CX-LEAN-LEADERSHIP W INTERCHEMALL!
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 12, lipiec 2016 04:51
"CX-Lean-Leadership" to proces zmian w organizacji, który łączy:
- CX - czyli koncentrację na Customer Experience (cały sens produkcji, to budowanie 100% zdolności do spełnienia obietnicy składanej rynkowi przez marketing i sprzedaż; mamy w tym obszarze za sobą bardzo skuteczne wdrożenia).
- Lean - czyli klasyczna metodyka Lean w praktyce. Przy czym warto zauważyć, że nie jedna organizacja zeszła z rynku w wyniku wyleanowania swoich procesów. Dlaczego? Przyczyn jest wiele. Jedna z nich to likwidacja, bądź ograniczenie tych procesów, które tworzą wartość dla klientów. Stąd łączymy ze sobą Lean z CX.
- Leadership - inną przyczyną braku sukcesu przy wdrażaniu Lean jest brak zdolności do wciągnięcia operatorów w proces zmian. W naszym programie uczymy kierowników patrzenia leanowego w Gemba, projektowania zmian na A3 itd., przy jednoczesnej konieczności umiejętnego wciągania operatorów w proces. Wręcz budowania zmian na bazie codziennych doświadczeń operatorów. A do tego potrzebny jest leadership.