Branded training

Nawet najlepsze szkolenie z obsługi klienta nie spowoduje wyróżnienia na rynku, jeśli te same szkolenia kupuje również konkurencja… Jak spowodować, by wszyscy pracownicy, każdego działu i każdego poziomu w organizacji chcieli, potrafili i codziennie podejmowali działania budujące siłę marki? Żeby sprostać temu wyzwaniu, oferujemy naszym klientom tzw. Branded Training. Nie są to wbrew pozorom „markowe szkolenia”. Branded Training, to proces rozwojowy, mający na celu realizację określonych celów biznesowych poprzez doprowadzenie do sytuacji, w której pracownicy w niezwykle spójny sposób, podejmują zachowania wzmacniające daną markę. Innymi słowy, jest to proces edukacyjny, uczący podejmowania markowych zachowań, w całości opartych o założenia i atrybuty danej marki.

Jak wynika z samej definicji Branded Trainingu, rozwiązanie to musi być każdorazowo oparte o specyficzne założenia, cele i kulturę danego przedsiębiorstwa. Wymaga to zatem odpowiednich przygotowań i zaprojektowania pod specyficzne atrybuty marki danej firmy. W Executive-Conversation posiadamy wypraktykowaną i sprawdzoną metodykę przygotowania i wdrożenia Branded Trainingu. Program Branded Training najczęściej realizujemy poprzez wyszkolenie menedżerów do poprowadzenia przez nich dalszych, markowych działań edukacyjnych dla swojego personelu.

 

REZULTATY

Przypadek dużej, prywatnej firmy w branży retail

Wszyscy, czyli ponad 10 000 pracowników wzięło udział w procesie Branded Training. Zrealizowane działania polegały na:

  • odkryciu za jakie doświadczenia chcą płacić klienci,
  • przeprowadzeniu warsztatów leadershipowych i edukacyjnych dla menedżerów
  • przygotowaniu menedżerów do poprowadzenia warztatów branded trainingowych dla swoich pracowników
  • realizacji warsztatów dla personelu przez menedżerów
  • modyfikacji Wizji i strategii firmy przez wszystkich pracowników
  • opracowaniu i wdrożeniu planu jej realizacji (Projekt sklepu)
  • zaprojektowaniu nowej Wizji i strategii firmy
  • zaprezentowaniu nowej Wizji na zjeździe około 2 000 pracowników

Efekt? Powszechne zrozumienie Wizji i strategii przedsiębiorstwa, oraz ogromne zaangażowanie w jej realizację. Doprowadziło to do znaczącego zwiększenia sprzedaży na metr kwadratowy powierzchni sklepu! Skontaktuj się z nami na info@e-c.com.pl. jeśli chcesz porozmawiać z przedstawicielami kierownictwa tego przedsiębiorstwa.

Przypadek Pekao SA

Bank Pekao SA, ze strategicznie ważnych dla siebie powodów, planował znacznie zwiększyć swoje znaczenie w segmencie SME. Włoska firm doradcza Ambrosetti, od lat pracująca z Pekao SA, poszukiwała polskiego partnera mającego wesprzeć Pekao w realizacji tego celu. W ten sposób Executive-Conversation została zaproszona do przeprowadzenia badań mających ujawnić kluczowe oczekiwania klientów w segmencie SME, oraz zaprojektowania i realizacji szkoleń mających na celu zbudowanie siły marki (branded training) dla Doradców, Kierowników oddziałów i Dyrektorów Regionalnych. W efekcie, Bank Pekao SA szczyci się największym przyrostem udziałów w rynku i dochodowości właśnie w dziale SME.

Skontaktuj się z nami na info@e-c.com.pl. jeśli chcesz porozmawiać z przedstawicielami kierownictwa Pekao SA.

Executive-Conversation © 2004 - 2016. All rights reserved.