Edukacja dotycząca CX i CEM

W razie potrzeby, z przyjemnością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem w zakresie najlepszych praktyk Customer Experience Management ze wskazanymi grupami menedżerów i specjalistów. Warsztaty zazwyczaj prowadzą do wypracowania konkretnych zmian w środowisku menedżerów, które skutkują podniesieniem efektywności biznesowej ich przedsiębiorstwa. Oto lista przykładowych sytuacji, w których edukujemy w zakresie CEM:

  • Chęć wypracowania nowatorskiej, innowacyjnej i skutecznej strategii przez zespół top menedżerów, lub przedstawicieli danego działu
  • Inspiracja do zmian w organizacji
  • Warsztaty strategiczno-planistyczne dotyczące celów na przyszłość
  • Przygotowania do przejęcia lub połączenia się z inną organizacją (Mergers & Acquisitions, czyli M&A)
  • Organizacja inspirującego eventu dla dużej grupy menedżerów, pracowników, lub wręcz klientów danej firmy

 

REFERENCJE

Dominika Ludwiczak, Dyrektor HR SAGE Sp. z o.o.

Poprowadzony przez Janusza Kamieńskiego warsztat w pełni uzmysłowił nam, w którym miejscu znajdujemy się na drodze do zdolności naszej firmy do zarządzania nadzwyczajnymi/ponadprzeciętnymi doświadczeniami naszych klientów. Konkretnie, przejrzyście, z energią. Inspirująco. Polecam wszystkim!

Paweł Rabiej, były Redaktor naczelny THINKTANK

W ślad za artykułem Janusza Kamieńskiego pt. „Najważniejszy komunikat marki: doświadczenie klientów”, jaki zamieściliśmy w naszym magazynie, poprosiliśmy konsultantów Executive-Conversation o przygotowanie i przeprowadzenie serii warsztatów mających na celu wyedukowanie zaproszonych uczestników w obszarze CEM. Warsztaty spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem, a także pozwoliły nam zaprojektować doświadczenia uczestników realizowanych przez nas projektów.

Piotr Mucha, Dyrektor Departamentu Zarządzania Jakością i Doświadczeniem Klienta

W ramach współpracy z Panem Januszem Kamieńskim oraz Piotrem Machowskim z firmy Executive-Conversation, zrealizowany został dla Banku Zachowdniego WBK projekt obejmujący przeprowadzenie warsztatów dla kadry menedżerskiej "Zarządzanie doświadczeniami klientów".Projekt został zrealizowany zgodnie z przyjętymi założeniami. Współpracę oceniam wysoko, doceniając otwartość i zaangażowanie się konsultantów w dzieleniu się wiedzą i doświadczeniami, a w szczególności wsparcie w poszukiwaniu inspiracji do poszukiwania rozwiązań z perspektywy klienta.

Przeczytaj co inni klienci sądzą na temat współpracy z EC i osiągniętymi dzięki naszym konsultantom rezultatami.

 

REZULTATY

Wzrost sprzedaży u dużego dystrybutora w branży FMCG

Firma będąca dystrybutorem znanego produktu w branży fmcg borykała się problemem wysokiej ceny oferowanych przez siebie produktów. Koniecznością było znalezienie nowego sposobu tworzenia wartości dla klientów tak, aby nie obniżając ceny dla klientów, można było zwiększyć oferowaną im wartość.

Seria warsztaty z zakresu Customer Experience Management, jakie zrealizowaliśmy dla Dyrektora Handlowego, Dyrektorów Regionalnych, Regionalnych Kierowników Sprzedaży, pozwoliły na wypracowanie sposobu na generowanie nowej wartości dla klientów. Warsztaty stały się punktem wyjścia, do zakrojonego na szeroką skalę procesu rozwoju umiejętności zarządzania procesami sprzedażowymi przez RKS, a także umiejętności generowania pożądanej wartości przez Key Account Managerów oraz Merchandiserów.

W efekcie firma zbudowała niezwykle silny team sprzedażowy (liczne tytułu zdobyte na Polish National Sales Awards), obroniła marżę i umocniła pozycję na rynku mimo oferowania najdroższych produktów w porównaniu z konkurencją. Skontaktuj się z nami na info@e-c.com.pl. jeśli chcesz porozmawiać z przedstawicielami kierownictwa tego przedsiębiorstwa.

Executive-Conversation © 2004 - 2016. All rights reserved.