ISPI

ISPI (International Society for Performance Improvement):

Istniejące od 1962 International Society for Performance Improvement (ISPI) (www.ispi.org) jest wiodącym międzynarodowym stowarzyszeniem, zajmującym się doskonaleniem efektywności biznesowej przedsiębiorstw (organizational performance).  
ISPI zrzesza ponad 10 000 specjalistów z całego świata. Misją ISPI jest rozwijanie umiejętności zrzeszonych w organizacji specjalistów oraz propagowanie koncepcji „Human Performance Technology” (HPT). Stowarzyszenie realizuje swoją misję poprzez organizowanie corocznych ogólnoświatowych konferencji, warsztatów, kursów, wydawanie publikacji książkowych i czasopism, prowadzenie badań.

Human Performance Technology (HPT) to systemowe podejście do kwestii doskonalenia efektywności i kompetencji, charakteryzujące się wykorzystaniem konkretnych procedur oraz strategii rozwiązywania problemów. HPT to proces selekcji, analizy, projektowania, rozwoju, wdrażania oraz oceny rozwiązań, które w efektywniejszy sposób wpływają na zachowania ludzi i skuteczność biznesową ich organizacji. HPT łączy trzy podstawowe procesy: analizę warunków efektywności, analizę związków przyczynowo-skutkowych w badanym systemie oraz proces wyboru rozwiązań, które można zastosować w odniesieniu do indywidualnych pracowników, zespołów oraz całych organizacji. HPT stanowi dla konsultantów EC jedno ze źródeł know-how oraz metodyki pracy z klientami.

THINKTANK

THINKTANK

THINKTANK (www.mttp.pl) jest platformą wymiany doświadczeń i miejscem dyskusji o efektywnym zarządzaniu.
Misją THINKTANK jest inspirowanie liderów biznesu, polityki i administracji. EC wspiera THINKTANK
od samego początku jego istnienia. Współpracujemy m.in. w zakresie realizacji badań rynkowych, organizacji spotkań i warsztatów, przygotowywania publikacji, wystąpień publicznych. Konsultanci EC:
Agnieszka Polska-Kamieńska i Janusz Kamieński działają w Radzie Ekspertów THINKTANK.

Persona GLOBAL Inc.

Persona GLOBAL Inc.

Persona GLOBAL®, Inc. (www.personaglobal.com) to organizacja oferująca sprawdzone rozwiązania, pozwalające integrować strategie, procesy oraz personel danego przedsiębiorstwa.

Nadrzędną misją Persona GLOBAL® jest zapewnienie firmom odpowiednich metodologii, umożliwiających uzyskanie efektu synergii na drodze do realizacji ich strategii. Strategie są realizowane przez ludzi, a każda strategia bez właściwego wdrożenia skazana jest nieuchronnie na porażkę. Dzięki współpracy z ponad tysiącem licencjonowanych specjalistów w ponad 50 krajach Persona GLOBAL® oferuje zestawy rozwiązań dostosowane do specyfiki kulturowej konkretnych rynków. Charakteryzują się one wspólnym, globalnym podejściem do rozwiązywania kluczowych problemów biznesowych.

Persona GLOBAL® koncentruje swoją uwagę na następujących obszarach rozwoju organizacji w powiązaniu z rozwojem osobistym i zawodowym pracowników:

  • Tworzenie i realizacja strategii
  • Rozwój umiejętności przywódczych
  • Rozwój umiejętności zarządczych
  • Rozwój umiejętności zarządzania zespołami sprzedażowymi
  • Budowanie spójności organizacyjnej
  • Gotowość organizacji do zmian
  • Rozwój relacji partnerskich
  • Wydajność osobista i zespołowa
  • Zarządzanie talentami w organizacji
  • Systemy nagradzania i motywacji
  • Umiejętności skutecznego przekonywania
  • Umiejętności negocjacji
  • Sprzedaż
  • Zarządzanie doświadczeniem klienta
  • Planowanie sukcesji

 

EC współpracuje z Persona GLOBAL® od samego początku, to jest od 2004 roku.

