZ ZGŁOSZENIA

na Konferencję

Jak wygrać w epoce NADMIARU?
Czyli Customer Experience Management (CEM),
jako strategia na budowanie skutecznej przewagi konkurencyjnej

28 maja 2015

Zgłaszam:

1. Panią/Pana
………………………………………………………………………
Nazwa Firmy
…………………………………………………………………………………
stanowisko ……………………………….,
nr tel. …………………………………………...
adres mailowy …………………………………

2. Panią/Pana
………………………………………………………………………
Nazwa Firmy
…………………………………………………………………………………
stanowisko ……………………………….,
nr tel. …………………………………………...
adres mailowy …………………………………

2. Panią/Pana
………………………………………………………………………
Nazwa Firmy
…………………………………………………………………………………
stanowisko ……………………………….,
nr tel. …………………………………………...
adres mailowy …………………………………

W związku z Ustawą z dnia 28 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Executive-Conversation Polska-Kamieńska Sp. j.

Koszt uczestnictwa w konferencji wynosi
499,00 zł netto / 613,77 zł brutto od osoby
(na życzenie wystawiona zostanie faktura VAT)

Należność w kwocie ……………………… ureguluję przelewem do dnia 23 maja 2015.

Dane do przelewu:

MBIZNES KONTO
05 1140 2004 0000 3302 3602 1496

UWAGA!!!! W tytule przelewu prosimy umieścić następujące dane: konferencja_imię_nazwisko

Executive-Conversation © 2004 - 2015. All rights reserved.