Naucz się zarządzać doświadczeniami swoich klientów

Agnieszka Polska-Kamieńska, na zaproszenie Studenckiego Koła Negocjacji, Komunikacji i Psychologii przy SGH, prowadzi podczas IX edycji Negocjatora warsztaty "Naucz się zarządzać doświadczeniami swoich klientów".

Poprawiono: czwartek, 22, kwiecień 2010 14:46

Odsłony: 1195

Zarządzanie doświadczeniami klientów jako sposób na zyskowność

15 kwietnia: EC prowadzi prezentację "Zarządzanie doświadczeniami klientów jako sposób na zyskowność" na Konferencji HR organizowanej przez KDK Sp. z o.o. w Warszawie.

Poprawiono: czwartek, 15, kwiecień 2010 12:15

Odsłony: 1223

Zarządzanie doświadczeniami klientów - debata

13 kwietnia: nasi konsultanci prowadzą debatę wokół wyników badania silnych i słabych stron polskich przedsiębiorstw w budowaniu dochodowości poprzez zarządzanie doświadczeniami klientów, zorganizowaną przez THINK TANK Magazine.

Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:36

Odsłony: 1094

10 sposobów na zniszczenie marki

Przeczytaj artykuł Janusza Kamieńskiego pt. "10 sposobów na zniszczenie marki", opublikowany w miesięczniku Marketing w praktyce. Znajdziesz go w naszych artykułach.

Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 14:23

Odsłony: 1184

Konferencja ASTD

Nasz partner – firma Persona GLOBAL – po raz kolejny prezentuje swoje usługi na Konferencji ASTD. Kliknij tutaj, aby zobaczyć reklamę.

Poprawiono: wtorek, 06, kwiecień 2010 15:21

Odsłony: 1056