Kim jesteśmy?

Sukcesu nie osiąga się przypadkiem. Doświadczenie, praca, kreatywność, błysk geniuszu, intuicja, szczęście… wymieniać można sporo. I choć jeden z tych czynników może być decydujący, sukces zawsze jest systemowym, trwającym latami procesem. Jak zaoszczędzić ten cenny czas?
Wystarczy spojrzeć szerzej… ale nie tylko z własnej perspektywy.

Jesteśmy firmą doradczą o dość nietypowym podejściu. Rozumiemy, że same rady bywają frustrujące. Ktoś z miną „przecież to takie proste” przekazuje raport odkryć i wniosków, znikając w kluczowym momencie wprowadzania zmian. My zostajemy. Po przeanalizowaniu sytuacji i wyznaczeniu kierunku zmian, wspólnie pracujemy nad osiągnięciem najlepszych z możliwych rezultatów. Bierzemy na siebie współodpowiedzialność za realizację celów naszych klientów.

Doświadczenie i wiedza to nasze atuty. Przez lata pracując w międzynarodowym środowisku intuicję, tak ważną w biznesie, połączyliśmy z praktyką. W 2004 roku, kiedy zakładaliśmy EC, wiedzieliśmy, że będziemy mogli podzielić się sprawdzonymi rozwiązaniami. Nasze know-how to umiejętność czerpania z globalnych rozwiązań i sprawne zarządzanie zmianą.

Dokąd idziemy?

Ciągły rozwój wpisany jest w naszą firmę. Doradzając innym, sami nieustannie ufamy sile zmiany.
To ona pcha nas do przodu i co dzień sprawia, że praca staje się pasją. Naszą misją jest poszukiwanie punktów przyłożenia dźwigni w ludziach i organizacjach, celem ich rozwoju i zwiększania dochodowości.
Wiemy jak można to osiągnąć. Tylko integracja trzech sił – ludzi, procesów i strategii sprawia, że firma ciągle idzie do przodu.

Lata doświadczeń nauczyły nas jak zarządzać zmianą. To proces, w którym teoretycznie poszczególne elementy są oczywiste i proste. Kluczem jest jednak wiedza, która pozwala nam dostosować narzędzia do konkretnych działań w firmie. Wiedzieć, kiedy wskazane jest szybsze tempo, a kiedy lepiej sprawdzi się metoda małych kroków. Znać wartości firmy i jej klientów. Opierać się na międzynarodowych rozwiązaniach i czerpać z nich know-how.

 Zapraszamy do współpracy. 

Deni Cler case

The qualitative research allowed us to identify the most fundamental expectations of the brand female customers. Two of them were verbalized by literally all surveyed women. The first led to a change of the strategy of the shop assistants’ approach towards female customers. The second resulted in the thorough, consistent with the desired customer experience, modifications of the appearance of on-line and printed catalogues.

Afriso case

Through the quantitative research, carried out on the basis of the customers’ expectations learnt from the qualitative research, the company identified a distinguishing, according to its customers, feature that is the easiest to obtain and the most important for the whole industry. It immediately became a part of the daily operations.