Konferencja „Negocjator”
Ala Stocka prowadzi podczas organizowanej przez studentów SGH Konferencji „Negocjator”, warsztat Pt. „Zamiast kruszyć kopie w trakcie negocjacji, naucz się zarządzać doświadczeniami klienta ”. Więcej – czytaj na stronie: http://www.negocjator.pl
Poprawiono: wtorek, 07, kwiecień 2009 12:15
Odsłony: 1116
Izba Coachingu
EC zostaje członkiem założycielem pierwszej w Europie Izby Coachingu.
Poprawiono: czwartek, 02, kwiecień 2009 14:13
Odsłony: 1177
Reckitt Benckiser
Rozpoczynamy realizację największego w naszej historii projektu dla firmy Reckitt Benckiser.
Poprawiono: środa, 25, marzec 2009 13:15
Odsłony: 1120
Przedsiębiorczość jutra
Agnieszka Polska-Kamieńska podczas drugiego Kongresu Kobieta Sukcesu, II Odsłony Integracji Kobiecego Środowiska Biznesowego ”Przedsiębiorczość jutra” prowadzi panel pt.: „Jak, dzięki relacjom interpersonalnym, przezwyciężyć obecny kryzys ZAUFANIA”. Więcej informacji na stronie http://www.eced.pl
Poprawiono: środa, 18, marzec 2009 11:09
Odsłony: 1113
Projektowanie pożądanych doświadczeń klientów
Przeczytaj artykuł Janusza Kamieńskiego i Shauna Smith, zatytułowany „Projektowanie pożądanych doświadczeń klientów”, jaki opublikował Harvard Business Review w swoim marcowym wydaniu.
Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:38
Odsłony: 1000