Jak wygrać w epoce nadmiaru?
Czyli Customer Experience Management (CEM), jako strategia na budowanie skutecznej przewagi konkurencyjnej.
Janusz Kamieński
CEO - Chief Executive Officer w Executive-Conversation
www.e-c.com.pl
Doradca, konsultant i menedżer. CEO polskiej firmy doradczej Executive-Conversation. Posiada unikatowe doświadczenia w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw w oparciu o metodykę CEM (zarządzanie doświadczeniem klientów). Doradztwo prowadził w Polsce, Czechach, Danii, Holandii, Niemczech, Rumunii, Słowacji oraz we Włoszech. Ma na swoim koncie liczne wystąpienia podczas konferencji w Polsce i za granicą (m.in.: Berlin, Vancouver, Szanghaj, Budapeszt).
Jego artykuły publikują najlepsze czasopisma biznesowe w Polsce, a prowadzony od 2012 r. blog w tematyce doświadczeń klientów przykuł uwagę ponad 750 000 czytelników.
Osiągnięcia:
- pomógł licznym przedsiębiorstwom w podniesieniu ich skuteczności biznesowej (m.in. Akzo Nobel, Auchan, Bank Pekao SA, Basel Orlen Poliolefins, Kingspan, Raiffeisen Polbank, Reckitt Benckiser)
- od 10 lat wykorzystuje z powodzeniem koncepcję zarządzania doświadczeniem klienta (CEM) przy współpracy z Shaunem Smith, do realizacji pierwszych w Polsce projektów opartych na tej metodologii
- konsultant akredytowanego przy Chartered Institute of Marketing programu Professional Diploma in Marketing w questus
- odpowiadał za dział sprzedaży w AchieveGlobal, gdzie doprowadził do zajęcia przez polski oddział tej światowej korporacji 9 miejsca na świecie pod względem obrotów
- należy do międzynarodowego stowarzyszenia konsultantów International Society for Performance Improvement (ISPI)