Paulina Koperska

CEO - Customer Experience Officer

Lider, prezes, dyrektor finansowy, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w branży FMCG - tak międzynarodowych jak i polskich firmach.

Konsultantka, coach zespołowy i indywidualny, trener. Pasjonatka pracy z ludźmi, budowania nowoczesnych organizacji i uczenia przez doświadczenie.

Absolwentka m.in. MBA IGIA/ESSEC; SGH-Zarządzania wartością firmy, UW-Psychologii Zmiany Postaw i zachowań; Studium pracy z organizacjami; CTI – The Coaching Training Institute; ORSC™ Organization and Relationship Systems Coaching

 

Osiągnięcia:
  • Doprowadziła do znaczącego wzrostu  wyników spółki Krynica Vitamin 2014 vs 2013 (+25% obroty; +95% Ebitda)

  • Zrealizowała projekty doradcze i projekty rozwojowe dla ponad 60 firm z różnych branż (poprawa efektywności, opracowanie strategii, wprowadzenie zmian usprawniających, Lean Leadership)

  • Zapewniła organizację administracyjno-finansową przedsięwzięcia green field i inwestycji w nową fabrykę

  • Jako dyrektor finansowy współtworzyła sukces Żywiec Zdrój a także współtworzyła proces integracji spółki Żywiec Zdrój w struktury międzynarodowej korporacji

  • Zrealizowała liczne projekty optymalizacji kosztów produkcji m. in  wykorzystanie procedury uszlachetniania czynnego w ramach produkcji w rejonie Europy Środkowej

Piotr Pysiak

CEO - Chief Experience Officer

Konsultant, trener, speaker. Zajmuje się wdrażaniem skutecznego przywództwa, podwyższaniem efektywności sprzedaży, zapewnianiem jakości obsługi Klienta. W pracy wykorzystuje najnowsze badania z dziedziny Behavioral Economics.

 

Osiągnięcia:
  • Stworzenie i wdrożenie standardów sprzedaży w ogólnopolskich sieciach bankowości detalicznej
  • Stworzenie i wdrożenie standardów obsługi pacjenta w ogólnopolskiej sieci klinik
  • Skuteczne wdrożenie systemów zarządzania opartych na metodologii LEAN w przedsiębiorstwach produkcyjnych.
  • Funkcja Szefa planowania biznesowego Microsoft
  • Kapitan jachtowy - wykorzystuje rejsy morskie do edukowania menedżerów
  • Ukończył Microsoft Marketing Academy by Chartered Institute of Marketing

Andrzej Kaniewski

CEO - Chief Experience Officer

Menedżer, konsultant i praktyk podnoszenia efektywności. Pasjonat Systemu Produkcyjnego Toyoty.

 

Osiągnięcia:
  • Kierował zakładem produkcji firm Xella i Sibelco oraz wydziałem produkcji pasty Colgate (bezinwestycyjne osiągnięcie najlepszych wyników wydajnościowych i jakościowych w historii).

  • Wybrany przez każdy z zespołów jakim zarządzał za najlepszego dotychczasowego przełożonego.

  • Wykorzystuje koncepcję Sytemu Produkcyjnego Toyoty do podnoszenia efektywności zakładów, przy jednoczesnym wzroście zadowolenia pracowników oraz bez dodatkowych nakładów.

  • Od początku kariery związany z optymalizacją i ciągłą poprawą.

  • Do efektywnego zarządzania produkcją wystarczają mu ołówek, kartka papieru i kalkulator.
  • Wyznaje zasadę, że szef powinien wdrażać swoje pomysły dopiero po wykorzystaniu pomysłów załogi, które wystarczają, by drastycznie podnieść wskaźniki produkcyjne.
  • Jako konsultant pomaga firmom z różnych branż.

Daniel Rękas

CEO - Chief Experience Officer

Konsultant, trener. Zajmuje się doradztwem operacyjnym w zakresie produkcji i łańcucha dostaw, współpracując w trakcie projektów z kadrą zarządzająca, specjalistami oraz operatorami procesu. Zawsze zwraca uwagę na pomysły pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaną pracą. W pracy kieruje się zasadami Systemu Produkcyjnego Toyoty.

