Konferencja „Negocjator”

Ala Stocka prowadzi podczas organizowanej przez studentów SGH Konferencji „Negocjator”, warsztat Pt. „Zamiast kruszyć kopie w trakcie negocjacji, naucz się zarządzać doświadczeniami klienta ”. Więcej – czytaj na stronie: http://www.negocjator.pl

Poprawiono: wtorek, 07, kwiecień 2009 12:15

Odsłony: 1116

Izba Coachingu

EC zostaje członkiem założycielem pierwszej w Europie Izby Coachingu.

Poprawiono: czwartek, 02, kwiecień 2009 14:13

Odsłony: 1177

Reckitt Benckiser

Rozpoczynamy realizację największego w naszej historii projektu dla firmy Reckitt Benckiser.

Poprawiono: środa, 25, marzec 2009 13:15

Odsłony: 1120

Przedsiębiorczość jutra

Agnieszka Polska-Kamieńska podczas drugiego Kongresu Kobieta Sukcesu, II Odsłony Integracji Kobiecego Środowiska Biznesowego ”Przedsiębiorczość jutra” prowadzi panel pt.: „Jak, dzięki relacjom interpersonalnym, przezwyciężyć obecny kryzys ZAUFANIA”. Więcej informacji na stronie http://www.eced.pl

Poprawiono: środa, 18, marzec 2009 11:09

Odsłony: 1113

Projektowanie pożądanych doświadczeń klientów

Przeczytaj artykuł Janusza Kamieńskiego i Shauna Smith, zatytułowany „Projektowanie pożądanych doświadczeń klientów”, jaki opublikował Harvard Business Review w swoim marcowym wydaniu.

Poprawiono: poniedziałek, 19, listopad 2012 21:38

Odsłony: 1000