Dziękujemy

Dziękujemy za wyrażenie chęci wzięcia udziału w badaniu.
Już wkrótce otrzymają Państwo maila z linkiem do ankiety.

 

Zachęcamy jednocześnie do zapoznania się z ideą badania i prześledzenia jego poprzednich edycji

 

Zobacz: Badaniem CEM+

 

 

 

 

Warsztaty otwarte CEM

Warsztaty otwarte z zakresu Zarządzania Doświadczeniami Klientów CEM+

 
KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATACH:
  • Menedżerowie najwyższego szczebla: CEM+ to prosta, odświeżająca patrzenie na biznes metodyka, bezpośrednio przyczyniająca się do zwiększenia efektywności biznesowej przedsiębiorstw
  • Dyrektorzy sprzedaży (odkryją jak skutecznie zwiększyć sprzedaż), marketingu (odkryją jak zarządzać nie tylko obietnicą, ale zdolnością do jej spełnienia), obsługi klientów (no właśnie – jaka jest różnica między obsługą klienta a doświadczeniami klientów?), a także działów operacyjnych (też tworzą WARTOŚĆ dla klienta) i HR (odgrywają kluczową rolę łącząc wszystkie departamenty) – wszyscy dzięki CEM+ odkryją co mogą zrobić dla polepszenia współpracy z innymi działami i wygrania rynku
  • Przedsiębiorcy, bo ich osobiście interesuje jak zarobić i jak z pożytkiem dla siebie alokować budżet inwestycyjny
 
KOGO NIE WPUSZCZAMY NA SALĘ:
  • Ogólnie znanych Guru i Szamanów zarządzania
  • Teoretyków i Specjalistów od wszystkiego
  • Malkontentów
 
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
  • Uzyskasz konkretny plan działań i zmian w swojej firmie.
  • Otrzymasz 20% inspiracji i 80% praktyki, dyskusji i własnego planowania. Jeśli preferujesz proporcję odwrotną – 20% praktyki, dyskusji i własnego planowania i 80% inspiracji, to prosimy o zapisanie się na którąś z konferencji w temacie. W EC zajmujemy się praktyką a nie teoretyzowaniem.
  • Dyskusja poparta będzie wynikami III już, właśnie zakończonej, edycji badań silnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w podnoszeniu własnej efektywności biznesowej poprzez zdolność do generowania przeżyć i doświadczeń, za które ich klienci gotowi są płacić.
 
PROGRAM:
  • Specyfika ekonomii nowej wartości
  • Budowanie silnej marki w ujęciu systemowym
  • Przeżycia i doświadczenia klientów jako klucz do sukcesu
  • Proces budowania zdolności do zarządzania doświadczeniami klientów – najlepsze praktyki
    • Badania klientów – badać, czy nie – a jeśli tak, to jak
    • Tworzenie strategii pozycjonowania firmy/marki/produktu
    • Projektowanie przeżyć i doświadczeń klientów
    • Budowanie spójności organizacyjnej firmy wokół strategii
    • Komunikacja marki
  • Rola Leadershipu w zarządzaniu marką
  • Planowanie i wnioski
 
MIEJSCE:
 
TERMINY:

4-marzec17-maj30-wrz

 

 

 

KOSZT:

1600,- zł + VAT

Przy płatności dokonanej 30 dni przed warsztatem, koszt udziału wynosi: 1280,-

ZGŁOSZENIA

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt:
Katarzyna Węgrzynowicz
k.wegrzynowicz@personaglobal.pl
+48 502 165 840