Advisors

EC is a strategy and process consulting company. Therefore, we ourselves truly appreciate advice of people who are experts in their field. We established the Advisory Group of EC, opinions and tips of whom are really helpful in situations of particular importance to the Company.
Let us introduce members of our Advisory Group:

  • Tomasz Magda,

    Partner w Amrop Hever

    An experienced consultant and head hunter.

    Education:

    In 1990 he got his BA in East European Studies from Columbia College, Columbia University.

    Professional experience:

    In 1994 he joined the company which evolved into Amrop Hever Group. His interests and professional experience are related to: family businesses, specialized services and the IT/telecommunications industry. In the 90s he was a co-founder and performed managerial and supervisory functions during formation and in the initial phase of the development of East Net – the biggest Human Resource Management organization in Poland, a partner of the world’s leading companies in the field of training, Salary and Bonus Management as well as outsourcing.

  • Krzysztof Maurycy Olszowski,

    President of the Management Board, SoftProdukt Sp. z o.o.

    He has over 25-year experience in the IT industry as well as excellent knowledge and practice in managing companies which involve Strategic Planning, Resource Management System analysis and Database System Design.

    Education:

    A graduate of the Faculty of Mathematics and Informatics of the University of Warsaw, 1983.

    Professional experience:

    A member of the World Bank’s expert team conducting an audit of IT systems in the Ministry of Health.He directed the implementation of several large IT systems, including in the field of Controlling and Process Management.
    A member of the Polish Information Processing Society.

  • Dariusz Rosłon

    Vice President of the Management Board and Managing Director, SoftProdukt Sp. z o.o.

    He has over 20-year experience in the IT industry as well as exceptional knowledge and practice in System Analysis and Database System Design.

    Education:

    A graduate of the Faculty of Mathematics and Informatics of the University of Warsaw, 1987.

    Professional experience:

    He directed the implementation of several large IT systems, including in the field of Controlling and Process Management, realized for the Supreme Administrative Court, APCO Sp. z o.o., the State Inspectorate of Environmental Protection, etc.
    A member of the Polish Information Processing Society.

  • Andrzej Uryga

    Temporary CEO, Dairy Queen Poland

    He has several-year experience in consulting and management.

    Education:

    - AGH University of Science and Technology, Computer ScienceJagiellonian University, Philosophy

    Experience and projects:

    In the 90s he implemented consulting projects in the book industry. In the years 2004–2007 he was the Sales Manager in EMPIK, since 2007 – in Drogerie Natura, Polbita Sp. z o.o.

Doradcy

EC to firma doradztwa strategicznego i procesowego. Dlatego też, tym bardziej sami doceniamy korzyści płynące z porad od osób znających się na rzeczy. Powołaliśmy do życia Grupę Doradców EC, z której opinii i porad korzystamy w szczególnie ważnych sytuacjach dla firmy.
Oto członkowie naszej Grupy Doradczej:

  • Tomasz Magda,

    Partner w Amrop Hever

    Doświadczony doradca i Head-hunter.

    Wykształcenie:

    W 1990 uzyskał stopień Bachelor of Arts (BA) w zakresie Studiów Wschodnioeuropejskich w Columbia College Columbia University.

    Doświadczenie zawodowe:

    W 1994 rozpoczął pracę w firmie, która przekształciła się w Amrop Hever Group. Jego zainteresowania oraz doświadczenia zawodowe wiążą się z: firmami rodzinnymi, usługami specjalistycznymi oraz branżą IT/telekomunikacyjną. W latach 1990 był współzałożycielem
    oraz sprawował obowiązki zarządcze i nadzorcze w trakcie powstawania oraz początkowej fazie rozwoju największej w Polsce organizacji zarządzania zasobami ludzkimi East Net, partnera czołowych światowych firm w dziedzinie szkoleń, zarządzania wynagrodzeniami i bonusami oraz outsourcingu.

  • Krzysztof Maurycy Olszowski

    Prezes SoftProduct Sp. z o.o.