Smithconsulting+co

Smithconsulting+co

ShaunSmith+co (www.shaunsmithco.com) to firma konsultingowa oferująca pomoc klientom, którzy za podstawowe źródło wyróżniania się na rynku uznają markę oraz budowanie przeżyć i doświadczeń własnych klientów. Firma zapewnia najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie kształtowania doświadczeń klientów, połączone z indywidualnym i elastycznym podejściem, jakie może zapewnić jedynie niewielka firma doradcza.

ShaunSmith+co jest kierowana przez Shauna Smith, który współpracuje z wybraną grupą doświadczonych, niezależnych konsultantów. Każdy z nich oferuje konkretny zakres doświadczeń i umiejętności, pomagając firmom w opracowywaniu i wdrażaniu programów budowania przeżyć klientów. Dzięki takiemu podejściu firma zapewnia najlepsze połączenie oferowanych zasobów bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów, jakie pociąga za sobą niejednokrotnie współpraca z większymi organizacjami.

Od 2006 roku EC jest partnerem ShaunSmith+co w projektach związanych z budowaniem wizerunku marki poprzez kształtowanie doświadczeń klientów, posługując się przy tym procesem CEM+.

CEM+ (Customer Experience Management Plus) – to wszechstronne narzędzie, które pomaga w:

  • ocenie przeżyć klientów w kontaktach z daną firmą oraz zrozumieniu ich oczekiwań i tego co cenią
  • dokonaniu oceny stopnia, w  jakim oczekiwania i wartości ważne dla klientów są faktycznie dostarczane przez daną firmę (określenie stopnia, do jakiego spełniona jest obietnica marki)
  • uzyskaniu zdolności danej firmy do kształtowania przeżyć klientów
  • uzyskaniu spójności pomiędzy organizacją a jej strategią

Shaun Smith see video

Shaun Smith podczas konferencji

Grupa Żywiec case

Grupa Żywiec chose an ambitious goal – to regain its market leader position. One way was to build the Leadership strength. The company wanted its leaders to be recognizable in the market due to their virtues and the way they support their Żywiec brand. As a result, the managers proudly took part in the entire educational procedure, the popularity of which exceeded the organizers’ expectations.

Pekao SA case

For strategic reasons, Bank Pekao SA planned to significantly increase its importance in the SME segment. Ambrosetti, an Italian consulting company that worked with Pekao SA for years, searched for a Polish partner which would assist Pekao in achieving this objective. Hence, EC was invited to conduct research aimed at indicating the key expectations of customers in the SME segment and to design Branded Training for the Sales Consultants and Managers. As a result, Bank Pekao SA has the largest increase in its market share and profitability just in the SME section.

RWE case

In view of the deregulation in the energy transportation market, RWE decided to find a way to stand out from its competitors by providing its customers with some additional value. The workshops led by EC enabled the key managers to identify the desired strategy and plan the specific actions. The company is currently on the best track to become a model provider of the desired customer experience.

THINKTANK case

Following Janusz Kamieński’s article, THINKTANK asked EC to prepare and conduct a series of one-day workshops aimed at educating the invited participants in the field of CEM. The workshops met with a very good reception.

A large hypermarket case

Prior to a big project aimed at developing a vision and strategy for the next 5 years, Executive Conversation organized a week’s trip to San Francisco and surrounding areas for a group of 35 top managers. The program included visits to the most famous companies of Silicon Valley and American hypermarkets.

Harvard Business Review case

Harvard Business Review organized a few hours’ workshop on CEM conducted by the undisputed guru of Customer Experience, Bernd Schmitt from the U.S. EC was invited to enrich the speech of the guest. After his performance, Janusz Kamieński delivered a 1.5 hour presentation of the Polish projects in the field of CEM. The participants had the opportunity to discover not only how it is done in the U.S., but also in Poland!