2013

pdfWartość tworzą klienci - THINKTANK jesień 2013 Janusz Kamieński

link2Z marką jak z człowiekiem - NEWSLETTER "Szlachetna Paczka" 08'2013 - wywiad z Januszem Kamieńskim

link2Jak zwiększyć dochodowość firmy – WYNIKI BADANIA CEM+™ 2013 - BRIEF.PL 04'2013

pdfWysokie koszty mobbingu - GAZETA UBEZPIECZENIOWA 04'2013 Agnieszka Polska-Kamieńska

 link2Jak zwiększyć dochodowość firmy – wyniki badania CEM+™ 2013 - SALES NEWS 04'2013 

pdfZarządzaj przeżyciami klientów - PULS BIZNESU 04'2013

link2Zwiększanie dochodowości dzięki zapewnianiu doświadczeń – czy polskie firmy to potrafią? - MARKETING PRZY KAWIE 04'2013 Janusz Kamieński

 link2Jak trwale i skutecznie zniszczyć swoją markę  - cz.3/3 - MARKETING PRZY KAWIE 04'2013 Janusz Kamieński 

pdfPańskie oko konia tuczy - wywiad z Agnieszką Polską-Kamieńską PULS BIZNESU 03'2013 

link2Jak trwale i skutecznie zniszczyć swoją markę  - cz.2/3 - MARKETING PRZY KAWIE 03'2013 Janusz Kamieński

pdfZarządzaj doświadczeniem klientów - MARKETING W PRAKTYCE 02'2013 Janusz Kamieński

link2Jak trwale i skutecznie zniszczyć swoją markę – cz. 1/3 - MARKETING PRZY KAWIE 02'2013 Janusz Kamieński

pdfPrzywódcą być EUROLOGISTICS 01'2013 Janusz Kamieński

link2Zysk nie zawsze dobry, czyli o wymuszonej lojalności - MARKETING PRZY KAWIE 01'2013 Janusz Kamieński

Więcej artykułów…

  1. 2010
  2. 2008
  3. Starsze
  4. 2009