 

Osiągnięcia:
  • Lider program Lean Leadership dla firmy FMCG (największy eksporter żywności z Polski).

  • Program rozwoju managerów (ponad 100 managerów wyższego średniego szczebla).

  • Lean Coach dla 6 Kaizen events (m.in podniesienie wydajności linii o 12%, zwiększenie wykorzystania surowca o 1,2%).

  • Lean coach dla ponad 40 projektów A3 – m. in zwiększenie możliwości przerobu surowca na jednym z działów o 23%, zwiększenie wykorzystania surowca w ciągu produkcyjnym o 7%, obniżenie towaru 3. kategorii o 50%.

  • Bezinwestycyjne zwiększenie możliwości produkcyjnych o 74% u producenta agrochemikaliów.
  • Skrócenie procesu montażu o 21% u producenta urządzeń rehabilitacyjnych.
  • Odpowiedzialny za program Lean (szkolenia, coaching managerski, projekty A3) który przyczynił się do podniesienia OE o 2,1%.
  • Wdrożenie Grup Rozwiązujących Problemy do Dziennego Systemu Zarządzania, które przyczyniły się do rozwiązania 6 dużych problemów (jakość i wydajność) przez pierwsze 6 miesięcy.
  • Zwiększenie wydajności produkcji o 3% u producenta tworzyw sztucznych
  • Zmniejszenie średniorocznego poziomu zapasów wyrobu gotowego z 14 mln do 10 mln na jednej z kategorii produktowych (bez utraty dostępności) w firmie z branży FMCG

Katarzyna Węgrzynowicz

Office Manager

Specjalizuje się w zarządzaniu projektami wewnątrz firmy, jak i realizowanymi dla klientów EC. Posiada umiejętności analityczne .Wspiera działania diagnostyczne oraz audytorskie.

Obecnie studiuje na Wydziale Ekonomii, Zarządzania i Finansów Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Fryderyka Skarbka.

Grupa Żywiec case

Grupa Żywiec chose an ambitious goal – to regain its market leader position. One way was to build the Leadership strength. The company wanted its leaders to be recognizable in the market due to their virtues and the way they support their Żywiec brand. As a result, the managers proudly took part in the entire educational procedure, the popularity of which exceeded the organizers’ expectations.

Pekao SA case

For strategic reasons, Bank Pekao SA planned to significantly increase its importance in the SME segment. Ambrosetti, an Italian consulting company that worked with Pekao SA for years, searched for a Polish partner which would assist Pekao in achieving this objective. Hence, EC was invited to conduct research aimed at indicating the key expectations of customers in the SME segment and to design Branded Training for the Sales Consultants and Managers. As a result, Bank Pekao SA has the largest increase in its market share and profitability just in the SME section.

RWE case

In view of the deregulation in the energy transportation market, RWE decided to find a way to stand out from its competitors by providing its customers with some additional value. The workshops led by EC enabled the key managers to identify the desired strategy and plan the specific actions. The company is currently on the best track to become a model provider of the desired customer experience.

THINKTANK case

Following Janusz Kamieński’s article, THINKTANK asked EC to prepare and conduct a series of one-day workshops aimed at educating the invited participants in the field of CEM. The workshops met with a very good reception.

A large hypermarket case

Prior to a big project aimed at developing a vision and strategy for the next 5 years, Executive Conversation organized a week’s trip to San Francisco and surrounding areas for a group of 35 top managers. The program included visits to the most famous companies of Silicon Valley and American hypermarkets.

Harvard Business Review case

Harvard Business Review organized a few hours’ workshop on CEM conducted by the undisputed guru of Customer Experience, Bernd Schmitt from the U.S. EC was invited to enrich the speech of the guest. After his performance, Janusz Kamieński delivered a 1.5 hour presentation of the Polish projects in the field of CEM. The participants had the opportunity to discover not only how it is done in the U.S., but also in Poland!