Paulina Koperska

CEO - Customer Experience Officer

Lider, prezes, dyrektor finansowy, menadżer z wieloletnim doświadczeniem w branży FMCG - tak międzynarodowych jak i polskich firmach.

Konsultantka, coach zespołowy i indywidualny, trener. Pasjonatka pracy z ludźmi, budowania nowoczesnych organizacji i uczenia przez doświadczenie.

Absolwentka m.in. MBA IGIA/ESSEC; SGH-Zarządzania wartością firmy, UW-Psychologii Zmiany Postaw i zachowań; Studium pracy z organizacjami; CTI – The Coaching Training Institute; ORSC™ Organization and Relationship Systems Coaching

 

Osiągnięcia:
  • Doprowadziła do znaczącego wzrostu  wyników spółki Krynica Vitamin 2014 vs 2013 (+25% obroty; +95% Ebitda)

  • Zrealizowała projekty doradcze i projekty rozwojowe dla ponad 60 firm z różnych branż (poprawa efektywności, opracowanie strategii, wprowadzenie zmian usprawniających, Lean Leadership)

  • Zapewniła organizację administracyjno-finansową przedsięwzięcia green field i inwestycji w nową fabrykę

  • Jako dyrektor finansowy współtworzyła sukces Żywiec Zdrój a także współtworzyła proces integracji spółki Żywiec Zdrój w struktury międzynarodowej korporacji

  • Zrealizowała liczne projekty optymalizacji kosztów produkcji m. in  wykorzystanie procedury uszlachetniania czynnego w ramach produkcji w rejonie Europy Środkowej

Piotr Pysiak

CEO - Chief Experience Officer

Konsultant, trener, speaker. Zajmuje się wdrażaniem skutecznego przywództwa, podwyższaniem efektywności sprzedaży, zapewnianiem jakości obsługi Klienta. W pracy wykorzystuje najnowsze badania z dziedziny Behavioral Economics.

 

Osiągnięcia:
  • Stworzenie i wdrożenie standardów sprzedaży w ogólnopolskich sieciach bankowości detalicznej
  • Stworzenie i wdrożenie standardów obsługi pacjenta w ogólnopolskiej sieci klinik
  • Skuteczne wdrożenie systemów zarządzania opartych na metodologii LEAN w przedsiębiorstwach produkcyjnych.
  • Funkcja Szefa planowania biznesowego Microsoft
  • Kapitan jachtowy - wykorzystuje rejsy morskie do edukowania menedżerów
  • Ukończył Microsoft Marketing Academy by Chartered Institute of Marketing

Andrzej Kaniewski

CEO - Chief Experience Officer

Menedżer, konsultant i praktyk podnoszenia efektywności. Pasjonat Systemu Produkcyjnego Toyoty.

 

Osiągnięcia:
  • Kierował zakładem produkcji firm Xella i Sibelco oraz wydziałem produkcji pasty Colgate (bezinwestycyjne osiągnięcie najlepszych wyników wydajnościowych i jakościowych w historii).

  • Wybrany przez każdy z zespołów jakim zarządzał za najlepszego dotychczasowego przełożonego.

  • Wykorzystuje koncepcję Sytemu Produkcyjnego Toyoty do podnoszenia efektywności zakładów, przy jednoczesnym wzroście zadowolenia pracowników oraz bez dodatkowych nakładów.

  • Od początku kariery związany z optymalizacją i ciągłą poprawą.

  • Do efektywnego zarządzania produkcją wystarczają mu ołówek, kartka papieru i kalkulator.
  • Wyznaje zasadę, że szef powinien wdrażać swoje pomysły dopiero po wykorzystaniu pomysłów załogi, które wystarczają, by drastycznie podnieść wskaźniki produkcyjne.
  • Jako konsultant pomaga firmom z różnych branż.

Daniel Rękas

CEO - Chief Experience Officer

Konsultant, trener. Zajmuje się doradztwem operacyjnym w zakresie produkcji i łańcucha dostaw, współpracując w trakcie projektów z kadrą zarządzająca, specjalistami oraz operatorami procesu. Zawsze zwraca uwagę na pomysły pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaną pracą. W pracy kieruje się zasadami Systemu Produkcyjnego Toyoty.

 

Osiągnięcia:
  • Lider program Lean Leadership dla firmy FMCG (największy eksporter żywności z Polski).

  • Program rozwoju managerów (ponad 100 managerów wyższego średniego szczebla).

  • Lean Coach dla 6 Kaizen events (m.in podniesienie wydajności linii o 12%, zwiększenie wykorzystania surowca o 1,2%).

  • Lean coach dla ponad 40 projektów A3 – m. in zwiększenie możliwości przerobu surowca na jednym z działów o 23%, zwiększenie wykorzystania surowca w ciągu produkcyjnym o 7%, obniżenie towaru 3. kategorii o 50%.

  • Bezinwestycyjne zwiększenie możliwości produkcyjnych o 74% u producenta agrochemikaliów.
  • Skrócenie procesu montażu o 21% u producenta urządzeń rehabilitacyjnych.
  • Odpowiedzialny za program Lean (szkolenia, coaching managerski, projekty A3) który przyczynił się do podniesienia OE o 2,1%.
  • Wdrożenie Grup Rozwiązujących Problemy do Dziennego Systemu Zarządzania, które przyczyniły się do rozwiązania 6 dużych problemów (jakość i wydajność) przez pierwsze 6 miesięcy.
  • Zwiększenie wydajności produkcji o 3% u producenta tworzyw sztucznych
  • Zmniejszenie średniorocznego poziomu zapasów wyrobu gotowego z 14 mln do 10 mln na jednej z kategorii produktowych (bez utraty dostępności) w firmie z branży FMCG

Katarzyna Węgrzynowicz

Office Manager

Specjalizuje się w zarządzaniu projektami wewnątrz firmy, jak i realizowanymi dla klientów EC. Posiada umiejętności analityczne .Wspiera działania diagnostyczne oraz audytorskie.

Obecnie studiuje na Wydziale Ekonomii, Zarządzania i Finansów Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Fryderyka Skarbka.