Badania organizacji

W sytuacji zmiany kierownictwa, przygotowań do realizacji poważnej strategii, czy zmiany organizacyjnej, systematycznego, bądź nagłego spadku wyników, warto przeprowadzić badanie aktualnie panującej sytuacji pod określonym kątem. Konsultanci EC dysponują różnorodnymi narzędziami do przeprowadzenia badań organizacyjnych w różnych okolicznościach. Dzięki odpowiedniemu softwarowi, możemy także przeprowadzić badanie całkowicie dostosowane do potrzeb i sytuacji klienta, definiując pytania oraz dobierając stosownie dane demograficzne. Nasi klienci szczególnie cenią precyzję uzyskiwanych dzięki naszym narzędziom informacji twierdząc, że nie znają dokładniejszych. Jest to szczególnie korzystne w porównaniu do innych dostępnych na rynku narzędzi, gdy często wyniki trzeba pogłębiać dodatkowymi badaniami fokusowymi.

Oto lista badań, jakie prowadzimy:

  • Badanie Spójności Organizacyjnej (OAS – Organizational Aligment Survey) – pozwala na odkrycie luk w spójności kluczowych elementów funkcjonowania firmy takich jak: wizja, strategia, nastawienie na klienta, procesy, zachowania personelu, kultura, klimat, zasoby, mierniki itd.
  • Badanie Prężności Organizacyjnej (OA – Organizational Agility) – pomaga podnieść zdolność organizacji do zarządzania zmianą
  • Gotowość do realizacji strategii (EX – Execution Survey) – wzmacnia zdolność do realizacji własnej strategii
  • Badanie w oparciu o czynniki, wymiary i demografię zdefiniowaną wspólnie z klientem na podstawie aktualnych wyzwań, potrzeb i oczekiwań.

Deni Cler case

The qualitative research allowed us to identify the most fundamental expectations of the brand female customers. Two of them were verbalized by literally all surveyed women. The first led to a change of the strategy of the shop assistants’ approach towards female customers. The second resulted in the thorough, consistent with the desired customer experience, modifications of the appearance of on-line and printed catalogues.

Afriso case

Through the quantitative research, carried out on the basis of the customers’ expectations learnt from the qualitative research, the company identified a distinguishing, according to its customers, feature that is the easiest to obtain and the most important for the whole industry. It immediately became a part of the daily operations.