Wystąpienia publiczne

W EC oferujemy naszym klientom, organizatorom konferencji, spotkań, czy zjazdów przeprowadzenie wysoce energetyzującego, poruszającego i pełnego inspiracji wystąpienia w dowolnym biznesowym temacie – w tym naturalnie w tematach związanych z Customer, czy Employee Experience Management. Nasze wystąpienia realizujemy z okazji komunikowania nowych strategii, rocznic, inspiracji i edukacji klientów danej firmy, otwierania ważnych konferencji (w tym międzynarodowych), startowania dużych projektów rozwojowych, rocznic działalności, podsumowań roku i planowania strategicznego na kolejne lata i z wielu, wielu innych okazji. Na przestrzeni ostatnich lat, zrealizowaliśmy liczne wystąpienia publiczne m.in. dla następujących organizacji i przedsiębiorstw:

  • Amrop - wystąpienie z okazji dorocznego spotkania pracowników z regionu EEMA
  • Bibby – wystąpienie dla zaproszonych klientów firmy
  • Biedronka – wystąpienie z okazji Gali na 20-lecie firmy
  • Ergo Hestia – wystąpienie dla zaproszonych klientów firmy
  • Europe Assisstance – wystąpienie dla klientów i partnerów firmy
  • Eurologistics – wystąpienie na konferencji dla partnerów, klientów i sympatyków
  • Festiwal Inspiracji – wystąpienie na otwarcie festiwalu
  • Harvard Business Review – wystąpienie podczas konferencji poświęconej CEM
  • Kingspan – wystąpienie na dorocznym spotkaniu Regionu Europa/Azja
  • Leroy Merlin – wystąpienie z okazji Gali „Pracownik na 6+”
  • MEGA Rzeszów – wystąpienie na zakończenie konferencji
  • Michelin – wystąpienie dla dealerów firmy
  • Pracuj.pl – wystąpienia podczas konferencji dla HR
  • Puls biznesu – wystąpienia podczas szeregu konferencji
  • PTBRiO – wystąpienia podczas konferencji organizowanych przez towarzystwo
  • Questus – wystąpienia podczas konferencji
  • Reckitt Benckiser – wystąpienia podczas konferencji organizowanych przez firmę dla pracowników
  • Stena Recycling – wystąpienie podczas dorocznego spotkania top 120
  • TEDxWSB – wystąpienie na zwieńczenie konferencji
  • THINTKANK – wystąpienia podczas kilku różnych konferencji
  • Toast Masters – wystąpienie Janusza Kamieńskiego w charakterze gościa specjalnego
  • Trio Conferences – wystąpienie na konferencji

 

REFERENCJE

Alicja Leś, MEGA Rzeszów Conference

Na MEGA Rzeszów Conference zaprosiliśmy Janusza Kamieńskiego jako eksperta w dziedzinie strategii CEM. Zarówno część merytoryczna wystąpienia, jak i przygotowanie oraz przeprowadzenie były na najwyższym poziomie! Janusz Kamieński zaskoczył nas swoją otwartością, pozytywnym nastawieniem oraz charyzmą. Jeśli ktoś potrzebuje osoby o wysokich kompetencjach prezenterskich popartych głęboką wiedzą i doświadczeniem, powinien zdecydowanie zaprosić Janusza do współpracy.

Barbara Dzida, Dyrektor Marketingu Bibby Finance

Od lat, specjalnie dla naszych klientów, organizujemy wieczory inspiracji biznesowych na których poruszamy tematy bliskie każdemu przedsiębiorcy prowadzącemu swój własny biznes. Na jeden z takich wieczorów zaprosiliśmy w 2016 roku jako mówcę i facylitatora Janusza Kamieńskiego, który przeprowadził wystąpienie pt. „Czy na pewno wiesz, za co chcą płacić Twoi klienci”. Pomysł zagłębienia się w tajniki relacji z klientami z perspektywy strategii i budowania przewagi konkurencyjnej okazał się strzałem w dziesiątkę. Uczestnicy zaangażowali się w warsztaty i dyskusję do tego stopnia, że nie pozwolili Januszowi zakończyć swojego wystąpienia, które przedłużone zostało w zwiąku z tym o całą godzinę! Dzięki całemu wieczorowi i doskonale przeprowadzonemu wystąpieniu, uczestnicy wynieśli ze spotkania cenne wskazówki dla swojego biznesu.

Przeczytaj co inni klienci sądzą na temat współpracy z EC i osiągniętymi dzięki naszym konsultantom rezultatami.

 

REZULTATY

Janusz Kamieński na TEDxWSB

Obejrzyj wystąpienie Janusza Kamieńskiego na TEDxWSB, podczas którego opowiada o koniecznych zmianach w spojrzeniu na własne życie, a także na ukierunkowanie działalności przedsiębiorstwa z patrzenia na własne produkty, na spojrzenie z perspektywy doświadczeń klientów.


Przypadek Harvard Business Review

Harvard Business Review zorganizowała kilkugodzinny warsztat z zakresu CEM, prowadzony przez Bernt’a Schmitt’a z USA – niewątpliwego guru w zakresie customer experience. EC została poproszona o wzbogacenie wystąpienie Bernt’a. Janusz Kamieński przeprowadził bardzo wysoko ocenioną przez uczestnków prezentację polskich projektów w obszarze CEM zaraz po wystąpieniu Bernt’a. Uczestnicy mieli okazję odkryć nie tylko „jak to się robi w USA”, ale także w Polsce!