    Posiada ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie w branży informatycznej jak również doskonałą wiedzę oraz praktykę w zarządzaniu firmami, które obejmują planowanie strategiczne, analizę systemów zarządzania zasobami oraz projektowanie systemów baz danych.

    Wykształcenie:

    Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki UW, 1983.

    Doświadczenie zawodowe:

    Członek zespołu ekspertów Banku Światowego, prowadzącego audyt systemów informatycznych w Ministerstwie Zdrowia.
    Kierował wdrażaniem szeregu dużych systemów informatycznych, w tym w dziedzinie controllingu oraz zarządzania procesami.
    Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

  • Dariusz Rosłon

    Wiceprezes i Dyrektor Zarządzający SoftProduct Sp. z o.o.

    Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży informatycznej oraz wyjątkową wiedzę oraz praktykę w zakresie analizy systemowej oraz projektowania systemów baz danych.

    Wykształcenie:

    Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki UW, 1987.

    Doświadczenie zawodowe:

    Kierował wdrażaniem szeregu dużych systemów informatycznych w tym w dziedzinie controllingu oraz zarządzania procesami, realizowanych m.in. dla: Naczelnego Sądu Administracyjnego, APCO Sp. z o.o., Państwowej Inspekcji Ochrony Środowiska, itp.
    Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

  • Andrzej Uryga

    Temporary CEO w Dairy Queen Poland

    Wieloletnie doświadczenia w doradztwie oraz zarządzaniu.

    Wykształcenie:

    - Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Informatyka
    - Uniwersytet Jagielloński, Filozofia

    Doświadczenie i projekty:

    W latach 90-tych realizował projekty doradcze w branży księgarskiej. W latach 2004-2007 pracował jako Dyrektor sprzedaży w EMPIK,
    od 2007 roku w Drogeriach Natura, Polbita Sp. z o.o.

Partners

Our strategy is investing in know-how of the best international and Polish organizations that enjoy a good reputation and provide our customers with most benefits.

  • ISPI (International Society for Performance Improvement):

    Founded in 1962, the International Society for Performance Improvement (ISPI) (www.ispi.org) is the leading international association dedicated to improving a company’s organizational performance. ISPI unites more than 10,000 professionals from all over the world. The ISPI’s mission is to develop mastery of its members and promote the Human Performance Technology (HPT) concept. The society realizes its mission by organizing annual world conferences, workshops, courses, publishing books and magazines, carrying out research.

    Human Performance Technology (HTP) is a systemic approach towards performance and competence improving, characterized by the use of particular procedures and problem solving strategies. HTP is a process of selection, analysis, design, development, implementation and evaluation of solutions which most effectively affect people’s behavior and their organizations’ business performance. HTP combines three basic processes: analysis of performance conditions, analysis of a cause and effect relationship in the tested system, and selection of solutions which can be applied to individuals, teams or whole organizations. For EC consultants HTP is one of the sources of know-how and methods of work with customers.

  • Persona GLOBAL Inc.

    Persona GLOBAL®, Inc. (www.personaglobal.com) is an organization offering verified solutions that allow to integrate corporate strategies, processes and personnel.

    The main mission of Persona GLOBAL® is to provide companies with the appropriate methods to create a synergistic effect on their way to the corporate strategy accomplishment. Strategies are implemented by people, and every strategy without the right realization is inevitably doomed to failure. With over 1,000 certified professionals in more than 50 countries Persona GLOBAL® is able to offer solution sets adapted to the specific culture of different markets. What they have in common is a global approach to solving essential business issues.

    Persona GLOBAL® focuses on the following areas of an organization’s development accompanied by the personal and professional development of employees:

    • Strategy Development and Implementation
    • Leadership Skills development
    • Management Skills development
    • Sales Team Management skills development
    • Organizational Alignment building
    • Organizational Change Readiness
    • Partner Relationship development
    • Individual and Team Performance
    • Talent Management
    • Reward and Recognition Systems
    • Effective Persuasion
    • Negotiation Skills
    • Sales
    • Customer Experience Management
    • Succession Planning

     

     

    EC works with Persona GLOBAL® from the very beginning, that is since 2004.

