Tomasz Magda

Tomasz Magda,

Partner w Amrop Hever

Doświadczony doradca i Head-hunter.

Wykształcenie:

W 1990 uzyskał stopień Bachelor of Arts (BA) w zakresie Studiów Wschodnioeuropejskich w Columbia College Columbia University.

Doświadczenie zawodowe:

W 1994 rozpoczął pracę w firmie, która przekształciła się w Amrop Hever Group. Jego zainteresowania oraz doświadczenia zawodowe wiążą się z: firmami rodzinnymi, usługami specjalistycznymi oraz branżą IT/telekomunikacyjną. W latach 1990 był współzałożycielem
oraz sprawował obowiązki zarządcze i nadzorcze w trakcie powstawania oraz początkowej fazie rozwoju największej w Polsce organizacji zarządzania zasobami ludzkimi East Net, partnera czołowych światowych firm w dziedzinie szkoleń, zarządzania wynagrodzeniami i bonusami oraz outsourcingu.

Krzysztof Maurycy Olszowski

Krzysztof Maurycy Olszowski

Prezes SoftProduct Sp. z o.o.

Posiada ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie w branży informatycznej jak również doskonałą wiedzę oraz praktykę w zarządzaniu firmami, które obejmują planowanie strategiczne, analizę systemów zarządzania zasobami oraz projektowanie systemów baz danych.

Wykształcenie:

Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki UW, 1983.

Doświadczenie zawodowe:

Członek zespołu ekspertów Banku Światowego, prowadzącego audyt systemów informatycznych w Ministerstwie Zdrowia.
Kierował wdrażaniem szeregu dużych systemów informatycznych, w tym w dziedzinie controllingu oraz zarządzania procesami.
Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

Dariusz Rosłon

Dariusz Rosłon

Wiceprezes i Dyrektor Zarządzający SoftProduct Sp. z o.o.

Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży informatycznej oraz wyjątkową wiedzę oraz praktykę w zakresie analizy systemowej oraz projektowania systemów baz danych.

Wykształcenie:

Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki UW, 1987.

Doświadczenie zawodowe:

Kierował wdrażaniem szeregu dużych systemów informatycznych w tym w dziedzinie controllingu oraz zarządzania procesami, realizowanych m.in. dla: Naczelnego Sądu Administracyjnego, APCO Sp. z o.o., Państwowej Inspekcji Ochrony Środowiska, itp.
Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

Andrzej Uryga

Andrzej Uryga

Temporary CEO w Dairy Queen Poland

Wieloletnie doświadczenia w doradztwie oraz zarządzaniu.

Wykształcenie:

- Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Informatyka
- Uniwersytet Jagielloński, Filozofia

Doświadczenie i projekty:

W latach 90-tych realizował projekty doradcze w branży księgarskiej. W latach 2004-2007 pracował jako Dyrektor sprzedaży w EMPIK,
od 2007 roku w Drogeriach Natura, Polbita Sp. z o.o.

Grupa Żywiec case

Grupa Żywiec chose an ambitious goal – to regain its market leader position. One way was to build the Leadership strength. The company wanted its leaders to be recognizable in the market due to their virtues and the way they support their Żywiec brand. As a result, the managers proudly took part in the entire educational procedure, the popularity of which exceeded the organizers’ expectations.

Pekao SA case

For strategic reasons, Bank Pekao SA planned to significantly increase its importance in the SME segment. Ambrosetti, an Italian consulting company that worked with Pekao SA for years, searched for a Polish partner which would assist Pekao in achieving this objective. Hence, EC was invited to conduct research aimed at indicating the key expectations of customers in the SME segment and to design Branded Training for the Sales Consultants and Managers. As a result, Bank Pekao SA has the largest increase in its market share and profitability just in the SME section.

RWE case

In view of the deregulation in the energy transportation market, RWE decided to find a way to stand out from its competitors by providing its customers with some additional value. The workshops led by EC enabled the key managers to identify the desired strategy and plan the specific actions. The company is currently on the best track to become a model provider of the desired customer experience.

THINKTANK case

Following Janusz Kamieński’s article, THINKTANK asked EC to prepare and conduct a series of one-day workshops aimed at educating the invited participants in the field of CEM. The workshops met with a very good reception.

A large hypermarket case

Prior to a big project aimed at developing a vision and strategy for the next 5 years, Executive Conversation organized a week’s trip to San Francisco and surrounding areas for a group of 35 top managers. The program included visits to the most famous companies of Silicon Valley and American hypermarkets.

Harvard Business Review case

Harvard Business Review organized a few hours’ workshop on CEM conducted by the undisputed guru of Customer Experience, Bernd Schmitt from the U.S. EC was invited to enrich the speech of the guest. After his performance, Janusz Kamieński delivered a 1.5 hour presentation of the Polish projects in the field of CEM. The participants had the opportunity to discover not only how it is done in the U.S., but also in Poland!