BADANIE JAKOŚCI BADAŃ KLIENCKICH

Dla kolejnego przedsiębiorstwa zakończyliśmy projekt polegający na analizie prowadzonych przez naszego klienta badań jego własnych klientów. Celem badania było wypracowanie takich zmian w badaniach, by firma mogła skuteczniej zarządzać doświadczeniami swoich klientów.

Dlaczego takie badania badań są ww ogóle potrzebne? Zauważmy, że zdecydowana większość prowadzonych obecnie badań (ich cele, założenia, metodyka) pochodzi z czasów MARKETING ECONOMY. Tymczasem świat idzie naprzód i wiele branż żyje już w czasach EXPERIENCE ECONOMY (poczytaj więcej o Experience Economy w artykule Janusza Kamieńskiego pt.: "Czas pomyśleć strategicznie o doświadczeniach klientów", opublikowanego przez THINKTANK). Jak więc prowadzić badania tak, by zebrać dokładnie taką wiedzę, jaką trzeba, a jednocześnie tworzyć klientom wartościowe doświadczenia? W tym właśnie pomagają konsultanci EC.