Przypadek Polkomtel

Polkomtel

W roku 2008 firma przechodziła przez proces rebrandingu. Dla pełnej skuteczności należało się skoncentrować nie tylko na komunikacji marketingowej, lecz również na zbudowaniu wewnętrznej siły organizacji. W tym celu przeprowadzone zostało Badanie Spójności Organizacyjnej (OAS) a także opracowano założenia do Branded Trainingu, czyli szkoleń ściśle opartych o wewnętrzne Generatory Wartości.

  • Badanie Spójności Organizacyjnej (OAS – Organizational Aligment Survey) – pozwala na odkrycie luk w spójności kluczowych elementów funkcjonowania firmy takich jak: wizja, strategia, nastawienie na klienta, procesy, zachowania personelu, kultura, klimat, zasoby, mierniki itd.
  • Badanie Prężności Organizacyjnej (OA – Organizational Agility) – pomaga podnieść zdolność organizacji do zarządzania zmianą
  • Gotowość do realizacji strategii (EX – Execution Survey) – wzmacnia zdolność do realizacji własnej strategii
  • Badanie w oparciu o czynniki, wymiary i demografię zdefiniowaną wspólnie z klientem na podstawie aktualnych wyzwań, potrzeb i oczekiwań.

Przypadek CEEMA ECCO oraz ECCO Shoes Polska

Przeprowadzone zostało badanie kultury, klimatu i zaangażowania w całości oparte o pytania ustalone wspólnie z klientem. Wyniki, wsparte warsztatami planistycznymi, pozwoliły na zaplanowanie działań kluczowych dla efektywności firmy na poziomie regionalnym i w Polsce.

Deni Cler case

The qualitative research allowed us to identify the most fundamental expectations of the brand female customers. Two of them were verbalized by literally all surveyed women. The first led to a change of the strategy of the shop assistants’ approach towards female customers. The second resulted in the thorough, consistent with the desired customer experience, modifications of the appearance of on-line and printed catalogues.

Afriso case

Through the quantitative research, carried out on the basis of the customers’ expectations learnt from the qualitative research, the company identified a distinguishing, according to its customers, feature that is the easiest to obtain and the most important for the whole industry. It immediately became a part of the daily operations.