Wystąpienia publiczne

Konsultanci EC, realizując misję edukacji rynku w obszarze zarządzania doświadczeniem klienta, występują na licznych konferencjach, meetingach i eventach organizowanych przez instytucje bądź firmy specjalizujące się w realizacji konferencji dla osób z różnych firm i środowisk. Występują również na konferencjach organizowanych przez przedsiębiorstwa dla swoich pracowników. Nasze wystąpienia cechuje energia i pasja prezenterów oraz zdolność do zmiany paradygmatów myślowych uczestników. Zawsze odnosimy się do naszych własnych konkretnych doświadczeń, a nie tych, o których inni czytają w książkach. Przez to jesteśmy wiarygodni.

Warsztaty otwarte

Mimo, że coraz więcej osób zatrudnianych jest na stanowiskach typu Customer Experience Manager, czy Brand Experience Specialist, nadal nie ma powszechnej świadomości co do roli przeżyć klientów, istoty zarządzania doświadczeniem klienta, czy najlepszych praktyk w tych obszarach. W EC prowadzimy otwarte dla osób z różnych firm i organizacji warsztaty, których celem jest wyedukowanie rynku w tym obszarze.

Executive Coaching oraz Mentoring

Paradygmaty współczesnej ekonomii zmieniają się w coraz większym tempie. Powoduje to nienadążanie top menedżerów za zmieniającymi się uwarunkowaniami funkcjonowania biznesu. Dlatego konieczne jest uzupełnianie tej wiedzy w kontekście biznesowych pryncypiów przedsiębiorstw, którymi menedżerowie zarządzają. Nasi konsultanci prowadzą więc działania coachingowe i mentoringowe, pozwalające na uzyskanie pełnego zrozumienia, wsparcia oraz inicjowania zmian w organizacji.

Biznesowe Safari

Siłą konsultingu jest to, że zewnętrzni doradcy wnoszą doświadczenia uzyskane w innych firmach, branżach, czy wręcz regionach świata. Dlaczego menedżerowie nie mieliby skorzystać z tej samej formy własnego rozwoju?
W EC organizujemy spotkania, wyjazdy i eventy menedżerów danej firmy w inne regiony Polski oraz świata. Facylitujemy jednocześnie procesy wymiany doświadczeń, inspiracji i edukacji, co wpływa na jakość podejmowanych następnie przez top leadership decyzji.

Markowe szkolenia (Branded Training)

Nawet najlepsze szkolenie z obsługi klienta nie spowoduje wyróżnienia na rynku, jeśli te same szkolenia kupuje również konkurencja… W Executive-Conversatin oferujemy szkolenia markowe, w całości oparte o założenia i atrybuty marki. Najczęściej menedżerów szkolimy sami, po czym przygotowujemy ich do prowadzenia dalszych markowych działań edukacyjnych wobec swojego personelu.

More Articles...

  1. Angażowanie Leadershipu

Deni Cler case

The qualitative research allowed us to identify the most fundamental expectations of the brand female customers. Two of them were verbalized by literally all surveyed women. The first led to a change of the strategy of the shop assistants’ approach towards female customers. The second resulted in the thorough, consistent with the desired customer experience, modifications of the appearance of on-line and printed catalogues.

Afriso case

Through the quantitative research, carried out on the basis of the customers’ expectations learnt from the qualitative research, the company identified a distinguishing, according to its customers, feature that is the easiest to obtain and the most important for the whole industry. It immediately became a part of the daily operations.