CEM+ w Kingspan

Kingspan Polska staje się kolejną Firmą, dla której prowadzimy badanie oczekiwań klientów wg metodologii Customer Experience Management Plus (CEM+). Badanie jest punktem wyjścia do procesu prowadzącego do zwiększenia lojalności klientów wobec Firmy.

Poprawiono: wtorek, 19, czerwiec 2007 13:22

Odsłony: 1144

Nowe Biuro

EC przeprowadza się do nowego biura. Nowy adres to: 02-202 Warszawa, ul. Drawska 14f/14

Poprawiono: wtorek, 05, czerwiec 2007 14:53

Odsłony: 1142

Reckitt Benckiser

Do grona klientów EC dołącza Reckitt Benckiser - rozpoczynamy proces tworzenia strategii Firmy do roku 2010 oraz opracowana zostaje Strategiczna Karta Wyników (BSC), wraz z systemem Zarządzania przez cele (MBO).

Poprawiono: środa, 23, maj 2007 14:20

Odsłony: 1184

Spotkanie planistyczno-integracyjne

Spotkanie planistyczno-integracyjne konsultantów współpracujących
z EC - wyjeżdżamy na trzy dni do nowego Hotelu Dr. Ireny Eris na Wzgórzach Dylewskich.

Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:46

Odsłony: 1141

ECR Polska

EC zostaje przyjęta do grona członków ECR Polska (ECR: Effective Consumer Response) - organizacji, której misją jest popularyzowanie sposobów na lepsze, szybsze i tańsze zaspokajanie potrzeb konsumentów.

Poprawiono: czwartek, 26, kwiecień 2007 18:12

Odsłony: 1126