ZAKOŃCZYLIŚMY IV EDYCJĘ BADANIA CEM+
- Details
Kliknij, aby pobrać Raport z badania
Celem badania jest odkrycie::
- czym wyróżniają się od innych firmy cieszące się największym przyrostem dochodowości,
- mocnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w budowaniu przewagi konkurencyjnej
w dzisiejszych czasach,
- sposobów na jak najszybsze wyróżnienie się na tle konkurencji najtańszym dla siebie kosztem.
Pierwsza edycja badania przeprowadzona została w roku 2008 przez Janusza Kamieńskiego z EC oraz Shauna Smith ze smithconsulting&Co. Druga edycja badania została przeprowadzona w roku 2010, gdy kryzys zebrał już swoje żniwa. Badanie pozwoliło m.in. odkryć czym charakteryzowały się firmy, które pomiędzy rokiem 2008 a 2010 osiągnęły największą dochodowość. Kolejna edycja badania została zrealizowana w 2013 i pomogła zdefiniować nowe wyzwania, przed którymi stanęły polskie przedsiębiorstwa w obszarze zarządzania doświadczeniami klientów. Badanie przeprowadzone w 2016 roku przyniosło ciekawe zmiany wśród czynników, które w ciągu ostatniego roku wpłynęły w największym stopniu na wzrost dochodowości działających w Polsce przedsiębiorstw. Spójrz na infografikę poniżej.
Od 2008 roku, kiedy EC przeprowadziła pierwsze badanie, w świecie polskiego biznesu rośnie popularność haseł Customer Experience, Customer Experience Management czy Zarządzanie doświadczeniem klienta. Jednak jak pokazują kolejne fale badania liczba osób, która dokładnie rozumie, czym jest CX, CEM rośnie znacznie wolniej niż popularność samych nazw i haseł.
Zapraszamy po więcej informacji!
Kontakt: info@e-c.com.pl
Więcej wiedzy na temat zarządzania doświadczeniami klientów:
Harvard Business Review Polska
"Debata dotycząca CEM z udziałem Janusza Kamieńskiego, Bernda Schmitt i szeregu menedżerów wiodących polskich firm"
"Projektowanie pożądanych doświadczeń klientów"
THINKTANK
"Czas pomyśleć strategicznie o doświadczeniach klientów"
"Zarządzanie doświadczeniem klientów: gra o lojalność i zaufanie"