2013
- Details
Wartość tworzą klienci - THINKTANK jesień 2013 Janusz Kamieński
Z marką jak z człowiekiem - NEWSLETTER "Szlachetna Paczka" 08'2013 - wywiad z Januszem Kamieńskim
Jak zwiększyć dochodowość firmy – WYNIKI BADANIA CEM+™ 2013 - BRIEF.PL 04'2013
Wysokie koszty mobbingu - GAZETA UBEZPIECZENIOWA 04'2013 Agnieszka Polska-Kamieńska
Jak zwiększyć dochodowość firmy – wyniki badania CEM+™ 2013 - SALES NEWS 04'2013
Zarządzaj przeżyciami klientów - PULS BIZNESU 04'2013
Zwiększanie dochodowości dzięki zapewnianiu doświadczeń – czy polskie firmy to potrafią? - MARKETING PRZY KAWIE 04'2013 Janusz Kamieński
Jak trwale i skutecznie zniszczyć swoją markę - cz.3/3 - MARKETING PRZY KAWIE 04'2013 Janusz Kamieński
Pańskie oko konia tuczy - wywiad z Agnieszką Polską-Kamieńską PULS BIZNESU 03'2013
Jak trwale i skutecznie zniszczyć swoją markę - cz.2/3 - MARKETING PRZY KAWIE 03'2013 Janusz Kamieński
Zarządzaj doświadczeniem klientów - MARKETING W PRAKTYCE 02'2013 Janusz Kamieński
Jak trwale i skutecznie zniszczyć swoją markę – cz. 1/3 - MARKETING PRZY KAWIE 02'2013 Janusz Kamieński
Przywódcą być EUROLOGISTICS 01'2013 Janusz Kamieński
Zysk nie zawsze dobry, czyli o wymuszonej lojalności - MARKETING PRZY KAWIE 01'2013 Janusz Kamieński