22
Kwi

Naucz się zarządzać doświadczeniami swoich klientów

Agnieszka Polska-Kamieńska, na zaproszenie Studenckiego Koła Negocjacji, Komunikacji i Psychologii przy SGH, prowadzi podczas IX edycji Negocjatora warsztaty "Naucz się zarządzać doświadczeniami swoich klientów".
15
Kwi

Zarządzanie doświadczeniami klientów jako sposób na zyskowność

15 kwietnia: EC prowadzi prezentację "Zarządzanie doświadczeniami klientów jako sposób na zyskowność" na Konferencji HR organizowanej przez KDK Sp. z o.o. w Warszawie.
12
Kwi

Zarządzanie doświadczeniami klientów - debata

13 kwietnia: nasi konsultanci prowadzą debatę wokół wyników badania silnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w budowaniu dochodowości poprzez zarządzanie doświadczeniami klientów, zorganizowaną przez THINK TANK Magazine.

08
Kwi

10 sposobów na zniszczenie marki

Przeczytaj artykuł Janusza Kamieńskiego pt. "10 sposobów na zniszczenie marki", opublikowany w miesięczniku Marketing w praktyce. Znajdziesz go w naszych artykułach.

06
Kwi

Konferencja ASTD

Nasz partner – firma Persona GLOBAL – po raz kolejny prezentuje swoje usługi na Konferencji ASTD. Kliknij tutaj, aby zobaczyć reklamę.