  • Smithconsulting+co

    ShaunSmith+co (www.shaunsmithco.com) is a consulting company dedicated to customers who consider a brand and their own customers’ experience building as the basic factor of distinguishing their company in the market. The company delivers the newest solutions in customer experience shaping combined with an individual and flexible approach that can be provided only by a small consulting company.

    ShaunSmith+co is led by Shaun Smith, who cooperates with a selected group of experienced, independent consultants. Each of them has a specific range of experience and skills to help companies develop and implement programs of customer experience building. Therefore, the company offers the best combination of the offered resources with no additional costs that cooperation with bigger organizations often entails.

    Since 2006 EC is a ShaunSmith+co partner in projects connected with brand image building through customer experience development by use of CEM+.

    CEM+ (Customer Experience Management Plus) – is a universal tool that facilitates:

    • evaluation of customers’ experience in contacts with a particular company as well as understanding their expectations and what they value
    • assessment of the extent to which customers’ expectations and values are really provided by a particular company (determination of the extent to which a brand promise is fulfilled)
    • a company gaining an ability to shape its customer experience
    • gaining alignment between an organization and its strategy

Partnerzy

Naszą strategią jest oparcie oferowanych rozwiązań na doświadczeniach naszych konsultantów. Niemniej współpracujemy również z najlepszymi międzynarodowymi i polskimi organizacjami, które cieszą się uznaniem i wzbogacają nasz know-how.

  • ISPI (International Society for Performance Improvement):

    Istniejące od 1962 International Society for Performance Improvement (ISPI) (www.ispi.org) jest wiodącym międzynarodowym stowarzyszeniem, zajmującym się doskonaleniem efektywności biznesowej przedsiębiorstw (organizational performance).  
    ISPI zrzesza ponad 10 000 specjalistów z całego świata. Misją ISPI jest rozwijanie umiejętności zrzeszonych w organizacji specjalistów oraz propagowanie koncepcji „Human Performance Technology” (HPT). Stowarzyszenie realizuje swoją misję poprzez organizowanie corocznych ogólnoświatowych konferencji, warsztatów, kursów, wydawanie publikacji książkowych i czasopism, prowadzenie badań.

    Human Performance Technology (HPT) to systemowe podejście do kwestii doskonalenia efektywności i kompetencji, charakteryzujące się wykorzystaniem konkretnych procedur oraz strategii rozwiązywania problemów. HPT to proces selekcji, analizy, projektowania, rozwoju, wdrażania oraz oceny rozwiązań, które w efektywniejszy sposób wpływają na zachowania ludzi i skuteczność biznesową ich organizacji. HPT łączy trzy podstawowe procesy: analizę warunków efektywności, analizę związków przyczynowo-skutkowych w badanym systemie oraz proces wyboru rozwiązań, które można zastosować w odniesieniu do indywidualnych pracowników, zespołów oraz całych organizacji. HPT stanowi dla konsultantów EC jedno ze źródeł know-how oraz metodyki pracy z klientami.

  • Persona GLOBAL Inc.

    Persona GLOBAL®, Inc. (www.personaglobal.com) to organizacja oferująca sprawdzone rozwiązania, pozwalające integrować strategie, procesy oraz personel danego przedsiębiorstwa.

    Nadrzędną misją Persona GLOBAL® jest zapewnienie firmom odpowiednich metodologii, umożliwiających uzyskanie efektu synergii na drodze do realizacji ich strategii. Strategie są realizowane przez ludzi, a każda strategia bez właściwego wdrożenia skazana jest nieuchronnie na porażkę. Dzięki współpracy z ponad tysiącem licencjonowanych specjalistów w ponad 50 krajach Persona GLOBAL® oferuje zestawy rozwiązań dostosowane do specyfiki kulturowej konkretnych rynków. Charakteryzują się one wspólnym, globalnym podejściem do rozwiązywania kluczowych problemów biznesowych.

