Jak wygrać w epoce nadmiaru?

Czyli Customer Experience Management (CEM), jako strategia na budowanie skutecznej przewagi konkurencyjnej.

ROBERT REINFUSS

ROBERT REINFUSS


Doradca biznesowy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, praktyk zarządzania oraz autor licznych publikacji. Specjalizuje się w strategicznym HR, technikach zarządzania partycypacyjnego, technikach podnoszenia efektywności pracy i polityce wynagrodzeniowej

Osiągnięcia:
  • Autor książek o zarządzaniu: "Rynek celów. Zwrot z inwestycji w HR" wyd. 2012 oraz "MBO prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą" wyd. 2009 - jedynego podręcznika poświęconego technikom zarządzania przez cele w j. polskim
  • Autor zinformatyzowanej metody zarządzania przez cele Market of Objectives™ oraz metodologii pomiaru rentowności zadań i stanowisk ValueView™ stosowanych obecnie w kilkunastu dużych firmach polskich i międzynarodowych
  • Otrzymał tytuł Dyrektora Personalnego Roku 1999 w konkursie Rzeczypospolitej
  • Jako dyrektor personalny był współtwórcą sukcesu Kompanii Piwowarskiej
  • Przeprowadził restrukturyzację Banku BPH, kierując Departamentem Obsługi Kadrowej
  • Stworzył strategię personalną i kierował jej wdrożeniem w Nowym Stylu i Amcor White Cap
  • Jest członkiem jury HR Innowator i Konkursu AZiP na innowacyjne wdrożenia w administracji publicznej
  • Ukończył socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim i Oxford University oraz Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD) w Wielkiej Brytanii

Executive-Conversation © 2004 - 2015. All rights reserved.