ibp

asd

Naczelną misją EC jest usprawnianie biznesu naszych klientów. Dzięki temu, po każdej naszej interwencji klienci cieszą się przyrostem obrotów swoich firm przy jednoczesnym obniżeniu kosztów swojej działalności. Nasza metoda na usprawnianie biznesu klientów to:

  • poszukiwanie punktów przyłożenia dźwigni w danej organizacji (audyty),
  • dobieranie odpowiedniej strategii (doradztwo biznesowe)
  • podnoszenie danego przedsiębiorstwa na wyższy poziom minimalnym kosztem (wdrażanie strategii).

Doradztwo strategiczne:

Uwzględniając cele biznesowe klientów i znając obecną sytuację (patrz audyty), realizujemy działania doradcze, które skutkują wypracowaniem konkretnych, realnych i możliwych do wdrożenia rozwiązań. Na tym etapie realizujemy:


Audyty:

Zaraz po określeniu celów biznesowych projektu przystępujemy do precyzyjnej analizy sytuacji. W tym celu realizujemy:


Wdrażanie strategii:

Nawet najlepsza strategia biznesowa pozostanie wyłącznie pomysłem, jeśli nie zostanie wdrożona. Uwzględniając cele biznesowe klientów, znając obecną sytuację (audyty) oraz mając wypracowane konkretne, realne i możliwe do wdrożenia rozwiązania (doradztwo biznesowe), wspieramy przedsiębiorstwa w realizacji ich celów. Na tym etapie realizujemy:

  • Wdrażanie systemów zarządczych i motywacyjnych
  • Rozwój kompetencji personelu
  • Branded Training
  • Executive Coaching i Mentoring
  • Zarządzanie tymczasowe

Oto dlaczego gwarantujemy klientom skuteczną realizację ich strategii:

  1. PROSTOTA – zwykle sami uczestniczymy w budowaniu strategii (więcej o sposobie budowania i modyfikowania strategii, a także planowania jej wdrożenia)
  2. SKUTECZNOŚĆ BIZNESOWA – zawsze opieramy się na pożądanych CX, czyli doświadczeniach klientów (więcej o metodyce CEM)
  3. PROCESOWOŚĆ – wdrażanie strategii realizujemy poprzez procesy; przeprojektowujemy procesy tak, żeby tworzyły wartość, którą firma chce dostarczać klientom, działy innym działom i pracownicy innym pracownikom, np. system motywacyjny też traktujemy jako proces – (więcej na temat mapowania, projektowania i optymalizacji procesów biznesowych)
  4. PARTYCYPACYJNOŚĆ – w maksymalnym stopniu włączamy pracowników do formułowania strategii, planowania jej realizacji oraz gwarantowania jej realizacji; zdarza się, że angażujemy w ten sposób wszystkich pracowników firmy – nawet jeśli jest ich ponad 10 000 (więcej na temat partycypacyjnego, wręcz oddolnego formułowania strategii i jej realizacji)
  5. KOMPETENCJA – pomagamy zdobyć dokładnie te kompetencje, które są niezbędne do wdrażania strategii, co wraz z procesowym podejściem do realizacji strategii powoduje, że zmiana jest trwała – (więcej na temat budujących siłę marki procesów edukacyjnych i rozwojowych)
  6. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ – wszyscy nasi konsultanci są doświadczonymi menedżerami; dobrze wiedzą, jak wyglądają realia wdrażania strategii dzięki czemu potrafią skutecznie zarządzić procesami zmian na każdym z trzech kluczowych poziomów: strategii, procesów i pracowników (więcej o zespole naszych konsultantów)
  7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ – w razie potrzeby, poprzez interim management, nasi konsultanci biorą na siebie pełną odpowiedzialność za skuteczną realizację strategii (więcej na temat zarządzania tymczasowego)

Każdorazowym efektem działań konsultantów EC jest poprawa konkretnych wskaźników finansowych, przez co gwarantujemy zwrot z inwestycji (ROI) w realizowane przez nas projekty.