    Persona GLOBAL® koncentruje swoją uwagę na następujących obszarach rozwoju organizacji w powiązaniu z rozwojem osobistym i zawodowym pracowników:

    • Tworzenie i realizacja strategii
    • Rozwój umiejętności przywódczych
    • Rozwój umiejętności zarządczych
    • Rozwój umiejętności zarządzania zespołami sprzedażowymi
    • Budowanie spójności organizacyjnej
    • Gotowość organizacji do zmian
    • Rozwój relacji partnerskich
    • Wydajność osobista i zespołowa
    • Zarządzanie talentami w organizacji
    • Systemy nagradzania i motywacji
    • Umiejętności skutecznego przekonywania
    • Umiejętności negocjacji
    • Sprzedaż
    • Zarządzanie doświadczeniem klienta
    • Planowanie sukcesji

     

    EC współpracuje z Persona GLOBAL® od samego początku, to jest od 2004 roku.

  • Smithconsulting+co

    ShaunSmith+co (www.shaunsmithco.com) to firma konsultingowa oferująca pomoc klientom, którzy za podstawowe źródło wyróżniania się na rynku uznają markę oraz budowanie przeżyć i doświadczeń własnych klientów. Firma zapewnia najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie kształtowania doświadczeń klientów, połączone z indywidualnym i elastycznym podejściem, jakie może zapewnić jedynie niewielka firma doradcza.

    ShaunSmith+co jest kierowana przez Shauna Smith, który współpracuje z wybraną grupą doświadczonych, niezależnych konsultantów. Każdy z nich oferuje konkretny zakres doświadczeń i umiejętności, pomagając firmom w opracowywaniu i wdrażaniu programów budowania przeżyć klientów. Dzięki takiemu podejściu firma zapewnia najlepsze połączenie oferowanych zasobów bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów, jakie pociąga za sobą niejednokrotnie współpraca z większymi organizacjami.

    Od 2006 roku EC jest partnerem ShaunSmith+co w projektach związanych z budowaniem wizerunku marki poprzez kształtowanie doświadczeń klientów, posługując się przy tym procesem CEM+.

    CEM+ (Customer Experience Management Plus) – to wszechstronne narzędzie, które pomaga w:

    • ocenie przeżyć klientów w kontaktach z daną firmą oraz zrozumieniu ich oczekiwań i tego co cenią
    • dokonaniu oceny stopnia, w  jakim oczekiwania i wartości ważne dla klientów są faktycznie dostarczane przez daną firmę (określenie stopnia, do jakiego spełniona jest obietnica marki)
    • uzyskaniu zdolności danej firmy do kształtowania przeżyć klientów
    • uzyskaniu spójności pomiędzy organizacją a jej strategią

    Shaun Smith see video

    Shaun Smith podczas konferencji

  • THINKTANK

    THINKTANK (www.mttp.pl) jest platformą wymiany doświadczeń i miejscem dyskusji o efektywnym zarządzaniu.
    Misją THINKTANK jest inspirowanie liderów biznesu, polityki i administracji. EC wspiera THINKTANK
    od samego początku jego istnienia. Współpracujemy m.in. w zakresie realizacji badań rynkowych, organizacji spotkań i warsztatów, przygotowywania publikacji, wystąpień publicznych. Konsultanci EC:
    Agnieszka Polska-Kamieńska i Janusz Kamieński działają w Radzie Ekspertów THINKTANK.

Zespół

Zgodnie ze słownikową definicją - Synergia to: „dodatkowa energia wyprodukowana przez dwoje ludzi łączących swoją energię oraz pomysły...” Ponieważ wierzymy, że nikt nie ma wyłącznego monopolu
na rację, uważamy, że najlepsze rozwiązania powstają dzięki wymianie pomysłów właściwych ludzi.
Dlatego też, do współpracy w opracowaniu strategii firmy oraz jej kluczowych produktów, odpowiadających wymogom rynku, zaprosiliśmy grupę ludzi biznesu legitymujących się osiągnięciami w różnych dziedzinach.

Założycielami i właścicielami firmy są: Agnieszka Polska-Kamieńska i Janusz Kamieński. Wiedzę i umiejętności szlifowali w biznesie od początku lat 90-tych, pracując w międzynarodowym środowisku.