Wystąpienia publiczne

Konsultanci EC, realizując misję edukacji rynku w obszarze zarządzania doświadczeniem klienta, występują na licznych konferencjach, meetingach i eventach organizowanych przez instytucje bądź firmy specjalizujące się w realizacji konferencji dla osób z różnych firm i środowisk. Występują również na konferencjach organizowanych przez przedsiębiorstwa dla swoich pracowników. Nasze wystąpienia cechuje energia i pasja prezenterów oraz zdolność do zmiany paradygmatów myślowych uczestników. Zawsze odnosimy się do naszych własnych konkretnych doświadczeń, a nie tych, o których inni czytają w książkach. Przez to jesteśmy wiarygodni.

Warsztaty otwarte

Mimo, że coraz więcej osób zatrudnianych jest na stanowiskach typu Customer Experience Manager, czy Brand Experience Specialist, nadal nie ma powszechnej świadomości co do roli przeżyć klientów, istoty zarządzania doświadczeniem klienta, czy najlepszych praktyk w tych obszarach. W EC prowadzimy otwarte dla osób z różnych firm i organizacji warsztaty, których celem jest wyedukowanie rynku w tym obszarze.

Executive Coaching oraz Mentoring

Paradygmaty współczesnej ekonomii zmieniają się w coraz większym tempie. Powoduje to nienadążanie top menedżerów za zmieniającymi się uwarunkowaniami funkcjonowania biznesu. Dlatego konieczne jest uzupełnianie tej wiedzy w kontekście biznesowych pryncypiów przedsiębiorstw, którymi menedżerowie zarządzają. Nasi konsultanci prowadzą więc działania coachingowe i mentoringowe, pozwalające na uzyskanie pełnego zrozumienia, wsparcia oraz inicjowania zmian w organizacji.

Biznesowe Safari

Siłą konsultingu jest to, że zewnętrzni doradcy wnoszą doświadczenia uzyskane w innych firmach, branżach, czy wręcz regionach świata. Dlaczego menedżerowie nie mieliby skorzystać z tej samej formy własnego rozwoju?
W EC organizujemy spotkania, wyjazdy i eventy menedżerów danej firmy w inne regiony Polski oraz świata. Facylitujemy jednocześnie procesy wymiany doświadczeń, inspiracji i edukacji, co wpływa na jakość podejmowanych następnie przez top leadership decyzji.

Markowe szkolenia (Branded Training)

Nawet najlepsze szkolenie z obsługi klienta nie spowoduje wyróżnienia na rynku, jeśli te same szkolenia kupuje również konkurencja… W Executive-Conversatin oferujemy szkolenia markowe, w całości oparte o założenia i atrybuty marki. Najczęściej menedżerów szkolimy sami, po czym przygotowujemy ich do prowadzenia dalszych markowych działań edukacyjnych wobec swojego personelu.

More Articles...

  1. Angażowanie Leadershipu

Grupa Żywiec case

Grupa Żywiec chose an ambitious goal – to regain its market leader position. One way was to build the Leadership strength. The company wanted its leaders to be recognizable in the market due to their virtues and the way they support their Żywiec brand. As a result, the managers proudly took part in the entire educational procedure, the popularity of which exceeded the organizers’ expectations.

Pekao SA case

For strategic reasons, Bank Pekao SA planned to significantly increase its importance in the SME segment. Ambrosetti, an Italian consulting company that worked with Pekao SA for years, searched for a Polish partner which would assist Pekao in achieving this objective. Hence, EC was invited to conduct research aimed at indicating the key expectations of customers in the SME segment and to design Branded Training for the Sales Consultants and Managers. As a result, Bank Pekao SA has the largest increase in its market share and profitability just in the SME section.

RWE case

In view of the deregulation in the energy transportation market, RWE decided to find a way to stand out from its competitors by providing its customers with some additional value. The workshops led by EC enabled the key managers to identify the desired strategy and plan the specific actions. The company is currently on the best track to become a model provider of the desired customer experience.

THINKTANK case

Following Janusz Kamieński’s article, THINKTANK asked EC to prepare and conduct a series of one-day workshops aimed at educating the invited participants in the field of CEM. The workshops met with a very good reception.

A large hypermarket case

Prior to a big project aimed at developing a vision and strategy for the next 5 years, Executive Conversation organized a week’s trip to San Francisco and surrounding areas for a group of 35 top managers. The program included visits to the most famous companies of Silicon Valley and American hypermarkets.

Harvard Business Review case

Harvard Business Review organized a few hours’ workshop on CEM conducted by the undisputed guru of Customer Experience, Bernd Schmitt from the U.S. EC was invited to enrich the speech of the guest. After his performance, Janusz Kamieński delivered a 1.5 hour presentation of the Polish projects in the field of CEM. The participants had the opportunity to discover not only how it is done in the U.S., but also in Poland!