REFERENCJE z BANKU ZACHODNIEGO WBK

Miło nam poinformować o referencjach, jakie otrzymaliśmy z Banku Zachodniego WBK, po przeprowadzeniu:- warsztatów edukacyjno-planistycznych z zakresu "Zarządzania doświadczeniami klientów"- działań doradczych mających na celu podniesienie jakości prowadzonych przez firmę badań klienckich tak, aby podnieść skuteczność banku do zarządzania doświadczeniami swoich klientów

Oto co na temat naszej współpracy powiedział Pan Piotr Mucha, Dyrektor Departamentu Zarządzania Jakością i Doświadczeniem Klienta.
"W ramach współpracy z Panem Januszem Kamieńskim oraz Piotrem Machowskim z firmy Executive-Conversation, zrealizowany został dla Banku Zachodniego WBK projekt obejmujący:
1) Warsztaty dla kadry menedżerskiej "Zarządzanie doświadczeniami klientów"
2) Przygotowanie rekomendacji dla programu badawczego uwzględniającego metodologię zarządzania doświadczeniami klientów.

Projekty zostały zrealizowane zgodnie z przyjętymi założeniami. Współpracę oceniam wysoko, doceniając otwartość i zaangażowanie się konsultantów w dzieleniu się wiedzą i doświadczeniami, a w szczególności wsparcie w poszukiwaniu inspiracji do poszukiwania rozwiązań z perspektywy klienta."
Executive-Conversation © 2004 - 2016. All rights reserved.