Piotr Ławacz

Piotr Ławacz

CEO - Customer Experience Officer

Trener biznesu, coach typu executive i life. Szkoli i doradza menedżerom oraz specjalistom szczególnie w obszarze sprzedaży, relacji z klientami i zarządzania sprzedażą.

Osiągnięcia
  • współpracował z Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów
  • tworzył i realizował programy rozwoju skuteczności sprzedażowej doskonalenia obsługi klienta
    w Doradca Consultants Ltd
  • zdobywał kwalifikacje m.in. w Management Futures i Studium VIP Coaching
  • prowadzi Pracownię Coachingu i Rozwoju.
  • wykładowca na Podyplomowym Studium Zarządzania Personelem przy Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, na Akademii Trenera w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku
  • współpracownik Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego.
Executive-Conversation © 2004 - 2016. All rights reserved.