Przypadek Polkomtel
- Details
Polkomtel
W roku 2008 firma przechodziła przez proces rebrandingu. Dla pełnej skuteczności należało się skoncentrować nie tylko na komunikacji marketingowej, lecz również na zbudowaniu wewnętrznej siły organizacji. W tym celu przeprowadzone zostało Badanie Spójności Organizacyjnej (OAS) a także opracowano założenia do Branded Trainingu, czyli szkoleń ściśle opartych o wewnętrzne Generatory Wartości.
- Badanie Spójności Organizacyjnej (OAS – Organizational Aligment Survey) – pozwala na odkrycie luk w spójności kluczowych elementów funkcjonowania firmy takich jak: wizja, strategia, nastawienie na klienta, procesy, zachowania personelu, kultura, klimat, zasoby, mierniki itd.
- Badanie Prężności Organizacyjnej (OA – Organizational Agility) – pomaga podnieść zdolność organizacji do zarządzania zmianą
- Gotowość do realizacji strategii (EX – Execution Survey) – wzmacnia zdolność do realizacji własnej strategii
- Badanie w oparciu o czynniki, wymiary i demografię zdefiniowaną wspólnie z klientem na podstawie aktualnych wyzwań, potrzeb i oczekiwań.