Kim jesteśmy?

Sukcesu nie osiąga się przypadkiem. Doświadczenie, praca, kreatywność, błysk geniuszu, intuicja, szczęście… wymieniać można sporo. I choć jeden z tych czynników może być decydujący, sukces zawsze jest systemowym, trwającym latami procesem. Jak zaoszczędzić ten cenny czas?
Wystarczy spojrzeć szerzej… ale nie tylko z własnej perspektywy.

Jesteśmy firmą doradczą o dość nietypowym podejściu. Rozumiemy, że same rady bywają frustrujące. Ktoś z miną „przecież to takie proste” przekazuje raport odkryć i wniosków, znikając w kluczowym momencie wprowadzania zmian. My zostajemy. Po przeanalizowaniu sytuacji i wyznaczeniu kierunku zmian, wspólnie pracujemy nad osiągnięciem najlepszych z możliwych rezultatów. Bierzemy na siebie współodpowiedzialność za realizację celów naszych klientów.

Doświadczenie i wiedza to nasze atuty. Przez lata pracując w międzynarodowym środowisku intuicję, tak ważną w biznesie, połączyliśmy z praktyką. W 2004 roku, kiedy zakładaliśmy EC, wiedzieliśmy, że będziemy mogli podzielić się sprawdzonymi rozwiązaniami. Nasze know-how to umiejętność czerpania z globalnych rozwiązań i sprawne zarządzanie zmianą.

Dokąd idziemy?

Ciągły rozwój wpisany jest w naszą firmę. Doradzając innym, sami nieustannie ufamy sile zmiany.
To ona pcha nas do przodu i co dzień sprawia, że praca staje się pasją. Naszą misją jest poszukiwanie punktów przyłożenia dźwigni w ludziach i organizacjach, celem ich rozwoju i zwiększania dochodowości.
Wiemy jak można to osiągnąć. Tylko integracja trzech sił – ludzi, procesów i strategii sprawia, że firma ciągle idzie do przodu.

Lata doświadczeń nauczyły nas jak zarządzać zmianą. To proces, w którym teoretycznie poszczególne elementy są oczywiste i proste. Kluczem jest jednak wiedza, która pozwala nam dostosować narzędzia do konkretnych działań w firmie. Wiedzieć, kiedy wskazane jest szybsze tempo, a kiedy lepiej sprawdzi się metoda małych kroków. Znać wartości firmy i jej klientów. Opierać się na międzynarodowych rozwiązaniach i czerpać z nich know-how.

 Zapraszamy do współpracy. 

Grupa Żywiec case

Grupa Żywiec chose an ambitious goal – to regain its market leader position. One way was to build the Leadership strength. The company wanted its leaders to be recognizable in the market due to their virtues and the way they support their Żywiec brand. As a result, the managers proudly took part in the entire educational procedure, the popularity of which exceeded the organizers’ expectations.

Pekao SA case

For strategic reasons, Bank Pekao SA planned to significantly increase its importance in the SME segment. Ambrosetti, an Italian consulting company that worked with Pekao SA for years, searched for a Polish partner which would assist Pekao in achieving this objective. Hence, EC was invited to conduct research aimed at indicating the key expectations of customers in the SME segment and to design Branded Training for the Sales Consultants and Managers. As a result, Bank Pekao SA has the largest increase in its market share and profitability just in the SME section.

RWE case

In view of the deregulation in the energy transportation market, RWE decided to find a way to stand out from its competitors by providing its customers with some additional value. The workshops led by EC enabled the key managers to identify the desired strategy and plan the specific actions. The company is currently on the best track to become a model provider of the desired customer experience.

THINKTANK case

Following Janusz Kamieński’s article, THINKTANK asked EC to prepare and conduct a series of one-day workshops aimed at educating the invited participants in the field of CEM. The workshops met with a very good reception.

A large hypermarket case

Prior to a big project aimed at developing a vision and strategy for the next 5 years, Executive Conversation organized a week’s trip to San Francisco and surrounding areas for a group of 35 top managers. The program included visits to the most famous companies of Silicon Valley and American hypermarkets.

Harvard Business Review case

Harvard Business Review organized a few hours’ workshop on CEM conducted by the undisputed guru of Customer Experience, Bernd Schmitt from the U.S. EC was invited to enrich the speech of the guest. After his performance, Janusz Kamieński delivered a 1.5 hour presentation of the Polish projects in the field of CEM. The participants had the opportunity to discover not only how it is done in the U.S., but also in Poland!