ibp

asd

Naczelną misją EC jest usprawnianie biznesu naszych klientów. Dzięki temu, po każdej naszej interwencji klienci cieszą się przyrostem obrotów swoich firm przy jednoczesnym obniżeniu kosztów swojej działalności. Nasza metoda na usprawnianie biznesu klientów to:

  • poszukiwanie punktów przyłożenia dźwigni w danej organizacji (audyty),
  • dobieranie odpowiedniej strategii (doradztwo biznesowe)
  • podnoszenie danego przedsiębiorstwa na wyższy poziom minimalnym kosztem (wdrażanie strategii).

Doradztwo strategiczne:

Uwzględniając cele biznesowe klientów i znając obecną sytuację (patrz audyty), realizujemy działania doradcze, które skutkują wypracowaniem konkretnych, realnych i możliwych do wdrożenia rozwiązań. Na tym etapie realizujemy:


Audyty:

Zaraz po określeniu celów biznesowych projektu przystępujemy do precyzyjnej analizy sytuacji. W tym celu realizujemy:


Wdrażanie strategii:

Nawet najlepsza strategia biznesowa pozostanie wyłącznie pomysłem, jeśli nie zostanie wdrożona. Uwzględniając cele biznesowe klientów, znając obecną sytuację (audyty) oraz mając wypracowane konkretne, realne i możliwe do wdrożenia rozwiązania (doradztwo biznesowe), wspieramy przedsiębiorstwa w realizacji ich celów. Na tym etapie realizujemy:

  • Wdrażanie systemów zarządczych i motywacyjnych
  • Rozwój kompetencji personelu
  • Branded Training
  • Executive Coaching i Mentoring
  • Zarządzanie tymczasowe

Oto dlaczego gwarantujemy klientom skuteczną realizację ich strategii:

  1. PROSTOTA – zwykle sami uczestniczymy w budowaniu strategii (więcej o sposobie budowania i modyfikowania strategii, a także planowania jej wdrożenia)
  2. SKUTECZNOŚĆ BIZNESOWA – zawsze opieramy się na pożądanych CX, czyli doświadczeniach klientów (więcej o metodyce CEM)
  3. PROCESOWOŚĆ – wdrażanie strategii realizujemy poprzez procesy; przeprojektowujemy procesy tak, żeby tworzyły wartość, którą firma chce dostarczać klientom, działy innym działom i pracownicy innym pracownikom, np. system motywacyjny też traktujemy jako proces – (więcej na temat mapowania, projektowania i optymalizacji procesów biznesowych)
  4. PARTYCYPACYJNOŚĆ – w maksymalnym stopniu włączamy pracowników do formułowania strategii, planowania jej realizacji oraz gwarantowania jej realizacji; zdarza się, że angażujemy w ten sposób wszystkich pracowników firmy – nawet jeśli jest ich ponad 10 000 (więcej na temat partycypacyjnego, wręcz oddolnego formułowania strategii i jej realizacji)
  5. KOMPETENCJA – pomagamy zdobyć dokładnie te kompetencje, które są niezbędne do wdrażania strategii, co wraz z procesowym podejściem do realizacji strategii powoduje, że zmiana jest trwała – (więcej na temat budujących siłę marki procesów edukacyjnych i rozwojowych)
  6. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ – wszyscy nasi konsultanci są doświadczonymi menedżerami; dobrze wiedzą, jak wyglądają realia wdrażania strategii dzięki czemu potrafią skutecznie zarządzić procesami zmian na każdym z trzech kluczowych poziomów: strategii, procesów i pracowników (więcej o zespole naszych konsultantów)
  7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ – w razie potrzeby, poprzez interim management, nasi konsultanci biorą na siebie pełną odpowiedzialność za skuteczną realizację strategii (więcej na temat zarządzania tymczasowego)

Każdorazowym efektem działań konsultantów EC jest poprawa konkretnych wskaźników finansowych, przez co gwarantujemy zwrot z inwestycji (ROI) w realizowane przez nas projekty.

 

Grupa Żywiec case

Grupa Żywiec chose an ambitious goal – to regain its market leader position. One way was to build the Leadership strength. The company wanted its leaders to be recognizable in the market due to their virtues and the way they support their Żywiec brand. As a result, the managers proudly took part in the entire educational procedure, the popularity of which exceeded the organizers’ expectations.

Pekao SA case

For strategic reasons, Bank Pekao SA planned to significantly increase its importance in the SME segment. Ambrosetti, an Italian consulting company that worked with Pekao SA for years, searched for a Polish partner which would assist Pekao in achieving this objective. Hence, EC was invited to conduct research aimed at indicating the key expectations of customers in the SME segment and to design Branded Training for the Sales Consultants and Managers. As a result, Bank Pekao SA has the largest increase in its market share and profitability just in the SME section.

RWE case

In view of the deregulation in the energy transportation market, RWE decided to find a way to stand out from its competitors by providing its customers with some additional value. The workshops led by EC enabled the key managers to identify the desired strategy and plan the specific actions. The company is currently on the best track to become a model provider of the desired customer experience.

THINKTANK case

Following Janusz Kamieński’s article, THINKTANK asked EC to prepare and conduct a series of one-day workshops aimed at educating the invited participants in the field of CEM. The workshops met with a very good reception.

A large hypermarket case

Prior to a big project aimed at developing a vision and strategy for the next 5 years, Executive Conversation organized a week’s trip to San Francisco and surrounding areas for a group of 35 top managers. The program included visits to the most famous companies of Silicon Valley and American hypermarkets.

Harvard Business Review case

Harvard Business Review organized a few hours’ workshop on CEM conducted by the undisputed guru of Customer Experience, Bernd Schmitt from the U.S. EC was invited to enrich the speech of the guest. After his performance, Janusz Kamieński delivered a 1.5 hour presentation of the Polish projects in the field of CEM. The participants had the opportunity to discover not only how it is done in the U.S., but also in Poland!