ZAKOŃCZYLIŚMY IV EDYCJĘ BADANIA CEM+

Kliknij, aby pobrać Raport z badania

 

Celem badania jest odkrycie::
- czym wyróżniają się od innych firmy cieszące się największym przyrostem dochodowości,
- mocnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w budowaniu przewagi konkurencyjnej
  w dzisiejszych czasach,
- sposobów na jak najszybsze wyróżnienie się na tle konkurencji najtańszym dla siebie kosztem.

Pierwsza edycja badania przeprowadzona została w roku 2008 przez Janusza Kamieńskiego z EC oraz Shauna Smith ze smithconsulting&Co. Druga edycja badania została przeprowadzona w roku 2010, gdy kryzys zebrał już swoje żniwa. Badanie pozwoliło m.in. odkryć czym charakteryzowały się firmy, które pomiędzy rokiem 2008 a 2010 osiągnęły największą dochodowość. Kolejna edycja badania została zrealizowana w 2013 i pomogła zdefiniować nowe wyzwania, przed którymi stanęły polskie przedsiębiorstwa w obszarze zarządzania doświadczeniami klientów. Badanie przeprowadzone w 2016 roku przyniosło ciekawe zmiany wśród czynników, które w ciągu ostatniego roku wpłynęły w największym stopniu na wzrost dochodowości działających w Polsce przedsiębiorstw. Spójrz na infografikę poniżej. 

Dzięki prowadzonym badaniom polskiego rynku, potrafimy odkryć i podpowiedzieć naszym klientom, jak szybko wyróżnić się na tle konkurencji, poprzez koncentrację na tych czynnikach, które ułatwiają maksymalizację zysku, przy minimalnych inwestycjach.

Od 2008 roku, kiedy EC przeprowadziła pierwsze badanie, w świecie polskiego biznesu rośnie popularność haseł Customer Experience, Customer Experience Management czy Zarządzanie doświadczeniem klienta. Jednak jak pokazują kolejne fale badania liczba osób, która dokładnie rozumie, czym jest CX, CEM rośnie znacznie wolniej niż popularność samych nazw i haseł.

Zapraszamy po więcej informacji!
Kontakt: info@e-c.com.pl

Customer Experience (CX), oraz CX Management (CEM). Zarządzanie doświadczeniem klienta (ZDK)

Więcej wiedzy na temat zarządzania doświadczeniami klientów:
Harvard BusinessReview Polska 
"Debata dotycząca CEM z udziałem Janusza Kamieńskiego, Bernda Schmitt i szeregu menedżerów wiodących polskich firm" 
"Projektowanie pożądanych doświadczeń klientów"
THINKTANK 
"Czas pomyśleć strategicznie o doświadczeniach klientów" 
"Zarządzanie doświadczeniem klientów: gra o lojalność i zaufanie"

Knowledge

Knowledge

Wiedza

Multimedia

Jesteśmy firmą doradczą o dość nietypowym podejściu. Rozumiemy, że same rady bywają frustrujące. Ktoś z miną „przecież to takie proste" przekazuje raport odkryć i wniosków, znikając w kluczowym momencie wprowadzania zmian. My zostajemy. Po przeanalizowaniu sytuacji i wyznaczeniu kierunku zmian, wspólnie pracujemy nad osiągnięciem najlepszych z możliwych rezultatów. Bierzemy na siebie współodpowiedzialność za realizację celów naszych klientów.

Wideoreferencje

Jesteśmy firmą doradczą o dość nietypowym podejściu. Rozumiemy, że same rady bywają frustrujące. Ktoś z miną „przecież to takie proste" przekazuje raport odkryć i wniosków, znikając w kluczowym momencie wprowadzania zmian. My zostajemy. Po przeanalizowaniu sytuacji i wyznaczeniu kierunku zmian, wspólnie pracujemy nad osiągnięciem najlepszych z możliwych rezultatów. Bierzemy na siebie współodpowiedzialność za realizację celów naszych klientów. Oto opinie niektórych naszych klientów o współpracy z EC.

SAGE case

There were many workshops of this kind in our work. Here is a comment of one of our female customers: “The workshop led by Janusz Kamieński made us fully aware of where we are in our gaining an ability to manage the extraordinary/above average customer experience. Specifically, clearly, vigorously. Inspiringly. I would recommend it to everyone!"

Dominika Ludwiczak, SAGE

EDIPRESSE case

After the customer research and defining the brand positioning strategy, there were the design workshops which resulted in the creation of:

  • the value builders and brand promise
  • a list of customer experiences that are unique, distinctive and consistent with the strategy at all touchpoints
  • a description of the customer relationship process, including the required behaviors of the representatives of all departments and posts
  • the detailed guidelines for work procedures and standards and behavior.

 

The next stage was planning workshops which brought about the detailed implementation paths.

 

A large private manufacturing company case

The company planned to change its hierarchical management system into value stream management. Our creative workshops, that used the metaphor of the melting iceberg from which you have to escape, enabled us to change the participants’ way of thinking, plan and implement the new management system.