Warsztaty otwarte z zakresu Zarządzania Doświadczeniami Klientów CEM+
KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATACH:
- Menedżerowie najwyższego szczebla: CEM+ to prosta, odświeżająca patrzenie na biznes metodyka, bezpośrednio przyczyniająca się do zwiększenia efektywności biznesowej przedsiębiorstw
- Dyrektorzy sprzedaży (odkryją jak skutecznie zwiększyć sprzedaż), marketingu (odkryją jak zarządzać nie tylko obietnicą, ale zdolnością do jej spełnienia), obsługi klientów (no właśnie – jaka jest różnica między obsługą klienta a doświadczeniami klientów?), a także działów operacyjnych (też tworzą WARTOŚĆ dla klienta) i HR (odgrywają kluczową rolę łącząc wszystkie departamenty) – wszyscy dzięki CEM+ odkryją co mogą zrobić dla polepszenia współpracy z innymi działami i wygrania rynku
- Przedsiębiorcy, bo ich osobiście interesuje jak zarobić i jak z pożytkiem dla siebie alokować budżet inwestycyjny
KOGO NIE WPUSZCZAMY NA SALĘ:
- Ogólnie znanych Guru i Szamanów zarządzania
- Teoretyków i Specjalistów od wszystkiego
- Malkontentów
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
- Uzyskasz konkretny plan działań i zmian w swojej firmie.
- Otrzymasz 20% inspiracji i 80% praktyki, dyskusji i własnego planowania. Jeśli preferujesz proporcję odwrotną – 20% praktyki, dyskusji i własnego planowania i 80% inspiracji, to prosimy o zapisanie się na którąś z konferencji w temacie. W EC zajmujemy się praktyką a nie teoretyzowaniem.
- Dyskusja poparta będzie wynikami III już, właśnie zakończonej, edycji badań silnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w podnoszeniu własnej efektywności biznesowej poprzez zdolność do generowania przeżyć i doświadczeń, za które ich klienci gotowi są płacić.
PROGRAM:
- Specyfika ekonomii nowej wartości
- Budowanie silnej marki w ujęciu systemowym
- Przeżycia i doświadczenia klientów jako klucz do sukcesu
- Proces budowania zdolności do zarządzania doświadczeniami klientów – najlepsze praktyki
- Badania klientów – badać, czy nie – a jeśli tak, to jak
- Tworzenie strategii pozycjonowania firmy/marki/produktu
- Projektowanie przeżyć i doświadczeń klientów
- Budowanie spójności organizacyjnej firmy wokół strategii
- Komunikacja marki
- Rola Leadershipu w zarządzaniu marką
- Planowanie i wnioski
MIEJSCE:
TERMINY:
KOSZT:
1600,- zł + VAT
Przy płatności dokonanej 30 dni przed warsztatem, koszt udziału wynosi: 1280,-
ZGŁOSZENIA
Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt:
Katarzyna Węgrzynowicz
k.wegrzynowicz@personaglobal.pl
+48 502 165 840