Tomasz Magda

Tomasz Magda,

Partner w Amrop Hever

Doświadczony doradca i Head-hunter.

Wykształcenie:

W 1990 uzyskał stopień Bachelor of Arts (BA) w zakresie Studiów Wschodnioeuropejskich w Columbia College Columbia University.

Doświadczenie zawodowe:

W 1994 rozpoczął pracę w firmie, która przekształciła się w Amrop Hever Group. Jego zainteresowania oraz doświadczenia zawodowe wiążą się z: firmami rodzinnymi, usługami specjalistycznymi oraz branżą IT/telekomunikacyjną. W latach 1990 był współzałożycielem
oraz sprawował obowiązki zarządcze i nadzorcze w trakcie powstawania oraz początkowej fazie rozwoju największej w Polsce organizacji zarządzania zasobami ludzkimi East Net, partnera czołowych światowych firm w dziedzinie szkoleń, zarządzania wynagrodzeniami i bonusami oraz outsourcingu.

Krzysztof Maurycy Olszowski

Krzysztof Maurycy Olszowski

Prezes SoftProduct Sp. z o.o.

Posiada ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie w branży informatycznej jak również doskonałą wiedzę oraz praktykę w zarządzaniu firmami, które obejmują planowanie strategiczne, analizę systemów zarządzania zasobami oraz projektowanie systemów baz danych.

Wykształcenie:

Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki UW, 1983.

Doświadczenie zawodowe:

Członek zespołu ekspertów Banku Światowego, prowadzącego audyt systemów informatycznych w Ministerstwie Zdrowia.
Kierował wdrażaniem szeregu dużych systemów informatycznych, w tym w dziedzinie controllingu oraz zarządzania procesami.
Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

Dariusz Rosłon

Dariusz Rosłon

Wiceprezes i Dyrektor Zarządzający SoftProduct Sp. z o.o.

Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży informatycznej oraz wyjątkową wiedzę oraz praktykę w zakresie analizy systemowej oraz projektowania systemów baz danych.

Wykształcenie:

Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki UW, 1987.

Doświadczenie zawodowe:

Kierował wdrażaniem szeregu dużych systemów informatycznych w tym w dziedzinie controllingu oraz zarządzania procesami, realizowanych m.in. dla: Naczelnego Sądu Administracyjnego, APCO Sp. z o.o., Państwowej Inspekcji Ochrony Środowiska, itp.
Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego.

Andrzej Uryga

Andrzej Uryga

Temporary CEO w Dairy Queen Poland

Wieloletnie doświadczenia w doradztwie oraz zarządzaniu.

Wykształcenie:

- Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Informatyka
- Uniwersytet Jagielloński, Filozofia

Doświadczenie i projekty:

W latach 90-tych realizował projekty doradcze w branży księgarskiej. W latach 2004-2007 pracował jako Dyrektor sprzedaży w EMPIK,
od 2007 roku w Drogeriach Natura, Polbita Sp. z o.o.

Deni Cler case

The qualitative research allowed us to identify the most fundamental expectations of the brand female customers. Two of them were verbalized by literally all surveyed women. The first led to a change of the strategy of the shop assistants’ approach towards female customers. The second resulted in the thorough, consistent with the desired customer experience, modifications of the appearance of on-line and printed catalogues.

Afriso case

Through the quantitative research, carried out on the basis of the customers’ expectations learnt from the qualitative research, the company identified a distinguishing, according to its customers, feature that is the easiest to obtain and the most important for the whole industry. It immediately became a part of the daily operations.